laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 24 Paź 2017, 02:27



Odpowiedz  [ 485 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
 Ubezpieczenie firma uCARE 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 18 Maj 2017, 12:57
Posty: 4
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Mara napisał(a):
A ja chcialabym dla odmiany podzielic sie pozytywna opinią o Ucare. Naczytalam sie wiele zlego i nie nastawialam sie w zwiazku z tym pozytywnie podczas zglaszania szkody. A zglaszac musialam dwa razy (bo 2 razy doszlo do awarii)- pekniety ekran po upadku telefonu (pajeczynka i pare mniejszych spraw). Nie bylo problemu z naprawa, za pierwszym razem otrzymalam telefon po 2 tygodniach, za drugim po miesiacu. Z tym ze w miedzyczasie mialam inny telefon do uzytku wiec nie wiem jakby wygladala sprawa z urzadzeniem zastepczym gdybym takiego od nich potrzebowala. Co mnie zdziwilo to zakres naprawy- wymieniono mi nawet te elementy ktore po prostu byly nieestetyczne (porysowana obudowa itp) , a niekoniecznie wplywaly na funkcjonalnosc, czego akurat gwarancja nie obejmowala i czego nawet nie zglaszalam bo nie spodziewalam sie pomocy w tym zakresie. Stad duzy plus. Choc byc moze bylo to konieczne, ciezko mi powiedziec bo specjalista tu nie jestem. Tak czy inaczej ciesze sie ze telefon ubezpieczylam, mysle ze podejscie firmy doklienta zmienilo sie po pierwszej fali negatywnych komentarzy sprzed kilku lat i na ten moment jest OK. A musialam sie tym podzielic bo zawsze jest tak ze ludzie pisza jak maja cos zlego do powiedzenia a jak jest wszystko w porzadku, to po prostu im sie nie chce..



To miałaś, że tak powiem szczęście. Ja za dopłacone 500 zł do telefonu, dostałem wielkie NIC. W Twoim przypadku to pęknięcie ekranu uniemożliwiało normalne funkcjonowanie telefonu więc pod tym kątem pewnie było brane zgłoszenie. Moje było PRZYPADKOWE więc z zapewnieniem Pani, która dosłownie 5 minut po zakupie telefonu zadzwoniła bym wziął to ubezpieczenie to (tak mi się wydaję) powinno to wyglądać zupełnie inaczej. No ale co tam. Telefon ubezpieczony za miliony monet i trzeba samemu go naprawiać :)


Czw 24 Sie 2017, 08:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 05 Wrz 2017, 13:41
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
to ja dołączę do grona niezadowolonych klientów.
Pomijając już sam proces likwidacji szkody, który pozostawia wiele do życzenia (m.in. brak kontaktu w sprawie urządzenia zastępczego itp.) telefon, po mojej interwencji i prośbie o przesłanie urządzenia zastępczego, wrócił do mnie dwa dni później - w 26 dniu likwidacji szkody, rzekomo naprawiony, z komentarzem w raporcie usługi "urządzenie w pełni sprawne". Podczas wymiany wyświetlacza został jednak uszkodzony sensor światła - telefon nie wygasza się podczas rozmowy, w oryginalnej obudowie samsunga 'gaśnie' i nie ma już możliwości jego odblokowania. Ponadto wyświetlacz został nieprawidłowo przyklejony (szpara przy górnej krawędzi).

Na rozpatrzenie reklamacji - a dokładnie na odpowiedź w sprawie reklamacji , co dwukrotnie podkreślili konsultanci podczas rozmowy - uCare ma kolejne 30 dni. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie telefon zostanie naprawiony w bliżej nieokreślonym terminie, ponieważ Ubezpieczyciel nie jest zobowiązany żadnym terminem na naprawę reklamowanego uszkodzenia.
Od aroganckiej pani konsultant dowiedziałam się, że może potrwać to miesiąc, a nawet rok.

Tak więc z 30 dni na likwidację szkody, zrobiło się kolejne 30 dni na reklamację + niewiadomy czas na ponowną naprawę w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Wydawało mi się, że 30 dni na likwidację szkody, oznacza, że Ubezpieczyciel w takim terminie oddaje telefon w pełni sprawny. A tymczasem wygląda to tak, że może oddać telefon uszkodzony, dzięki czemu termin wydłuża się o kolejne 30 dni (odpowiedź na reklamację) i kolejne dni/miesiące na naprawę. Dodatkowo brak możliwości śledzenia online statusu reklamacji (tylko kontakt telefoniczny z infolinią, na którą dodzwonienie się momentami graniczy z cudem) oznacza, że jeżeli będę chciała dowiedzieć się jak wygląda status sprawy spędzę kolejne długie minuty, wisząc na telefonie.

Nie rozumiem podejścia Ubezpieczyciela - jeśli proces likwidacji szkody powinien wynosić maksymalnie 30 dni, to w przypadku gdy szkoda ta nie została właściwie zlikwidowana, proces reklamacji powinien przebiec w ekspresowym tempie, a na to się nie zapowiada...

c.d.n


Wto 05 Wrz 2017, 14:04
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Wto 07 Paź 2014, 10:23
Posty: 99
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
@ Kasiek- Dzień dobry, proszę o podanie numeru szkody w wiadomości prywatnej, zweryfikujemy o co chodzi w sprawie i wrócimy z odpowiedzią.

