|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wolfu
nowicjusz
Rejestracja: Wto 20 Maj 2014, 08:29 Posty: 4
|
Klucz produktu
Witam. Ostatnio zakupiłem na x-kom laptopa, Lenovo Y510P poprzez aukcję na Allegro. Po kilku dniach przyszedł, niestety, już na samym początku napotkał mnie problem. Kod produktu Windows nie działa. Wpisywałem go kilkakrotnie, dla pewności kazałem go wpisać kilku innym osobom, jednak za każdym razem to samo. Klucz podany na naklejce, przyklejonej do laptopa, nie jest prawidłowy.
Co zrobić z takim problemem?
|
Wto 20 Maj 2014, 08:34 |
|
|
kingpl
Moderator
Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29 Posty: 742
|
Re: Klucz produktu
Jeśli miał fabryczny system to sam się aktywuje i nie bardzo rozumiem po co go gdziekolwiek wpisywać? Jeśli robiłeś reinstalację systemu to na pewno instalujesz tą samą wersję?
_________________Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PLDell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550 Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300
|
Wto 20 Maj 2014, 09:27 |
|
|
wolfu
nowicjusz
Rejestracja: Wto 20 Maj 2014, 08:29 Posty: 4
|
Re: Klucz produktu
Do laptopa dostałem załączoną kartkę instruktażową, i tam proste polecenia - przed pierwszym uruchomienia podłączyć ładowarkę, w trakcie finalizacji systemu wpisać klucz produktu systemu Windows 8, i że naklejka od klucza znajduje się na laptopie. W trakcie instalacji poproszono mnie o taki klucz i gdy go wpisałem pojawiło się info, że jest nieprawidłowy.
|
Wto 20 Maj 2014, 12:37 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Klucz produktu
wolfu, czy jesteś pewien że prawidłowo wpisujesz klucz licencyjny (łatwo pomylić B z 8 i O z 0) oraz że w czasie tej czynności masz aktywne połączenie z Internetem?
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 20 Maj 2014, 12:57 |
|
|
wolfu
nowicjusz
Rejestracja: Wto 20 Maj 2014, 08:29 Posty: 4
|
Re: Klucz produktu
Jak już wspominałem, klucz próbowałem wpisać nie tylko ja, ale i kilka innych osób, dla pewności. Dalej ten sam rezultat.
Mam włączony dostęp do WIFI.
|
Wto 20 Maj 2014, 13:22 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Klucz produktu
W takim przypadku bardzo prosimy o kontakt z naszym działem serwisu: Kod: serwis@x-kom.pl tel. 34 377 00 30 Pn - Pt 8:00 - 18:00 Sb 10:00 - 15:00
Problem z pewnością uda się rozwiązać.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 21 Maj 2014, 11:52 |
|
|
wolfu
nowicjusz
Rejestracja: Wto 20 Maj 2014, 08:29 Posty: 4
|
Re: Klucz produktu
Zadzwoniłem, otrzymałem polecenia. Dziękuję bardzo za pomoc.
|
Śro 21 Maj 2014, 14:45 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|