laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 22 Wrz 2018, 17:33



Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!! 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Witam.

Chciałbym opisać „firmę” X-KOM jej Serwis,Gwarancję i czas oczekiwania na moją kartę graficzną oddaną na gwarancję.

Kupiłem kartę graficzna Gtx 980 msi gaming 4g w dniu 17.09.2015r.

Kartę oddałem na gwarancje dnia 2016-10-23 (RWO/84540/16) opis mojej usterki : W losowych momentach na komputerze wyświetla czarny obraz, oraz gubi klatki - podczas grania na przykład w Counter Strike: GO pojawiają się skoki z 360 nagle na 70 klatek na sekundę. Podczas zminimalizowania gier, gdy zostaną one zmaksymalizowane pojawia się czarny ekran. W grach które działały bez żadnego zarzutu pojawiło się \"szarpanie\" obrazu.Ogólny spadek wydajności.
W salonie przy wypisywaniu potwierdzenia serwisowego zapytałem ile potrwa taki serwis?? Odpowiedział, że nie jest w stanie powiedzieć ile to może potrwać. Zdziwiłem się, że nie wie,ale ok- myślę sobie poczekam...
Okazało się że czekałem 28 DNI co jest bardzo DŁUGIM czasem oczekiwania jak dla mnie. Kartę odebrałem 19.11.2016. Rzekomo naprawiona, ale gdy spytałem co zostało naprawione w karcie i jaka była jej usterka, dostałem odpowiedź, że producent nie dał informacji co było naprawiane .Yyyy ??? Czy X-kom w ogóle coś wie?? hehe :devil: :) Wróciłem do domu podłączyłem kartę i co mnie zaniepokoiło- to to że jeden z wiatraków na karcie graficznej się nie kręci. Sprawdziłem pod obciążeniem i spadki fps są drastyczne, wysokie temperatury GPU, spadki taktowań.

Karta po serwisie 28 dni kpina !!!! i nic więcej !!!!! X-KOM umywa ręce od gwarancji tłumacząc się, że są tylko pośrednikiem.

22.11.2016 (RWO/95228/16) karta wraca do salonu X-kom opis mojej usterki:

Losowo nie działa chłodzenie pod obciążeniem (raz jeden wiatrak, raz drugi), przegrzewa się GPU. Taktowania się zmniejszają przy obciążeniu żeby schłodzić GPU co znacząco wpływa na wydajność układu. Karta wyrzuca błędy krytyczne w systemie "KEPLER 41". Po reinstalacji sterownika czarny ekran, wszystko działa dopiero po restarcie. Karta zgłaszana do serwisu po raz drugi, pierwsze zgłoszenie RWO/95228/16.

Teraz czekam; zapewne tak jak w pierwszym serwisie będzie to trwało miesiąc albo bóg wie ile. Zero profesjonalizmu. Co z luką w której nie mam karty graficznej u siebie? ( 28 dni + dni kolejnego serwisu). A może sprawą powinien zająć się Rzecznik praw konsumenta ??


Śro 23 Lis 2016, 19:34
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7715
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
https://www.facebook.com/MSI.Polska/?fref=ts

Proponuję pisać u nich na FB, niestety w PL serwis leci w kulki

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uokik.gov.pl
Europejskie Centrum Konsumenckie konsument.gov.pl
Powiatowy Rzecznik Praw Konsumenta

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków PAŹDZIERNIK 2017 ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Śro 23 Lis 2016, 23:35
Profil WWW
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5776
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Witamy,

Bardzo serdecznie przepraszamy za wydłużony czas obsługi Twojego zgłoszenia. Reklamacja była realizowana w autoryzowanym serwisie producenta, my jedynie pośredniczyliśmy w całej procedurze. Dołożymy jednak starań, aby aktualne zgłoszenie było zrealizowane jak najszybciej

Pozdrawiamy

_________________
Image


Czw 24 Lis 2016, 15:09
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Poczekamy ,zobaczymy jak będzie wyglądał drugi serwis, ale po pierwszym nie wygląda to dobrze i pozostawia wiele do życzenia.


