laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 21 Lis 2017, 04:27



Odpowiedz  [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ mike6314

Przepraszamy za wydłużony czas naprawy, serwis czekał na dostawę części zamiennych, brak informacji wiązał się z tym, że dostawa była opóźniona a jej termin przekładany. Naprawione urządzenie opuściło serwis po 11 dniach.

Pozdrawiam
Digital Care


Śro 05 Lip 2017, 09:09
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Ciąg dalszy historii mojego laptopa z poprzedniej strony. Jak już wiecie 22 czerwca, w dniu zamieszczania poprzedniego opisu sytuacji - złożyłem reklamację do reklamacji.
W międzyczasie zadzwoniła do mnie bardzo miła i dość mocno zaskoczona Pani z UCare, która wysłuchała mojego opisu sytuacji i wysłała kuriera, tym razem do pracy, by uniknąć perypetii z odbiorem. Komputer odebrany sprawnie nazajutrz po rozmowie, ale myślę sobie "to już przerabiałem 2 razy, ciekawe co teraz odstawią".

I oczywiście nie myliłem się z domysłami co do czekającej mnie gehenny - właśnie otrzymałem następującą wiadomość:

Szanowny Panie,
Digital Care Sp. z o.o. informuje, że udzielenie odpowiedzi na Pana reklamację nie było możliwe w terminie 30 dni od dnia jej zgłoszenia. Odpowiedzi udzielimy w terminie nieprzekraczającym 60 dni.
Na wydłużony czas odpowiedzi ma bezpośredni wpływ oczekiwanie na diagnozę serwisu.
Sprawa jest przez nas na bieżąco monitorowana. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zakończyć proces likwidacji szkody.
Za wszelkie utrudnienia i niedogodności wynikające z wydłużenia czasu rozpatrzenia uprzejmie przepraszamy.

Pozdrawiamy
Centrum Pomocy


Licząc od pierwszego zgłoszenia - kwartał już dawno rozmieniony, Państwo jak widać nazbyt się nie spieszą, a ja komputera jak nie miałem, tak nie mam.
Teraz chyba nawet półroczny termin realizacji naprawy mnie nie zdziwi...

Brawo!

PS: Numer szkody podesłałem do Państwa UCare wiadomością prywatną.


Ostatnio edytowany przez AndrzejXXL, Pią 21 Lip 2017, 13:18, edytowano w sumie 1 raz



Pią 21 Lip 2017, 11:11
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ AndrzejXXL- WItam, proszę podać numer szkody, sprawdzimy co się dzieje w sprawie.

Pozdrawiam
Digital Care


Pią 21 Lip 2017, 11:44
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ UCare - poziom Państwa lekceważenia nie przestaje mnie zaskakiwać, po cóż oferować pomoc, skoro przez tydzień nie zdołaliście Państwo choćby sprawdzić statusu sprawy. Dla mnie osobiście, na tle Państwa sprawności działania, nawet szybkość dryfu kontynentów jest imponująca.

Wczoraj (27 lipca) minął 4 miesiąc (!!!) od pierwszego zgłoszenia usterki mojego komputera - sprawdziłem korespondencję - "bujam" się z Państwem od 27 marca b.r.. W tym okresie mój (niesprawny) komputer był do mojej dyspozycji może 2 tygodnie - całą resztę tego okresu spędził w Waszym serwisie i w drodze "do" lub "z" niego.

Jak wspomniałem wcześniej, numer zlecenia niezwłocznie przesłałem przez PW, ale jako że każda wymówka jest dobra żeby nie zrobić nic - zamieszczę go ponownie, poniżej:

CLM170329-0095


Ostatnio edytowany przez AndrzejXXL, Pią 28 Lip 2017, 07:17, edytowano w sumie 1 raz



Śro 26 Lip 2017, 08:38
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 27 Lip 2017, 13:44
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Oszustwo nie z tej ziemi, uszkodzony zawias i oczywiście Ucare twierdzi, że ubezpieczenie się nie liczy. Przypadkowe uszkodzenie? Odradzam kompletnie, bo może jakby mi tsunami dom zmyło to by uznali. A oczywiście w oddziale X-KOM Pan zapewniał, że cokolwiek by się nie działo to śmiało naprawią. To mój drugi laptop z tego sklepu i któryś z kolei sprzęt ale jednak się nadziałem i znajdę inną firmę. Pozdrawiam !


