Witam, Jeżeli ktokolwiek myśli na temat ubezpieczenia w firmie Ucare to całkowicie odradzam. Moja sprawa nr CLM1610310937: Telefon został uznany do naprawy. Po jakimś czasie zadzwoniłem w celu sprawdzenia statusu, dostałem informację że nie mają części i czekają na dostawę. Wielkie było moje zdziwienie jak następnego dnia dostałem paczkę z telefonem. Zadzwoniłem w celu upewnienia się czy napweno jest to do mnie na co Pani w infolinii przekazała mi informację że powinienem się cieszyć że tak szybko dostałem urządzenie ale w systemie nadal mają informację że telefon oczekuje na części zamienne. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że faktycznie dostałem swój telefon. Niestety przy włączeniu okazało się że ma wadliwy wyświetlacz. Nie ma możliwości żeby testy po naprawie tego nie wykryły, jest to duże błękitne odbarwienie na środku ekranu i przy każdym rozruchu telefony jest ono bardzo widoczne. Serwis zamontował uszkodzony wyświetlacz z premedytacją żeby tylko zakończyć zgłoszenie szkody. Zgłosiłem reklamację ale niestety nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z działem serwisu Ucare. Dzwoniąc na infolinie dostaje informację że mam czekać na zgłoszenie mailowe z działu serwisu przy czym oni olewają sprawę i niczego nie przesyłają. Ciekawe ile czasu to jeszcze potrwa...
Niestety X-KOM strasznie traci w moich oczach za proponowanie takiego badziewia pod swoją marką... Sam nawet nie myślałem o ubezpieczeniu ale przekonał mnie do tego pracownik X-KOM i wygląda na to że tylko naciągnął mnie na dodatkowe pieniądze...
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Kto jest na forum
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum