laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 24 Sty 2018, 03:13



Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
 NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 29 Gru 2016, 13:01
Posty: 2
Post NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
W sierpniu 2015 dokonałem całkiem sporych (6 tys zł) zakupów w sklepie x kom - w tym kartę graficzną msi radeon r9 390. W listopadzie 2016 komputer przestał prawidłowo funkcjonować - przy obciążeniu graficznym pojawiał się czarny ekran i konieczny restart systemu. Zaniosłem komputer do informatyka, który stwierdził że winna jest karta graficzna, tak więc zaniosłem kartę do salonu x kom na gwarancję (30.11.2016, nr zlecenia RWA/98890/16). Dodam że karta graficzna wizualnie nie posiadała żadnych uszkodzeń co potwierdził pan przyjmujący zlecenie. dodatkowo była robiona seria zdjęć karty na dowód. Zlecenie trwało miesiąc - karta została wysłana do serwisu zewnętrznego. Dzisiaj (29.12.2016) dostałem wiadomość o nowym statusie zlecenia. Złapałem się za głowę czytając że karta jest uszkodzona mechanicznie a zlecenie zostało nieuwzględnione. "Uzasadnienie: Autoryzowany serwis producenta odmówił wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu uszkodzenia mechanicznego. Urządzenie zostaje odesłane w stanie niezmienionym."

Zadzwoniłem na infolinię serwisu z zapytaniem co jest niby uszkodzone mechanicznie bo taka odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje a pan odpowiedział że wygięte są elementy metalowe najprawdopodobniej od upadku.Pytam - prosze pana jak może być uszkodzona karta mechanicznie skoro przez ponad rok była zamknięta w metalowym pudle zwanym komputerem ?! na to pytanie Pan nie potrafił odpowiedzieć. Kolejne moje pytanie - co są w stanie mi zaoferować w związku z tym - uzyskałem odpowiedź że x kom nie posiada swojego serwisu więc nie jest mozliwa naprawa karty jedyne co można to odebrać ją ze sklepu i oddać na gwarancję ponownie.

WOLNE ŻARTY PANOWIE, ŻENADA. Oddając kartę na gwarancje wyraziłem swoje preferencje: jeżeli roczna karta za 1500 zł sypie się po roku to coś jest nie tak więc zaproponowałem wymianę karty na inną, lepszą za moją dopłatą.
Serwis x kom oraz msi wolą mnie robić w konia. Tak się zastanawiam tylko jakim cudem karta uszkodzona jest w środku (elementy metalowe) podczas gdy cała konstrukcja jest nienaruszona i jeszcze bezczelnie ktoś mi sugeruje upadek karty który nigdy nie miał miejsca.

WNIOSEK JEST JEDEN. OMIJAĆ TEN SKLEP Z DALEKA ! BO JAK COŚ SIĘ ZEPSUJE TO GWARANCJĄ MOZNA SOBIE JEDYNIE TYŁEK PODETRZEĆ
miałem niedługo dokonać kolejnych dużych zakupów ale teraz na szczęscie jestem pewien że napewno nie w xkom

Sposób w jaki zostałem wydymany opisałem również na innych forach:
http://forum.benchmark.pl/topic/233188- ... %C5%BCart/
http://www.forumpc.pl/topic/422622-nie- ... %C5%BCart/
http://forum.pclab.pl/topic/1184297-NIE ... %C5%BCart/


Czw 29 Gru 2016, 14:16
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5650
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@Kamil92 Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Reklamacja była realizowana w autoryzowanym serwisie producenta, my jedynie pośredniczyliśmy w całej procedurze, nie mamy wpływu na decyzję podjętą przez producenta. Zweryfikujemy to i dołożymy starań, aby spraw została wyjaśniona jak najszybciej, prosimy o czas abyśmy mogli wszystko sprawdzić.

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji.

_________________
Image


Czw 29 Gru 2016, 16:18
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 29 Gru 2016, 13:01
Posty: 2
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
Na podstawie fotografii które robił wasz pracownik przy przyjęciu zlecenia (oraz jego adnotacji "Stan fizyczny:nie zauważono uszkodzeń fizycznych, brak możliwości dokładnej weryfikacji stanu technicznego w salonie.) oraz fotografii z przyjętej karty z serwisu zewnętrznego widac znaczne różnice i wygięte elementy co zauważył wasz pracownik i poinformował że będą prowadzone kolejne postępowania w tej sprawie.
w taki razie czekam na rezultat. Prosze pamiętać że mój komputer jest niesprawny od 30 listopada i liczę na propozycję jak najszybszego rozwiązania tego problemu z państwa strony.


