|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
przemcio
Administrator
Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 12:37 Posty: 467 Miejscowość: kiedyś X-KOM, teraz Warszawa:)
|
jesli wyglada jak w stanie nienaruszonym, to i tak postaramy sie pomoc...
to ze my o tym wiemy, nie znaczy ze serwis producenta musi sie dowiedziec...
o reklamacji decyduje wlasnie serwis producenta, my posredniczymy w realizacji gwarancji pomiedzy producentem a klientem...
jesli producent uzna ze karta byla przetaktowana, etc, to niestety przysyla nam ekspertyze i karte w niezmienionym stanie - wtedy klient odbiera spowrotem sprzet uszkodzony...
zdarza sie jednak czesto, ze serwis producenta wymienia lub reperuje sprzet - wtedy oczywiscie wszyscy sa zadowoleni:)) hehe
_________________
|
Czw 17 Lis 2005, 10:48 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|