Czw 27 Lip 2017, 14:57
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ AndrzejXXL- WItam, otrzymaliśmy z serwisu komplet informacji, dzisiaj nasz pracownik zapozna się ze sprawą i poinformuje Pana o decyzji.

Pozdrawiam
Digital Care


Pią 28 Lip 2017, 13:12
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Wspaniale, właśnie dostałem oficjalną odpowiedź od UCare - serwis nie stwierdził by z komputerem działo się cokolwiek niepokojącego.

Spoko, pewnie po 3 tygodniach mieli czas by włączyć go na 5 sekund i akurat wtedy usterka się nie pojawiła, zupełnie jak przy pierwszej diagnozie, kiedy to podczas reklamacji serwis stwierdził że "usterka jest incydentalna więc nie mogła być zdiagnozowana za pierwszym razem".

Czy Państwo są poważni? Powinienem nagrać i załączyć film z tym jak komputer odmawia posłuszeństwa czy jak? Zresztą - jak komputer do mnie dotrze, tak właśnie zrobię.

Gratuluję profesjonalnego serwisu po raz wtóry.


Pią 28 Lip 2017, 15:06
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Cóż, skoro się zaczęło - wypada skończyć.

Zatem otrzymałem przedwczoraj od kuriera komputer, wczoraj miałem chwilę by się do niego dobrać.

I znów UCare, a dokładnie jego podwykonawca, zafundowali mi nie lada niespodziankę. Jak wspominałem wcześniej - objawy usterki mojego komputera pojawiały się przy każdym włączeniu urządzenia, mało tego - z poprzedniej wizyty w serwisie komputer wrócił nieskręcony, wyraźnie grzechocząc śrubkami a teraz....już zgadliście?

Tak, nie inaczej - na samym wierzchu opakowania notka serwisowa mówiąca o tym że komputer przeszedł diagnostykę i jest całkowicie sprawny, nic z nim nie robiono. Ale komputer odziwo....przestał grzechotać! I owszem, po 3h użytkowania nie ma ani śladu po usterce matrycy którą opisywałem! Cuda Panie, cuda!

Zatem - albo mam (wraz ze współlokatorem którego wziąłem na świadka przy pakowaniu komputera do serwisu) omamy wzrokowo/słuchowe, albo komputer samoistnie naprawił się w drodze do serwisu, łącznie z samowkręceniem śrubek, bo przecież Panowie w serwisie nic przy nim nie robili.

A już na serio - zapewne przy poprzedniej naprawie Panowie czegoś nie dopieli albo nie dokręcili i to własnie spowodowało problemy z wyświetlaniem - a teraz nie mieli dość cywilnej odwagi (bo drugi raz musieli by przyznać że spartaczyli) żeby przyznać się do błędu i usunęli niedociągnięcia - jednocześnie "paląc głupa".

Podsumowując - nie sposób mieć pretensji do UCare o absurdalny przebieg naprawy mojego komputera - wszystko wskazuje na to, szanowny ubezpieczycielu, że Twój podwykonawca jest średnio rzetelny - i ma definitywny problem z przyznaniem się do błędu. Ja, mimo absurdalnego czasu naprawy, mam na powrót sprawny komputer, za co dziękuję. Mam nadzieję że komputer dożyje kresu ubezpieczenia już bezawaryjnie - bo naprawa sprzętu za pośrednictwem UCare zdecydowanie mnie przerasta :)

Serdecznie pozdrawiam,


Czw 03 Sie 2017, 08:11
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ AndrzejXXL- Witam, cieszymy się, że laptop działa prawidłowo.
Zgłoszone przez Pana uwagi zostaną skrupulatnie przeanalizowane.

Pozdrawiamy
Digital Care


Pon 07 Sie 2017, 08:51
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Sie 2017, 12:54
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Witam. Mam problem, ponieważ kurier odebrał mój laptop do naprawy miesiąc temu i chciałabym wiedzieć kiedy (i czy w ogóle) odzyskam go z powrotem. Nie jestem w stanie się skontaktować z serwisem przez e-mail, chociaż wiadomość pisałam już kilkukrotnie. Do tej pory otrzymałam od nich tylko jedną odpowiedź (o podanie dokładnego numeru zgłoszenia) po kilku dniach od wysłania pierwszej wiadomości i od tamtej pory zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić w tej sytuacji? Nie ukrywam, że potrzebuje mojego urządzenia dość pilnie, a tymczasem ta "ekspresowa" naprawa trwa nieubłaganie długo.