Czw 29 Gru 2016, 17:17
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 11 Sty 2017, 12:58
Posty: 5
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
Kamil - polecam Ci reklamować sprzęt z tytułu rękojmi pod poniższym linkiem możesz przeczytać jakie masz prawa i jakie obowiązki ma sprzedawca:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/re ... /rekojmia/
Ponadto polecam Ci przeczytać też art. 560 i 561 kodeksu cywilnego, są one bardzo krótkie, a wyjaśnią Ci sporo kwestii, dzięki czemu będziesz działał sprawniej i powinno Ci się szybciej udać załatwić daną sprawę.

Pamiętaj też, że w sprawach problematycznych możesz udać się do Rzecznika Praw Konsumenta, który w razie potrzeby zainterweniuje w Twoim imieniu. Sam zostałem zmuszony do takiego kroku więc mam pojęcie o czym piszę.

Jeśli jednak skorzystałeś z gwarancji to jest to nieco bardziej problematyczne dla Ciebie, jednakże nie zmienia to faktu, że wspomniany Rzecznik Ci pomoże.


Śro 11 Sty 2017, 13:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 13 Sty 2017, 12:03
Posty: 3
Miejscowość: Warszawa
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
Nie zgadzam się z tobą, X-Com jest ok, to ty nie wiesz czego możesz żądać a niego nie. Ja korzystałem z usług tej firmy i jestem zadowolony.


Pią 13 Sty 2017, 12:14
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 11 Sty 2017, 12:58
Posty: 5
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
adammadry napisał(a):
Nie zgadzam się z tobą, X-Com jest ok, to ty nie wiesz czego możesz żądać a niego nie. Ja korzystałem z usług tej firmy i jestem zadowolony.
Wszystko jest kwestią doświadczeń, nie wiele rzeczy jest zero-jedynkowych.

Sam nie mam jednoznacznej opinii na temat firmy - z jednej strony sprzęt jest w dobrych cenach, z drugiej często zakupione przeze mnie produkty były awaryjne i musiałem je reklamować. Nie obeszło się bez wizyty u rzecznika konsumenta i wielu telefonów do firmy.


Pią 13 Sty 2017, 13:27
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 16 Lut 2017, 18:06
Posty: 1
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
Niestety mogę tylko potwierdzić - nie kupować w X-Kom!!!. Zakupiłam w sklepie x-kom zestaw komputerowy na firmę za niemałe pieniądze. Przy odbiorze poinformowano mnie, że nie ma możliwości sprawdzenia towaru w sklepie, ale mam na to 14 dni i gdyby okazało się, że coś jest nie tak, to mogę sprzęt oddać lub wymienić, ale na pewno nie będzie takiej potrzeby, bo wszystko jest sprawne.
Otóż, niestety nie!! Okazało się, że komputera nie można odpalić, bo jak stwierdził informatyk na płycie był wygięty jeden pin procesora. Niezwłocznie zgłosiłam to do sklepu, po czym dostałam informację, że płyta zostanie wymieniona na nową tylko muszę poczekać(około 4 dni) bo muszą ją zamówić. Po 4 dniach poinformowano mnie tel. ,że płyta jest już w sklepie i mogę przyjechać ją wymienić( dodam tylko że mam 65 km do sklepu), co też uczyniłam. Jakież było moje zdziwienie kiedy w sklepie okazało się, że sprzedawca pomylił się i nowej płyty nie dostanę, gdyż muszą najpierw wysłać tą do ekspertyzy. A wynik ekspertyzy myślę,że każdy wie jaki był- USZKODZENIE MECHANICZNE. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że płyta po powrocie z ekspertyzy jest w gorszym stanie niż przed. Mam na to zdjęcia, które posłużą jako dowód w sądzie,bo bez tego się chyba nie obejdzie. Wyłamane inne piny na płycie tym razem widoczne gołym okiem, płyta nie zabezpieczona, plastikowa nakładka luzem latała po płycie co mogło spowodować inne uszkodzenia płyty. Szok, kupując w x kom myślałam, że uniknę takich sytuacji, ale cóż, człowiek uczy się na błędach. Szkoda,ze wcześniej nie weszłam na to forum. Jeszcze raz odradzam zakupy w tym sklepie!!!!!!!


Czw 16 Lut 2017, 19:43
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 15 Mar 2017, 11:51
Posty: 1
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
Od listopada 2016 roku tj.od momentu zakupu komputera do dnia dzisiejszego trwa korespondencja co do ustalenia winy X-KOM. X-KOM dokonał samowolnie zmian w ustawieniach fabrycznych/poza serwisem autoryzowanym/wyniku czego utraciłem gwarancje producenta.Przy zakupie o takich zmianach nie informował.Nie polecam i odradzam .Do chwili obecnej ze strony X-KOM nie padło żadne słowo przepraszam a traktowanie klienta -szkoda pisać.Z dala od tej firmy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ikur40.


Śro 15 Mar 2017, 12:11
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5650
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@ikur40 Bardzo serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o przesłanie numeru reklamacji w prywatnej wiadomości, przyjrzymy się sprawię i wrócimy z odpowiedzą.

