laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 18 Wrz 2018, 17:11



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka! 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Przeszło 2 miesiące temu zdecydowałem się na zakup 'Lenovo Y700-17 i7-6700HQ/16GB/1000 GTX960M FHD' z dodatkowym SSD 256GB:

http://www.x-kom.pl/p/319066-notebook-l ... m-fhd.html (wcześniej w cenie 4 279 pln)

Za pierwszym razem otrzymałem laptop z wadliwym dyskiem SSD. Za drugim razem zapomnieli owego dysku SSD zamontować w laptopie (zapakowany w fabryczne pudełko). Wczoraj miał miejsce trzeci raz - otwieram a tam ku mojemu zdziwieniu model Y700-15 i5 6300HQ ?!

Powiedźcie co jest niezwykłego w tym zamówieniu, że X-KOM 3 razy nie potrafi go wysłać poprawnie? A może Lenovo Y700-17 nie jest mi pisane (choć przez te przygody już chyba nie mogę na niego patrzeć)? Zakup ten trwa przeszło 2 mies, do tego czasu model ten podrożał o ponad 300 pln.


Czw 13 Paź 2016, 16:39
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 14 Paź 2016, 15:38
Posty: 2
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Witam, również jestem ciekawy odpowiedzi x-kom w tej sprawie. Zamówiłem w środę rano laptopa o takiej samej specyfikacji tylko Acer VN7-592g i czytając te wszystkie komentarze zaczynam się obawiać czy dobrze zrobiłem. Co jeśli laptop będzie działał kilka dni a później przestanie a x-kom odmówi realizacji gwarancji? albo laptop przyjdzie niesprawny i będę się męczył z Wami jak kolega wyżej ?
Zapłaciłem za niego 5000 zł i wybrałem odbiór osobisty w salonie nie sprawdzając w ogóle komentarzy. Teraz jestem w szoku jak tak "porządny" sklep może tak pogrywać z klientami.. Zero odpowiedzi na mail, na infolinii średnio 20 w kolejce, zamiast odbioru w 1-2 dni oczekiwanie nie wiadomo do kiedy bo nawet nikt nie potrafi podać przybliżonego terminu realizacji zamówienia.
Może ktokolwiek z forumowiczów się udzielić czy warto zaufać x-kom i poczekać na realizację zamówienia, czy może napisać do allegro o zwrot pieniędzy ? Jak pomyślę o tych wszystkich problemach i wymówkach przy realizacji ewentualnej gwarancji to odechciewa mi się kupowania u Was czegokolwiek.
Jestem w stanie zrozumieć opóźnienie spowodowane jakimś błędem w systemie, ale powinna być zamieszczona dokładna informacja kiedy można się spodziewać odbioru sprzętu. Wtedy człowiek wie, że ma przed sobą fachowców i może polegać na ich rzetelnym podejściu do sprawy. Takie sytuacje o których się ostatnio czyta na wasz temat, powinny być niedopuszczalne dla szanującego się sklepu.


Pią 14 Paź 2016, 15:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Akurat o to nie martwiłbym się. W ciągu 14 dni od otrzymania laptopa możesz go zwrócić, a obecnie do 31 października trwa promocja '30 dni na zwrot'. Tu X-KOM'owi nie mam nic do zarzucenia - za każdym razem przyjmowali zwrot i sam mogłem decydować czy ponawiam zamówienie czy chcę zwrotu pieniędzy. Ale przecież nam klientom nie chodzi o to, aby nieustannie zwracać urządzenie...

PS. Dziś na fb X-KOM zamieścił informację, która tłumaczy bałagan w ostatnich dniach związany z realizacjami zamówień.


Pią 14 Paź 2016, 19:00
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 14 Paź 2016, 15:38
Posty: 2
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Dzięki wielkie za ten wpis. Zawsze to jakieś konkretne informacje. Na fb popatrzyłem dzięki Tobie i trochę już ochłonąłem. Dam sklepowi szansę i poczekam. Czas realizacji jest w sumie mniej ważny niż to żeby laptop był sprawny i służył później długie lata. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Pią 14 Paź 2016, 21:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Drodzy forumowicze,

od tygodnia X-KOM posiada mój zwrot (wysłali 15" zamiast 17") i od tygodnia zero kontaktu. Czy to normalne? Nie otrzymałem ani nowego laptopa ani zwrotu pieniędzy. Zaczynam czuć się na tych zakupkach w X-KOM jak przy firmie krzak z Allegro.


Pią 21 Paź 2016, 09:24
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5775
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
CasualLounge, serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia. Sprawa jest już przez nas wyjaśniania i dołożymy wszelkich starań by odbyło się to jak najszybciej. Gdy tylko ustalimy szczegóły pilnie też skontaktujemy się.