Pon 07 Sie 2017, 13:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
derdziak napisał(a):
Witam. Mam problem, ponieważ kurier odebrał mój laptop do naprawy miesiąc temu i chciałabym wiedzieć kiedy (i czy w ogóle) odzyskam go z powrotem. Nie jestem w stanie się skontaktować z serwisem przez e-mail, chociaż wiadomość pisałam już kilkukrotnie. Do tej pory otrzymałam od nich tylko jedną odpowiedź (o podanie dokładnego numeru zgłoszenia) po kilku dniach od wysłania pierwszej wiadomości i od tamtej pory zero odzewu. Co jeszcze mogę zrobić w tej sytuacji? Nie ukrywam, że potrzebuje mojego urządzenia dość pilnie, a tymczasem ta "ekspresowa" naprawa trwa nieubłaganie długo.


A dzwoniłeś do ludzi? Bo z tego co opisujesz dotąd stosowałeś tylko kontakt pisemny - zadzwoń na infolinię, podaj numer zgłoszenia, może coś Ci przybliżą.


Wto 08 Sie 2017, 16:47
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 14 Sie 2017, 13:12
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Całość świadczonej usługi jest daleka od profesjonalizmu..
Telefon oddany 19.06 trafił do mnie nie naprawiony po ponad miesiącu.

Podczas zgłaszania szkody Pani zapytała czy jestem zainteresowany telefonem zastępczym na wypadek gdyby naprawa przedłużyła się ponad 48 godzin.
Odpowiedziałem, że jestem zainteresowany.

Sprawdzałem regularnie status szkody na stronie gdzie widniała informacja że urządzenie zostało odebrane przez kuriera.
Kiedy taki status utrzymywał się przez tydzień - skontaktowałem się przez infolinię.
Otrzymałem informację że urządzenie zostało przekazane do serwisu w celu weryfikacji czy zgłoszenie podlega naprawie.
Kiedy zapytałem o czas jaki ma serwis na weryfikację, otrzymałem odpowiedź że.. czas nie jest określony, należy czekać aż serwis zweryfikuje zgłoszenie..

po ponad 3 tygodniach i kilku telefonu status pozostawał niezmienny, telefonu zastępczego nie otrzymałem (pomimo że Pani na infolinii po raz drugi zapytała czy chciałbym go otrzymać). Dostawałem też sprzeczne informacje w kolejnych rozmowach, raz że mój telefon powinien być naprawiony do 48 godzin innym razem że do 7 dni..

Widać nie istotny jest zapis w regulaminie:
§ 13 punkt 9 w przypadku, gdy czas naprawy Urządzenia z Grupy „TELEFONY i SMARTFONY” może przekroczyć 2 dni od dnia dostarczenia Urządzenia do Punktu Serwisowego ubezpieczyciel zapewni Ubezpieczonemu urządzenie zastępcze na wydłużony czas naprawy?

Nie dostałem również informacji o wydłużeniu procesu naprawy, choć o i tym jasno mówi regulamin.
Taką informację dostałem - po MIESIĄCU!

Telefon był zakupiony do firmy, a więc w przez PONAD miesiąc nie było możliwości korzystania ani z kontaktów ani z danych w nim zawartych.
Ubezpieczanie byłą zakupione właśnie z uwagi na możliwość szybkiej naprawy w razie awarii.
Żaden telefon zastępczy mimo dwukrotnego wyrażenia chęci na jego otrzymanie - nie został udostępniony, mimo że całość procesu trwała niesamowicie długo.

Usługa w żaden sposób nie jest warta swojej ceny, w moim przypadku była stratą pieniędzy,
a to że x-kom którego ceniłem proponuje takiego rodzaju usługi w pakiecie ze sprzętem znacząco rzutuje na moim zdaniu również o samej firmie.

Mam nadzieję, że może wpisy na forum pozwolą na jakąkolwiek zmianę w tej kwestii, dokładnie mam na myśli zmianę ubezpieczyciela..

Pozdrawiam.