Pozdrawiamy X-kom

_________________
Image


Śro 15 Mar 2017, 12:16
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 11 Maj 2017, 13:09
Posty: 3
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
W takim razie tez dorzuce swoje 3 grosze. 19.12.2016 zakupilem zegarek polar v800. Po ok.2 miesiącach zaczęło parowac szkielko. Kontakt mailowy z serwisem uświadomił mnie, że moze pojawic sie para pod wplywem kondensacji ale dopiero kiedy woda zacznie sie skraplac i zaczęła.
Oddalem 1 raz na gwarancje, niby naprawili. Zegarek dostalem rozladowany. W domu naladowalem poszedlem biegac. Nast. dzień para plus skraplanie wody w jeszcze wiekszym stopniu. Bylo 3 razy gorzej.
Oddalem 2 raz do serwisu i wrocil znowu rozladowany. Ładuje w domu zegarek chce go spersonalizowac, a tu zonk czerwony przycisk startu nie działa. Uruchamiam zegarek ponownie czekam az sie naladuje na maxa, przywracam do ust. fabrycznych i nic. Nie działa.
Oddaje 3 raz na gwarancje. Przycisk dziala, szklo nie paruje. Okej ide biegać zakladam nadajnik HR paruje z zegarkiem za pomoca bluetooth. Biegnę patrze na tętno niby jest za chwilę znika, pojawia się i znika. W koncu zegarek wyszarza aktualny stan tętna i wylicza zapewne średnie pomiedzy okresami laczenia i rozlaczania. Profilaktycznie wymienilem baterie w nadajniku -to samo po wymianie- zegarek traci polaczenie bluetooth z nadajnikiem jak i sparowanym telefonem co za tym idzie brak powiadomien z telefonu.
Kontakt @ z serwisem i wmawiaja mi ze pewnie telefon ma uszkodzony bluetoth a ja swoj nadajnik h7 sam uszkodzilem podczas wymiany baterii. Jakie to piekne i proste. Sprawdzilem swój nadajnik z innym v800 i inny nadajnik z moja v800. Wynik dwa nadajniki sprawne hedna v800 wadliwa- moja.
Oddaje 4 raz na gwarancje i czekam... ciekawe co teraz popsują. Pragne zaznaczyc ze na poczatku oproc tego ze parowala szybka zegarek dzialal IDEALNIE. Dopiero kolejne autoryzowane serwisy go popsuly... jak można wmawiać czlowiekowi ze zegarek przeszedl testy w autoryzowanym serwisie i jest sprawny a później oddac z niedziałającym przyciskiem?!
Nr ost reklamacji RLU/48278/17


Czw 11 Maj 2017, 14:27
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5650
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@Vaderum, dziękujemy za dokładny opis. Jesteśmy w trakcie analizy Twojego zgłoszenia i gdy tylko ustalimy szczegóły skontaktujemy się z Tobą

_________________
Image


Czw 11 Maj 2017, 14:50
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 11 Maj 2017, 13:09
Posty: 3
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@x-kom
Witam zegarek odebrałem i problem z bluetoothem sie nie pojawił, jak na razie wszystko działa tak jak powinno. Przy odbieraniu zegarka pytalem się o jakiś raport konkretny, ale nic takiego nie było. Dostalem za to miłą informacje o tym, ze wasz technik sprawdzał zegarek przez dluzszy czas. Dziękuję!
Jednak trzeba przyznac, ze teraz powinienem kazda reklamacje tu zapisac zeby sprzet byl przyzwoicie sprawdzony.
Mam pytanie nr identyfikacyjny produktu się zmienil (CE8F4018) juz drugi raz chociaż produkt byl tylko naprawiany. Czy wiecie co bylo wymiene jakie części? Aplikacja polar flow widzi go jako nowy zegarek.


Śro 17 Maj 2017, 09:22
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5650
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@Vaderum, mamy nadzieję, że sprzęt już Cię nie zawiedzie. Z informacji jakie otrzymaliśmy została wymieniona cała elektronika. Z uwagi na to urządzenie ma inny numer seryjny i dlatego jest wykrywane jako nowy zegarek

_________________
Image


Czw 18 Maj 2017, 10:03
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 11 Maj 2017, 13:09
Posty: 3
Post Re: NIE KUPOWAĆ W X KOM !- serwis x kom to jakiś żart
@x-kom
Włożyli nową elektronikę do starej koperty stąd te parę drobinek kurzu pod szybką. Link onedrive
https://1drv.ms/f/s!AnQHTxZC_AH331qMOUQwMVAi8nGN
Cóż jak będzie działać tak jak działa teraz to nie będzie to w żaden sposob przeszkadzać.
BTW Swoją drogą po drugiej reklamacji jak szybka była zaparowana tych drobinek było 10 razy tyle zostawionych...
Dziękuję i pozdrawiam.


Pią 19 Maj 2017, 10:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.