laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 29 Mar 2024, 10:03



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2 posty(ów) ] 
 Błąd po aktualizacji PAGE_FAULT_IN_NONPAGED 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 06 Maj 2014, 18:55
Posty: 2
Post Błąd po aktualizacji PAGE_FAULT_IN_NONPAGED
Witam,

Jakieś dwa tygodnie temu zakupiłam laptopa.
http://www.x-kom.pl/p/160178-notebook-l ... 11383fddce

Po standardowych akutalizacjach, jak to po zakupie nowego laptopa drugiego dnia wyskoczył mi niebieski ekrac i błąd
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED. Narzędzie od naprawiania błędów nie mogło go naprawic a ponowne uruchomienia do niczego nie prowadziły wiec poczytałam w necie i cudem udało mi się go jakoś uruchomic. Pochodził znów troszkę i sytuacja się powtórzyła , po aktualizacjach nie "przechodzi" dalej tylko stoi w miejscu. Czasem wyświetla się logo HP i to tyle w tym temacie. Czy są jakieś "domowe" sposoby na pozbycie się błedu czy lepiej oddac do serwisu? Odłączenie zasilania, wyciągnięcie bateri ponownie podłączenie nic nie daje..Nie wiem co robic... Kompletnie się na tym nie znam, dlatego mam blade pojęcie...


Czw 22 Maj 2014, 18:14
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: Błąd po aktualizacji PAGE_FAULT_IN_NONPAGED
Generalnie przydałby się kod błędu z pliku .dmp (Windows\minidump) bo tak to może być wszystko i nic (od problemów ze sterownikami, do problemów sprzętowych). Jeśli normalnie nie można uruchomić Windowsa, a to kwestia sterowników, to powinien się odpalić przy próbie uruchomienia w trybie awaryjnym (poradniki są w necie, i wtedy da się te pliki wydobyć)
Poza aktualizacjami instalowałeś może jakiegoś antywirusa? (często to sprawcy problemów).

Jeśli uda się uruchomić w trybie awaryjnym można eliminować sterowniki metodą prób i błędów.
Jeśli się nie uda, to przed wysyłaniem do serwisu można skorzystać z recovery i przywrócić system do stanu fabrycznego (i tak pewnie od tego zaczną) i instalować aktualizacje/sterowniki/programy małymi partiami i sprawdzać co się dzieje.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Czw 22 Maj 2014, 19:08
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.