Zamówienie - brak realizacji
Witam,
dnia 06.12.2016r. w godzinach wieczornych ponownie w Waszej ofercie pojawił się interesujący mnie od dawna model Asus K501UX, we wszystkich konfiguracjach. Po powrocie do domu, o godz. 20:50 zamówiłem ów model w konfiguracji: procesor i5-6200, ram 4gb. Wszystkie konfiguracje dalej były dostępne, również we wtorek(07.12.2016) rano. Cierpliwie czekałem na sms z wiadomością, że komputer jest gotowy do odbioru, jednak w piątek postanowiłem się dowiedzieć z czego wynika tak długi termin oczekiwania. Otrzymałem niestety wiadomość, że komputera nie otrzymam i prawdopodobnie już go wcale nie będzie. Przed moją wiadomością jednak nikt się ze mną nie skontaktował, nie poinformował mnie o braku danej konfiguracji, dzięki czemu mógłbym zamówić dowolną inną. Wielokrotnie kontaktowałem się poprzez e-mail z działem pomocy, w celu wybrania zastępczej opcji lub udzielenia mi rabatu, który pozwoliłby na równy jakościowo zakup, korzystając z punktu 46 w Waszym regulaminie. Przedstawione mi oferty znacząco odbiegały jakościowo, bądź cenowo od wybranego przeze mnie w zamówieniu modelu, a jak stanowi regulamin powinienem otrzymać produkt równy jakościowo i w cenie równej mojemu zamówieniu. Proszę o interwencję i zaproponowanie mi świadczenia zastępczego, bądź ,,wynagrodzenia''. Przypominam, że sklep w swoim regulaminie zobowiązuje się zrealizować zamówienie w okresie od 1 do 10 dni roboczych.
Konfiguracja zamówionego sprzętu widoczna jest w poniżej zamieszczonym linku:
http://www.x-kom.pl/p/286243-notebook-l ... tx950.htmlNumer zamówienia: 901612062710