Czw 24 Lis 2016, 18:49
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 6142
Miejscowość: Opole
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Trochę nie rozumiem sytuacji.
Atakujesz sklep X-kom bez przyczyny. Sklep to tylko pośrednik, nie w xkomie załatwiasz gwarancję tylko u producenta w tym przypadku MSI.
Jak chcesz gdzieś atakować z pretensjami to tak jak pisał FXJ uderzaj do MSI.

P.s A na przyszłość polecam Ci skorzystać z gwarancji bezpośrednio u producenta to skraca długość oczekiwania. Dzwonisz przyjeżdża kurier, zabiera i po problemie prosto jedzie na serwis gwarancyjny :)

_________________
Masz problem z wyborem laptopa? >>Napisz do mnie<<
Jestem również na GG: 1484081
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabooków na WRZESIEŃ 2018 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Czw 24 Lis 2016, 19:46
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Gajwer twoja wypowiedz mnie nie interesuje .


Czw 24 Lis 2016, 21:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Jest to sprawa która cie nie dotyczy i tyle w temacie.


Czw 24 Lis 2016, 21:54
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 14 Maj 2014, 16:08
Posty: 6142
Miejscowość: Opole
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
To pomyśl że sklep może Ci powiedzieć to samo, gdyż ta sprawa ich nie powinna interesować, lecz X-kom ma tak dobre podejście do Klienta że i tak spróbuję pomóc w pełni sił, za to się ich chwali.

Tak jak mówię uderzaj do MSI.

_________________
Masz problem z wyborem laptopa? >>Napisz do mnie<<
Jestem również na GG: 1484081
Zestawienie polecanych laptopów i Ultrabooków na WRZESIEŃ 2018 r. >KLIK<
Lenovo Y510p i7-4700MQ//8GB DDR3//Lite-on 128GB SSD//NVIDIA GeForce GT 755M//Windows 8.1


Pią 25 Lis 2016, 17:59
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Witam ,jakieś nowe info na temat mojej karty ??? RWO/95228/16


Śro 30 Lis 2016, 20:24
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5776
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Dziękujemy za odpowiedz,

@Sebasbk, Twoja karta dnia 25.11.2016 została przekazana do serwisu zewnętrznego MSI. Kontaktowaliśmy się z serwisem producenta w celu weryfikacji statusu. Zgodnie z informacją od producenta, proces reklamacyjny może potrwać 2~3 tygodni. Dołożymy wszelkich starań aby ten proces został zrealizowany jak najszybciej, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe. Gdybyś miał dodatkowe pytania to jesteśmy do Twojej dyspozycji.

_________________
Image


Czw 01 Gru 2016, 11:04
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Nadal cisza ,żadnej informacji co sie dzieje z karta graficzna .to jest jakaś Komedia.


Czw 08 Gru 2016, 15:35
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5776
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
@Sebasbk Bardzo Cie przepraszamy za długi czas oczekiwania, aczkolwiek prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Twoja karta została przekazana do serwisu producenta MSI, tak jak informowaliśmy w wcześniejszej wiadomości proces reklamacyjny może trwać od 2~3 tygodni. Jak tylko będziemy posiadać więcej informacji na temat Twojego zgłoszenia niezwłocznie Cię o tym poinformujemy.

_________________
Image


Czw 08 Gru 2016, 16:34
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Ciąg dalszy nieporadności X-KOM ,informacji na temat mojej karty zero.ehh...


Pon 12 Gru 2016, 16:13
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 23 Lis 2016, 18:14
Posty: 9
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Jest informacja. karta wróciła z serwisu MSI do Serwisu X-KOM w Częstochowie 09.12.2016 r . Testy w serwisie X-KOM wykazały ze karta ma nadal problem z nie działającym chłodzeniem ,pod obciążeniem (wiatrakiem) czyli problem nie został naprawiony . Brawo MSI!!!... 2 miesiące serwisowania i takie kwiatki .X-KOM czeka na decyzje w tej sprawie ale bagno.


Pon 12 Gru 2016, 19:06
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5776
Post Re: Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
@Sebasbk Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Sprawa jest nam znana staramy się ją wyjaśnić, wrócimy do Ciebie tylko jak dostaniemy konkretne informacje.

_________________
Image


Wto 13 Gru 2016, 09:57
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.