forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Kolejna reklamacja sprzętu - brak odpowiedzi przez 4 tyg
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=10603
Strona 1 z 1

Autor:  natalieanne [ Śro 03 Sie 2016, 16:38 ]
Temat postu:  Kolejna reklamacja sprzętu - brak odpowiedzi przez 4 tyg

W związku z tym, że ignorancja waszych pracowników sięga już zenitu a moja frustracja wychodzi poza skalę mam nadzieję, że opisanie mojej sprawy popchnie jej rozpatrywanie do przodu.

Na początku lipca złożyłam drugą reklamacje na laptopa Lenovo. Komputer został zakupiony na początku maja i w ciągu 2 miesięcy wystąpiła drugi raz ta sama usterka. Jak to możliwe aby w komputerze całkowicie przestała działać klawiatura i touchpad? Za pierwszym razem pobawiono się biosem, teraz za drugim czekam już czwarty (!!) tydzień na sprzęt. Od 22 lipca nie mam żadnej informacji co się dzieje ze sprzętem a wasza infolinia to jakaś komedia. Jeżeli chodzi o sprzedaż to oczywiście konsultanci mili i uprzejmi – jednak gdy zaczynają się schody i zapytasz jak masz postępować w sprawie reklamacji jedyne co usłyszysz to wyuczone formułki. I tak wygląda odpowiedź na każde pytanie – formułka. Żadnej merytorycznej odpowiedzi tylko zabawa w kotka i myszkę. Ile jeszcze razy będę wozić ten komputer do salonu w celu reklamacji? Ile czasu jeszcze strace na to by rozwiązać tę sprawę? Komputer zakupiony w drugim tygodniu maja podziałał przez niecałe 2 tygodnie. Złożona reklamacja, laptop ponownie odebrany w połowie czerwca po kilku dniach znowu przestał działać. Przez prawie cały lipiec jest w serwisie, więc łącznie z komputera korzystaliśmy przez 2/3 tygodnie. Przecież to jest kpina z klienta.

Jeżeli w odpowiedzi od państwa po raz kolejny usłyszę, że mogę skorzystać z formy door-to-door to mnie szlag trafi. Celowo z tego nie korzystam, nie mam zamiaru użerać się jeszcze z udowadnianiem producentowi że komputer został wysłany bez żadnych uszkodzeń mechanicznych, bo już słyszałam o nie jednym przypadku gdy w trakcie transportu dochodziło do takich uszkodzeń a producent wystawiał rachunek za naprawę.

Proszę przyznać, czy uczciwe z państwa strony jest sprzedawanie komputera, który jest ewidentnie uszkodzony? Najgorsze jest jeszcze użeranie się z państwem, państwa pracownikami i producentem. Nikt nie ponosi odpowiedzialności a producent robi co chce bo przecież idziemy w myśl zasady „z producentem nie wygrasz”.
Chce się uwolnić od tej sytuacji i nawet nie chce tego sprzętu z powrotem. Tracę tylko czas, pieniądze i nerwy.

Autor:  Molo [ Wto 09 Sie 2016, 20:07 ]
Temat postu:  Re: Kolejna reklamacja sprzętu - brak odpowiedzi przez 4 tyg

Mam laptopa lenovo g500h. W bodajże zeszłym roku czyli 1.5 roku po zakupie w sklepie x-kom przyblokowała się litera s klawiatury. Po dodzwonieniu się do sklepu dowiedziałem się, że: x-kom nie serwisuje sprzętu jak jest na gwarancji, mogę wyslac go do producenta bądź sklep może pośredniczyć w reklamacji. Wybrałem ostatnią opcję i bylo wszystko w porządku

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/