Serwis/Gwarancja NIE POLECAM!!!
Witam.
Chciałbym opisać „firmę” X-KOM jej Serwis,Gwarancję i czas oczekiwania na moją kartę graficzną oddaną na gwarancję.
Kupiłem kartę graficzna Gtx 980 msi gaming 4g w dniu 17.09.2015r.
Kartę oddałem na gwarancje dnia 2016-10-23 (RWO/84540/16) opis mojej usterki : W losowych momentach na komputerze wyświetla czarny obraz, oraz gubi klatki - podczas grania na przykład w Counter Strike: GO pojawiają się skoki z 360 nagle na 70 klatek na sekundę. Podczas zminimalizowania gier, gdy zostaną one zmaksymalizowane pojawia się czarny ekran. W grach które działały bez żadnego zarzutu pojawiło się \"szarpanie\" obrazu.Ogólny spadek wydajności.
W salonie przy wypisywaniu potwierdzenia serwisowego zapytałem ile potrwa taki serwis?? Odpowiedział, że nie jest w stanie powiedzieć ile to może potrwać. Zdziwiłem się, że nie wie,ale ok- myślę sobie poczekam...
Okazało się że czekałem 28 DNI co jest bardzo DŁUGIM czasem oczekiwania jak dla mnie. Kartę odebrałem 19.11.2016. Rzekomo naprawiona, ale gdy spytałem co zostało naprawione w karcie i jaka była jej usterka, dostałem odpowiedź, że producent nie dał informacji co było naprawiane .Yyyy ??? Czy X-kom w ogóle coś wie?? hehe
Wróciłem do domu podłączyłem kartę i co mnie zaniepokoiło- to to że jeden z wiatraków na karcie graficznej się nie kręci. Sprawdziłem pod obciążeniem i spadki fps są drastyczne, wysokie temperatury GPU, spadki taktowań.
Karta po serwisie 28 dni kpina !!!! i nic więcej !!!!! X-KOM umywa ręce od gwarancji tłumacząc się, że są tylko pośrednikiem.
22.11.2016 (RWO/95228/16) karta wraca do salonu X-kom opis mojej usterki:
Losowo nie działa chłodzenie pod obciążeniem (raz jeden wiatrak, raz drugi), przegrzewa się GPU. Taktowania się zmniejszają przy obciążeniu żeby schłodzić GPU co znacząco wpływa na wydajność układu. Karta wyrzuca błędy krytyczne w systemie "KEPLER 41". Po reinstalacji sterownika czarny ekran, wszystko działa dopiero po restarcie. Karta zgłaszana do serwisu po raz drugi, pierwsze zgłoszenie RWO/95228/16.
Teraz czekam; zapewne tak jak w pierwszym serwisie będzie to trwało miesiąc albo bóg wie ile. Zero profesjonalizmu. Co z luką w której nie mam karty graficznej u siebie? ( 28 dni + dni kolejnego serwisu). A może sprawą powinien zająć się Rzecznik praw konsumenta ??