laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 16 Lip 2019, 08:47



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pią 07 Lis 2014, 23:24
Posty: 80
Post Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare
Firma X-Kom działa na rynku od 2002 roku,zyskuje coraz to lepsze notowania zadowolonych klientów i odbiera prestiżowe nagrody.
Zasługuje na uznanie oferując świetny sprzęt za niewygórowane i rozsądne pieniądze.
Klientów traktuje profesjonalnie ,prócz jednostkowych nieprzyjemnych sytuacji zdarzających się we wszystkich dużych firmach.....tyle dobrego :)

Teraz przejdźmy do tej mniej przyjemnej strony, czyli osławionej firmy uCare która za waszym pośrednictwem sprzedaje swoje produkty ubezpieczeniowe.
Zastanawiam się czy pracownicy X-Kom czytający to forum zauważyli że coraz więcej osób ma poważny problem z wyegzekwowaniem naprawy uszkodzonego sprzętu, na który wykupili ubezpieczenie, często za ciężkie pieniądze!!!
Dlaczego pracownicy waszej sieci, nie informują podczas zawierania umowy o problemach które będą wynikać z tego ubezpieczenia .
Chciałbym się dowiedzieć czy to jest celowa praktyka, czy liczycie na wyrozumiałość klienta ,który po uszkodzeniu sprzętu de facto zostaje z ręką w nocniku???
Nawet nie chcę przypuszczać że Zarząd nie ma pojęcia o takich praktykach....taki fakt byłby nie do przyjęcia.

Wasz slogan....
Dlaczego my?
Przez ponad 12 lat naszej działalności zyskaliśmy zaufanie setek tysięcy Klientów, a ich liczba ciągle rośnie. Zobacz dlaczego wybrali właśnie x-kom.


Nie zastanawiał się nikt z X-Kom ilu jest niezadowolonych klientów i jaki jest powód ich niezadowolenia???.....ryzyko handlowe???
Naprawdę nie potrzeba wiele, by niezadowolony klient przekazał drugiemu przyszłemu klientowi ,jak został potraktowany.....w takim przypadku to będzie stracony klient...nie szkoda Wam go będzie ???
Zadowolony klient wróci, często nie sam,przyprowadzi drugiego a chyba o to w handlu chodzi, no chyba że pojęcia handlu rozumiem w innych kategoriach.
Kropla drąży skałę...tak trudno to zrozumieć ???

Szanowny Panie Prezesie Świerczewski

Proszę o merytoryczną wypowiedź w tej kwestii, tutaj na forum, w tym wątku, by klienci którzy opisali swoje problemy w wątku o uCare,mieli pełen obraz zaistniałych sytuacji...


Z wyrazami szacunki Jack70


Pią 18 Mar 2016, 23:00
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pią 07 Lis 2014, 23:24
Posty: 80
Post Re: Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare
Wielka szkoda że nikt z X-Kom nie zdobył się na odwagę i nie odpowiedział na moje pytanie.
Dziwi fakt, że w ten sposób traktujecie klientów, jednym słowem wstyd!

Wesołych Świat Wielkanocnych !

P.S.
Niesmak pozostanie na dłuuugi okres czasu.


Czw 24 Mar 2016, 18:25
Profil
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Kwi 2015, 10:20
Posty: 2
Post Re: Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare
Prezes siedzi na forum i odpowiada na posty... już to widzę... Proszę Cię... Ile Ty masz lat...że wierzysz w takie rzeczy ? :shock:
Nie odpowie Ci Prezes, nawet Admin się boi tego postu ... bo masz rację !
Dlaczego pracownicy waszej sieci, nie informują podczas zawierania umowy o problemach które będą wynikać z tego ubezpieczenia .- Ponieważ mają z tego dużą kasę jak sprzedadzą ubezpieczenie i specjalnie nie mówią wszystkiego, taki chwyt marketingowy
czy to jest celowa praktyka, czy liczycie na wyrozumiałość klienta ,który po uszkodzeniu sprzętu de facto zostaje z ręką w nocniku???- Oczywiście że celowa, podobnie jak w innych marketach, i nie liczą na wyrozumiałość tylko raczej na niezaradność i zagubienie klienta i to że odpuści, machnie ręką a kasa im zostanie
Zarząd nie ma pojęcia o takich praktykach....taki fakt byłby nie do przyjęcia -Mało tego że wie... sam to wymyślił i wdrożył i goni handlowców aby sprzedawali jak najwięcej ubezpieczeń bo KASA, KASA, KASA się liczy a nie klienci...
Nie zastanawiał się nikt z X-Kom ilu jest niezadowolonych klientów i jaki jest powód ich niezadowolenia???Oczywiście że się zastanawiają, ale to i tak mniejszość (opozycja), więc będą się dalej tylko zastanawiać, przejdą do czynów gdy proporcje zadowolonych do niezadowolonych będą się wyrównywać. Rozdadzą parę giftów i ludziom się gębusie zatka i nie będzie hejtów. Za to prawda zostanie smutna.

P.S. Nie zarzekaj się że nie wykupisz już nigdy ubezpieczenia, Kupuj je- tylko przeczytaj sobie OWU ze zrozumieniem i wtedy nie będzie problemów z przyjęciem do naprawy czy stwierdzeniem kto ma za uszkodzenia zapłacić. Pamiętaj, jeśli coś nie jest prawnie zabronione - to znaczy że jest dozwolone.

_________________
Zdrowy rozsądek to rzecz, której każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje. Benjamin Franklin


Czw 14 Kwi 2016, 10:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5953
Post Re: Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare
Jack70, Zgodnie z prywatną wiadomością, którą wysłaliśmy do Ciebie pragniemy wyjaśnić zaistniałą sytuację. Bardzo prosimy o odpowiedź - wówczas będziemy mogli podjąć dzialania

_________________
Image


Pią 15 Kwi 2016, 14:36
Profil WWW
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pią 07 Lis 2014, 23:24
Posty: 80
Post Re: Do Zarządu X-kom ...poszkodowani klienci przez uCare
Wprowadźmy trochę logiki do tego tematu...
Gdybym chciał napisać prywatną informację do X-kom, z pewnością bym to uczynił.
Celowo zamieściłem na publicznym forum moje pytanie licząc skrycie że ktoś z Zarządu zdobędzie się na odwagę i wypowie się w tym temacie.
Szanowny X-kom chce wyjaśnić zaistniała sytuację...proszę bardzo ,nic prostszego ,należy dogłębnie zapoznać się z wątkiem ''Ubezpieczenia uCare"
Następnie skontaktować się z Tymi osobami które nie doświadczyły działania " Mechanicznej Siły Zewnętrznej" i nie mogły wyegzekwować swoich praw wynikających z umowy ubezpieczenia.
Po wyjaśnieniu wszystkich kwestii należy zamieścić sprostowanie....

W dalszym ciągu nikt publicznie nie zajął stanowiska w tej sprawie, w sumie mnie to nie dziwi,jednak popieranie takich praktyk jest co najmniej nie stosowne i karygodne...


Nie 24 Kwi 2016, 08:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.