laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 29 Mar 2024, 06:35



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
 100 tysięcy na 100 procent! 
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post 100 tysięcy na 100 procent!
Zaledwie kilka dni temu zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu Zaufane Opinie organizowanym przez Ceneo.pl, a dzisiaj liczba osób, które wystawiły komentarz dla sklepu X-KOM.PL po zakupach zrobionych poprzez portal Allegro.pl, przekroczyła 100 tysięcy! Serdecznie dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze. Liczba wystawionych przez Was pozytywnych komentarzy dla naszego sklepu przekroczyła już 120 000 za co serdecznie dziękujemy! Są one dla nas niezwykle ważne, ponieważ stanowią ogromną motywację i pozwalają ciągle udoskonalać nasze działania. Właśnie dzisiaj liczba osób, które wystawiły nam komentarz sięgnęła 100 tysięcy i z tej okazji postanowiliśmy przygotować małą niespodziankę dla osoby, która pomogła nam przekroczyć tą granicę. Stutysięczny Klient, który wystawił komentarz dla X-KOM.PL na portalu Allegro.pl, otrzyma od nas specjalny upominek! Raz jeszcze dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze, których liczba ciągle rośnie!







Czw 07 Mar 2013, 16:43
Profil WWW
Post 
100000 komentarzy w 5,5 roku pozwala wyciągnąć wniosek: potraficie sprzedawać :)))
Moje gratulacje!


Czw 07 Mar 2013, 23:29
Post 
sprzedawać ok, ale na zasadzie takiej "kup, wyjdź, zapomnij o sklepie" ... serwisy etc. poziom "minus 1000"


Pią 08 Mar 2013, 11:50
Post 
@up. nie rozumiem w ogole po co upierać sie na serwisie sprzedawcy? Pierwsze ileś tam dni co jest mozliwosc zwrotu - spoko. Ale pozniej? Tak ciezko jest wejsc na strony producentów i zlozyc reklamacje? Nie dosc, ze wygodniejsze to i tak nie skorzysta ;]


Pią 08 Mar 2013, 12:28
Post 
Gdyż serwis to zakochany obowiązek sprzedawcy a nie jakaś tam łaska...


Pią 08 Mar 2013, 12:30
Post 
miało być "zakichany" ;)


Pią 08 Mar 2013, 12:31
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: 100 tysięcy na 100 procent!
Największe brednie jakie słyszałem ;)
Gwarancja (jak kto woli serwis) to kwestia producenta, sklep odpowiada za rękojmie/niezgodność towaru z umową, ale widać niektórzy nawet tego nie wiedzą, byle tylko coś napisać. Skoro ktoś tego nie rozróżnia to nic dziwnego, że nawet nie umie skutecznie dochodzić swoich praw (i tyczy się to pewnie też odszkodowań w innych dziedzinach życia)
Biorąc pod uwagę, że zakupy są też robione przez stronę, lub bezpośrednio w salonach, faktycznie ładny wynik :)


Pią 08 Mar 2013, 13:03
Profil
Post 
ok, ale mi nie tylko chodzi o serwis, tylko po prostu o fachowość obsługi i cała otoczka z tym związana. Niestety tam trzeba przyjść, wiedzieć co kupić, zapłacić i tyle.


Pią 08 Mar 2013, 13:44
Post 
"Rękojmia stanowi generalną zasadę ponoszenia konsekwencji przez sprzedawcę za wadliwość sprzedanego towaru. Sprzedawca będzie odpowiedzialny za wadliwość towaru bez względu na to czy ponosi on za nią winę, czy o istnieniu wad wiedział bądź miał podstawy do ich poznania."
Tak wiec @kinpl sam troszkę się dokształć zanim zaczniesz pisać bzdury (chyba że jesteś pracownikiem X-kom który niby to próbuje zrzucić odpowiedzialność na innych...)


Pią 08 Mar 2013, 13:58
Post 
@up ja tam się nie znam, ale jak dla mnie, to potwierdziłeś to, co napisał kingpl.


Pią 08 Mar 2013, 14:19
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: 100 tysięcy na 100 procent!
Przeczytaj dokładnie, a później jeszcze raz, i tak do skutku ;) (aż dojdzie, że się nie pomyliłem). Nie wiem skąd ta definicja, ale w przypadku rękojmi jest jeszcze kilka faktów (pomijam, że dotyczy dwóch podmiotów gospodarczych, bo dla Kowalskiego jest niezgodność towaru z umową, oraz okresie domniemania wystąpienia usterki już w dniu zakupu) i nie wiem gdzie jest udowodniony błąd? Sprzedawca odpowiada za towar (rękojmia/niezgodność), przyjmuje towar i wysyła na serwis do producenta na naprawę gwarancyjną i nie ma wpływu na czas naprawy. (można za to korzystać z innych praw, w których to już kwestia sklepu by gwarant=producent wywiązał się z naprawy w określonym terminie). Można też samemu, pomijając sklep, wysłać w ramach gwarancji (widać różnicę? ja pisałem o rozróżnieniu obu spraw)
Wyobraź sobie, że można oddać w ramach gwarancji albo z tytuły niezgodności towaru z umową i są to dwie odrębne drogi postępowania ;)

Teraz dochodzi fachowość obsługi pomylona z serwisem ;) Owszem, zawsze trafi się ktoś mniej kompetentny i z tym się zgodzę, z drugiej strony ciężko znać się na wszystkim w przypadku elektroniki (co innego gdyby wprowadzić system, iż dany pracownik odpowiada za jakąś część asortymentu)

Nie jestem pracownikiem X-kom i sam nie raz oddawałem uszkodzony sprzęt i nie miałem problemów.


Pią 08 Mar 2013, 14:28
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post 
gość napisał(a):
sprzedawać ok, ale na zasadzie takiej "kup, wyjdź, zapomnij o sklepie" ... serwisy etc. poziom "minus 1000"
Niestety nie możemy zgodzić się z Pańską opinią. Pracownicy zarówno naszego działu handlowego, jak i serwisu zawsze starają się wykonywać swoją pracę na najwyższym poziomie, tak aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych usług. Nie ukrywamy, iż czasem zdarzają się nam błędy, jednak zawsze staramy się je jak najszybciej naprawiać. Jeśli zdarzyła się Panu sytuacja, przez którą jest Pan niezadowolony z naszej obsługi, to prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem marketing@x-kom.pl, oczywiście postaramy się to wyjaśnić.


Pią 08 Mar 2013, 15:32
Profil WWW
Post 
Jest takie czarodziejskie miejsce o adresie 173.194.44.24. Tam w takim małym okienku po środku ekranu jest miejsce na wprowadzanie dowolnego tekstu. Naprawdę, nie żartuję! Możemy spróbować (o ile nasz komputer dysponuję urządzeniem wejściowym typu klawiatura) wprowadzić tam następującą frazę: rękojmia + gwarancja. Kropka za gwarancja nie jest konieczna. Następnie wciskamy (nie za mocno acz stanowczo) na rzeczonej klawiaturze klawisz oznaczony jako "Enter". I przy odrobinie szczęścia!...


Pią 08 Mar 2013, 23:04
Post 
gratulacje


Wto 12 Mar 2013, 11:30
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.