laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 15:09



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
 Apropo profesjonalizmu salonu X-KOM. 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 11 Paź 2016, 20:26
Posty: 1
Post Apropo profesjonalizmu salonu X-KOM.
Klienci aktualni jak i ewentualni przyszli Klienci, jeśli nie chce się Wam czytać całości to polecam ostatni punkt 6.
Drogi X-KOM. Moja współpraca z Wami była tak tragiczna, że nawet nie wiem od czego zacząć…
1. W czerwcu kupiłem u Was zestaw: Motorola X Force (dodatkowo z ubezpieczeniem) i do tego zestaw „gratisów”: Słuchawki Motorola, Powerbank Lenovo, karta pamięci microSD i głośnik bluetooth. Po kilku dniach, a dokładniej po 2gim użyciu popsuły mi się słuchawki, prawa słuchawka zaczęła przerywać. Poszedłem z tym faktem do salonu, w którym dokonałem zakupu i dowiedziałem się, że na „gratisy” nie udzielacie żadnej gwarancji. BRAWO. W celu uatrakcyjnienia swojej oferty dodajecie do swoich zamówień niedziałający szmelc. Dopiero po dłuższej rozmowie z kasjerem, który jeszcze co chwile musiał wydzwaniać do przełożonych doszliśmy do pewnego konsensusu w tej sprawie.
2. 2 miesiące później w wyniku pewnego zdarzenia telefon uległ poważnemu uszkodzeniu. Zarejestrowałem szkodę u ubezpieczyciela i czekałem na dalszy przebieg wydarzeń. O ile akceptacja zgłoszenia poszła sprawnie to już reszta nie bardzo. W swoim salonie macie zalaminowane kartki z różnymi informacjami dotyczącymi ubezpieczenia. Widnieje tam termin realizacji zgłoszeń na poszczególne typy urządzeń. Na smartfony jest to 10 dni. Ja czekałem 30 dni i to nawet nie na naprawę ale na decyzję o szkodzie całkowitej… BRAWO.
3. Przy kupnie telefonu Pan Łukasz namówił mnie na ubezpieczenie, bo skoro to taki drogi telefon to w sumie warto. Wytłumaczył mi na jakiej zasadzie działa to ubezpieczenie i jedną z informacji jaką mi udzielił to to, że w przypadku zdarzenia, które spowoduje szkodę całkowitą telefonu zostanie mi zwrócona kwota równowartości telefonu w dniu zakupu. Otóż jak się okazało było to kła… niezgodne z prawdą. Co owocowało moim sporym zdziwieniem gdy zobaczyłem kwotę zaproponowaną przez ubezpieczyciela.
4. Chciałem wyjaśnić tę sytuację i dość szybko skontaktował się ze mną właśnie Pan Łukasz. Oczywiście zaczął mnie przepraszać za całą sytuację i jeszcze raz wytłumaczył mi o co chodziło z wyceną od ubezpieczyciela (tym razem był trochę bliższy prawdy). Jak się okazało kwota podana przez ubezpieczyciela była poprawna i niepodlegająca negocjacji, ponieważ w regulaminie ubezpieczenia jest napisane, że ubezpieczyciel zwraca równowartość urządzenia z dnia zdarzenia, a nie z dnia zakupu, A TO JEST RÓŻNICA! Pan Łukasz zaproponował mi 3 telefony na wymianę, które oczywiście nie były w cenie mojego telefonu z dnia zakupu tylko takiej jaką dał ubezpieczyciel. Do tego żebym nie poczuł się pokrzywdzony proponował dodać jakieś „gratisy”. Chcąc wyjaśnić, że jego propozycja ma się nijak do tej, którą sprzedał mi w czerwcu, zaproponowałem inną, spełniającą tamte warunki, telefon w tej samej cenie. Niestety Pan Łukasz wciąż przepraszał i tłumaczył, że on może tylko „gratisy” dać. Później nastąpiła cudowna promocja na waszej stronie na telefon, który zaproponowałem (oczywiście nie taka, która byłaby adekwatna do czerwcowej oferty). Pan Łukasz oznajmił mi, że jak lew wywalczył dla mnie 50zł zniżki i do tego doda mi jeszcze kartę pamięci i folie na telefon. Tracąc cierpliwość i chcąc już zakończyć tę historie zgodziłem się na ofertę, prosząc jednocześnie o potwierdzenie z użyciem linków do konkretnych artykułów, ponieważ tylko telefon i karta była pokazana konkretnie. Na koniec okazało się, że Pan Łukasz tak się o mnie troszczył, że najpierw okłamał mnie sprzedając inną ofertę niż rzeczywiście była, to do nowego telefonu dodał mi jakąś badziewną folie, krzywą i niedopasowaną do telefonu. Pomimo iż prosiłem o inną nawet za dopłatą.
5. Pan Łukasz po raz kolejny zabłysną i dostałem informację, że zamówienie jest gotowe do odbioru, a na miejscu okazało się, że nie ma żadnych dokumentów dotyczących wymiany z voucheru od ubezpieczyciela i gdybym nie wygrzebał od siebie z maila tych informacji to albo spędziłbym w salonie kilka godzin albo zostałbym odprawiony z kwitkiem…
6. Na koniec perełka. Gdy już udało mi się odebrać telefon inny kasjer zaproponował mi, czy może nowego telefonu też nie chciałbym ubezpieczyć. W sumie z ciekawości nie odmówiłem od razu tylko wysłuchałem co ma do powiedzenia. Nie miał kompletnie pojęcia o czym mówi. Wszystkie informacje, które mi podawał dotyczące ubezpieczenia były błędne. Podobnie było przy stanowisku obok, gdy jakaś Pani również była namawiana na ubezpieczenie z wymyślonymi przez waszych pracowników warunkami. Gdy wyprowadzałem z błędu kasjera, który proponował mi to ubezpieczenie to robił tylko wielkie oczy. WASI PRACOWNICY NIE ZNAJĄ WARUNKÓW UBEZPIECZENIA, KTÓRE SPRZEDAJĄ!!

Pozdrawiam
Oszukany Klient.


Wto 11 Paź 2016, 20:40
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Apropo profesjonalizmu salonu X-KOM.
Arc123, opisywaną przez Ciebie sytuacje postaramy się jak najszybciej wyjaśnić. Uprzejmie prosimy Cię o czas. Gdy tylko ustalimy szczegóły skontaktujemy się z Tobą. Serdecznie przepraszamy Cię za powstałe utrudnienia

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 13 Paź 2016, 12:17
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.