Pon 14 Sie 2017, 13:14
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 07 Sie 2017, 12:54
Posty: 2
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Obyło się bez telefonów z mojej strony, ponieważ jakiś dzień/dwa po napisaniu wpisu tutaj dostałam telefon z ucare, że przepraszają za wydłużony czas trwania procesu i przyślą mi laptop zastępczy w ciągu kilku kolejnych dni, dlatego że nie wiedzą jak długo jeszcze potrwa naprawa laptopa. Wczoraj kurier przywiózł laptop, a nawet dwa - mój i zastępczy. Jak widać przepływ informacji na wysokim poziomie :) W każdym razie mam tylko nadzieję, że laptop faktycznie został naprawiony i będzie działał. Aktualnie piszę z niego ten komentarz, więc póki co nie jest źle.


Pią 18 Sie 2017, 09:48
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 22 Cze 2017, 12:15
Posty: 7
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
AndrzejXXL napisał(a):

Podsumowując - nie sposób mieć pretensji do UCare o absurdalny przebieg naprawy mojego komputera - wszystko wskazuje na to, szanowny ubezpieczycielu, że Twój podwykonawca jest średnio rzetelny - i ma definitywny problem z przyznaniem się do błędu. Ja, mimo absurdalnego czasu naprawy, mam na powrót sprawny komputer, za co dziękuję. Mam nadzieję że komputer dożyje kresu ubezpieczenia już bezawaryjnie - bo naprawa sprzętu za pośrednictwem UCare zdecydowanie mnie przerasta :)

Serdecznie pozdrawiam,


Niestety, ale muszę się wycofać z wcześniejszego stwierdzenia, po powrocie z urlopu i kilku dniach użytkowania komputera - usterka matrycy jak była, tak jest. Istotnie, dopuszczam możliwość że w serwisie jej nie wychwycili - bo pojawia się raz przy włączaniu komputera, raz po pół godziny, raz po 2 - kompletnie nie jestem w stanie ustalić co powoduje że ekran się knoci w danym momencie. Tak czy owak komp znowu jest praktycznie nie do użytku bo to loteria - w środku edycji dokumentu czy rozgrywki wywala Ci biały ekran i nic nie możesz zrobić, pozostaje twardy reset.

Kompletnie nieregularnie, tak od 15 do 45 min - i pojawia mi się
Image

I nic nie pomaga, prócz "twardego" wyłączenia komputera - a z czasem objaw się nasila. A czasem już ekran biosu wygląda dokładnie tak - jak to jest sprawny komputer, to...


Ostatnio edytowany przez AndrzejXXL, Czw 24 Sie 2017, 07:19, edytowano w sumie 1 raz



Pią 18 Sie 2017, 10:08
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 20 Sie 2017, 09:53
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
A ja chcialabym dla odmiany podzielic sie pozytywna opinią o Ucare. Naczytalam sie wiele zlego i nie nastawialam sie w zwiazku z tym pozytywnie podczas zglaszania szkody. A zglaszac musialam dwa razy (bo 2 razy doszlo do awarii)- pekniety ekran po upadku telefonu (pajeczynka i pare mniejszych spraw). Nie bylo problemu z naprawa, za pierwszym razem otrzymalam telefon po 2 tygodniach, za drugim po miesiacu. Z tym ze w miedzyczasie mialam inny telefon do uzytku wiec nie wiem jakby wygladala sprawa z urzadzeniem zastepczym gdybym takiego od nich potrzebowala. Co mnie zdziwilo to zakres naprawy- wymieniono mi nawet te elementy ktore po prostu byly nieestetyczne (porysowana obudowa itp) , a niekoniecznie wplywaly na funkcjonalnosc, czego akurat gwarancja nie obejmowala i czego nawet nie zglaszalam bo nie spodziewalam sie pomocy w tym zakresie. Stad duzy plus. Choc byc moze bylo to konieczne, ciezko mi powiedziec bo specjalista tu nie jestem. Tak czy inaczej ciesze sie ze telefon ubezpieczylam, mysle ze podejscie firmy doklienta zmienilo sie po pierwszej fali negatywnych komentarzy sprzed kilku lat i na ten moment jest OK. A musialam sie tym podzielic bo zawsze jest tak ze ludzie pisza jak maja cos zlego do powiedzenia a jak jest wszystko w porzadku, to po prostu im sie nie chce..


Nie 20 Sie 2017, 10:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 487 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.