_________________
Image


Pon 24 Paź 2016, 09:19
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
X-KOM.PL napisał(a):
CasualLounge, serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia. Sprawa jest już przez nas wyjaśniania i dołożymy wszelkich starań by odbyło się to jak najszybciej. Gdy tylko ustalimy szczegóły pilnie też skontaktujemy się.

Wyjaśniana jest moja sprawa? A skąd to Administratorze wiesz, skoro w poście nie zawarłem Nr zamówienia? Phh, nie jest wyjaśniania bo dziś mija 11 dzień od kiedy X-KOM przyjął mój zwrot i milczy.


Pon 24 Paź 2016, 14:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5775
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
CasualLounge, wyjaśnienie przesłaliśmy w wiadomości prywatnej. Raz jeszcze uprzejmie Cię przepraszamy za powstałą sytuację. Jutro skontaktujemy się z Tobą telefonicznie by wszystko wytłumaczyć i zaproponować rozwiązanie

_________________
Image


Wto 25 Paź 2016, 13:09
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Piszę dalej. Dlaczego dalej? Bo do dziś nie otrzymałem swoje laptopa. W środę 26.10 po 13 dniach od otrzymania przez XKOM zwrotu skontaktował się ze mną konsultant. Przeprosiny przeprosiny itd... Po umówieniu szczegółów zamówienia obiecał, że na drugi dzień (czwartek) a najpóźniej pojutrze laptop zostanie wysłany.

Dziś jest wtorek, akurat pech że świąteczny. Dziś mija 19 dzień od otrzymania przez XKOM mojego zwrotu, a jutro mija 7 dni od zapewnień konsultanta, że laptop zostanie wysłany na drugi dzień.

Piszę to, aby przestrzec osoby, które szanują swoje pieniądze i czas. Kupujcie swoje laptopy wszędzie tylko nie w XKOM. Sklep XKOM nie obecnie nie panuje nad zamówieniami, a ich zapewnienia nie mają pokrycia. Mam gdzieś te gratisy i te obietnice...

Mijać będzie prawie 2,5 miesiąca od pierwotnego zamówienia. Od tego czasu zostałem na lodzie, ponieważ sprzedałem swój stacjonarny. Dziś co czuję to stracony czas i obrzydzenie do mojego niedoszłego Y700. Nie wyobrażam sobie, gdybym miał czekać tyle na swojego jedynego laptopa, na którym miałbym pracować czy pisać pracę...


Wto 01 Lis 2016, 23:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 03 Lis 2016, 14:48
Posty: 1
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
To i ja napiszę swoje przygody z X-Kom, nie będę nowego temat tworzył bo się burdel zrobi.

Zamówiłem w X-Kom części do kompa i obudowę wraz z usługą montażu, to było 24 października, produkty miały status dostępnny. 26 październik (środa) dzwoni konsultant, że płyta którą wybrałem jest niedostępna i czy chce wymienić na inny podobny model, zgodziłem się, czełem czekałem w sobotę napisałem maila, dostałem wiadomość, że moje zamówienie jest na OSTATNIM etapie montażu i że wysyłka wraz z początkiem tygodnia. Wczoraj z ciekawości wysłałem wiadomość kiedy mniej więcej planowana jest wysyłka, dostałem odpowiedź że montaż mojego zamówienia nie może się rozpocząć z powodu braku PŁYTY GŁÓWNEJ i RAMÓW i musieli je zamawiać od oficjalnego dystrybutora.

Ja się pytam to czemu pracownik proponował zamianę płyty głównej której nie mieliście na stanie na model którego również nie macie na stanie, i czemu statusy dostępności pokazują dostępny jak ich nie macie. A przede wszystkim czemu raz mówicie że zamówienie jest na osotatnim etapie montażu, a teraz mówicie że się nawet nie rozpoczęła... Nigdy więcej, mogłem zamówić rzeczy na allegro i już dawno bym sobie z kompa korzystał.


Czw 03 Lis 2016, 15:09
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
CasualLounge napisał(a):
Piszę dalej. Dlaczego dalej? Bo do dziś nie otrzymałem swoje laptopa. W środę 26.10 po 13 dniach od otrzymania przez XKOM zwrotu skontaktował się ze mną konsultant. Przeprosiny przeprosiny itd... Po umówieniu szczegółów zamówienia obiecał, że na drugi dzień (czwartek) a najpóźniej pojutrze laptop zostanie wysłany.

Dziś jest wtorek, akurat pech że świąteczny. Dziś mija 19 dzień od otrzymania przez XKOM mojego zwrotu, a jutro mija 7 dni od zapewnień konsultanta, że laptop zostanie wysłany na drugi dzień.