Pozdrawiam
Digital Care


Wto 12 Wrz 2017, 08:51
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 01 Paź 2017, 22:25
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
Niestety ale będę kolejną osobą narzekającą na u-care.
Zepsuła mi się bateria w laptopie.
Dla jasności- nie jestem wyłudzaczem i nie chcę wymieniać zużytej baterii W moim laptopie baterii nie da się wymienić baterii bez rozkręcania obudowy, nie miałem do niej dostępu.
Laptop po trzech latach użytkowania mógł działać na niej ponad dwie godziny.
Z dnia na dzień coś się stało- zaczął wyłączać się po kilku minutach po odłączeniu od zasilacza.
Zresztą potwierdził to serwis u-care:

Pragniemy jednak nadmienić, że weryfikacja przeprowadzona na etapie serwisowym zdiagnozowała samoistne uszkodzenie baterii
zasilającej (bateria integralna), nie nadaje się do dalszej eksploatacji ze względu na zwiększoną objętość po
uszkodzeniu, może powodować inne uszkodzenia.


Jest to cytat z odmownej decyzji, którą od nich dostałem.
Zatem zauważyli że baterii nie mogłem wymienić i uległa samoistnemu uszkodzeniu.
Mając to na względzie przytaczają punkt z regulaminu o elementach zużywających się:

Ponadto, zgodnie z § 8 ust. 4 pkt 1 „ochroną ubezpieczeniową nie są objęte: elementy zużywające się lub
wymagające okresowej wymiany, takie jak rury i przewody giętkie, lampy, żarówki, bezpieczniki, taśmy
uszczelniające, uszczelki, głowice drukujące, tonery, baterie, akumulatory, worki do odkurzaczy, paski, szczotki,
szklane elementy, przewody zasilające zewnętrzne, wtyczki, osłony przeciwdeszczowe, filtry, tusze, kasety, taśmy,
ładowarki, akumulatory, etui i torby, kable połączeniowe, dodatkowe karty,”


Jest to kpina z klienta, jutro rano będę do nich dzwonił, odwoływał się czy co ja tam jeszcze mogę zrobić.
Tak naprawdę nic nie mogę. Pieniądze wzięli, ja mogę spadać. Tak wygląda podejście u-care.
Opisuję mój przypadek jako przestrogę dla innych.
Tym bardziej szkoda, że moja dziewczyna chce kupić laptopa i prawdopodobnie kupi go w jakimś innym sklepie, tylko ze względu na ubezpieczyciela.
Szkoda podwójna, bo chciała go kupić (podobnie jak mój brat, jak ja moje dwa laptopy) właśnie w X-KOMie, ale przez taką głupotę i drobnostkę będzie czekać aż ósma generacja intela pojawi się u konurencji i dodatkowo przepłaci, i będzie musiała kupić przez neta. Czyli zrezygnuje ze wszystkich tych rzeczy, o które widać że X-KOM zabiega:
-dobre ceny
-zakres oferty
-dbanie o klienta
-sieć sklepów po całej Polsce
Za to będzie mieć pewność że ewentualna szkoda zostanie załatwiona w "cywilizowanych" warunkach.
Ja oprócz odwołania już nic nie zrobię, ale mogę was przestrzec przed tymi oszustami.
Szkoda klientów i szkoda X-KOMu, bo na pewno nie jednego klienta stracili przez takiego "partnera".

Jak będę miał jakieś kolejne informacje, to zaktualizuję post.

Aktualizacja z 2.10.2017:
Na infolinii Pani podała mi adres na który mogę zgłosić reklamację. Zgłosiłem i poczekam. Oj, poczekam- będą rozpatrywać reklamację 30 dni.

Aktualizacja z dnia 17.10.2017
Decyzja odmowna- powód? uszkodzone baterie to baterie bez względu na to czy wymienne, czy nie. Ok, mają podstawy żeby odrzucić moje roszczenie (chociaż ja mam też podstawy by rościć). Sytuacja sporna rozstrzygana na niekorzyść klienta - pogratulować podejścia. Nigdy więcej U-Care. A będąc w sklepie wypytałem sprzedawcę, czy poleca wykupienie ubezpieczenia? Czy często się zdarza żeby ktoś reklamował? może takie wypadki są marginalne i może jest to niepotrzebne?
Odpowiedział mi "tak, oczywiście że się opłaca. Jest to mała część ceny, a człowiek ZAPŁACI RAZ, A POTEM MA SPOKÓJ I NIE MUSI SIĘ MARTWIĆ"
nie polecam, nie kupujcie tego kitu. Widzę że przedstawiciele X-KOMu czasem tu zaglądają i interweniują. Interweniujcie, żeby Wasza firma zaprzestała współpracy z tymi oszustami


Ostatnio edytowany przez arni992, Śro 18 Paź 2017, 21:45, edytowano w sumie 1 raz



Pon 02 Paź 2017, 00:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 16 Paź 2017, 09:47
Posty: 1
Post Re: Ubezpieczenie firma uCARE
:jupi:


Pon 16 Paź 2017, 09:48
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 485 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.