Piszę to, aby przestrzec osoby, które szanują swoje pieniądze i czas. Kupujcie swoje laptopy wszędzie tylko nie w XKOM. Sklep XKOM nie obecnie nie panuje nad zamówieniami, a ich zapewnienia nie mają pokrycia. Mam gdzieś te gratisy i te obietnice...

Mijać będzie prawie 2,5 miesiąca od pierwotnego zamówienia. Od tego czasu zostałem na lodzie, ponieważ sprzedałem swój stacjonarny. Dziś co czuję to stracony czas i obrzydzenie do mojego niedoszłego Y700. Nie wyobrażam sobie, gdybym miał czekać tyle na swojego jedynego laptopa, na którym miałbym pracować czy pisać pracę...


Mój kolejny etap potyczek. Ostatni mój wpis miał miejsce 01.11.

Po 2-3 dniach XKOM wysłał do mnie laptopa. Była to 4-ta wysyłka XKOM i tym razem zamówienie było kompletne. Niestety w laptopie matryca posiadała nierówne podświetlenie oraz dziwną temp barw (porównany został z prawidłowo działającym Y700-17), dlatego zdecydowałem się na Zwrot-Wymiana.

Dziś jest 23.11. Mija 14. dzień odkąd XKOM otrzymał mój zwrot. Do dziś nie otrzymałem przesyłki. Owszem po 3 dniach XKOM chciał wysłać nowy egzemplarz, ale po Fv okazało się, że jest to nie moje zamówienie - byłoby to 4-te nieprawidłowe wysłane zamówienie! Na szczęście zareagowałem w dniu próby nadania przesyłki do mnie.

10 dni temu usłyszałem od konsultanta, że muszę poczekać na przeksięgowanie środków. Dlaczego takie przeksięgowanie nie miało miejsca przy próbie wysłania kolejnego niewłaściwego zamówienia po 3 dniach od otrzymania zwrotu? Nie wiem.

Kolejne 2 tyg czekania, kolejny dowód na brak sprawności w funkcjonowaniu XKOM!


Śro 23 Lis 2016, 18:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5775
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
CasualLounge,serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Sprawa jest już przez nas wyjaśniania, przekazaliśmy informację do odpowiednich działów aby wszystko zostało wyjaśnione jak najszybciej. W najbliższym czasie będziemy się z Tobą kontaktować telefonicznie

_________________
Image


Czw 24 Lis 2016, 15:58
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Kolejny mój wpis.

Po 21 dniach od otrzymania mojego zwrotu (wymiana na inny egzemplarz) odbieram nową przesyłkę od X-KOM. Całe 3 tyg czekania. Niestety też daremne. Powodem zwrotu była wada matrycy - nierówne podświetlenie, uloty światła - a otrzymałem egzemplarz z matrycą w jeszcze gorszym stanie :?


Czw 01 Gru 2016, 00:08
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 6138
Miejscowość: Opole
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
To jak nazywasz nierówne podświetlenie czy uloty to tak zwany bleeding matrycy.
Typowe praktycznie zawsze występuję w matrycach IPS tym bardziej w Lenovo y700 w starszych wersjach również występował. Nie widzę sensu wymieniać laptopa cały czas nie znajdziesz idealnej sztuki, tym bardziej tylko jesteś bez laptopa.

_________________
Masz problem z wyborem laptopa? >>Napisz do mnie<<
Jestem również na GG: 1484081
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabooków na WRZESIEŃ 2018 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Czw 01 Gru 2016, 17:42
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 15 Lip 2016, 17:43
Posty: 44
Post Re: Nieporadność X-KOM do trzech razy sztuka!
Gajwer napisał(a):
To jak nazywasz nierówne podświetlenie czy uloty to tak zwany bleeding matrycy.
Typowe praktycznie zawsze występuję w matrycach IPS tym bardziej w Lenovo y700 w starszych wersjach również występował. Nie widzę sensu wymieniać laptopa cały czas nie znajdziesz idealnej sztuki, tym bardziej tylko jesteś bez laptopa.


Kolega z bloku w wakacje kupił Y700-17 i dostał za pierwszym razem z brakiem bleedingu. Na dodatek mój egzeplarz generował cieplejsze barwy niż jego na tych samych ustawieniach - wszystko to porównywane na jednym biurku. Więc jednak istnieją idealne egzemplarze.

Najczęśniej siedzę przy laptopie wieczorami kiedy jest już ciemno a w pokoju zawsze panuje półmrok przy lampce. Takie warunki tylko uwydatniają ww. bleeding.

PS. Aż sprawdzę u siostry na Asusie G752 czy jest wolny od bleedingu.


Nie 04 Gru 2016, 04:54
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.