laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 24 Lut 2018, 11:49



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 11 Sty 2017, 12:58
Posty: 5
Post Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi
Witam,

w dniu 2016-12-19 otworzyłem u Państwa zgłoszenie serwisowe na laptop Acer VN7. Na wstępie chcę opisać jak wyglądała sytuacja mojego zgłoszenia.

1) jako redaktor pracujący zdalnie komputer jest dla mnie narzędziem niezbędnym do pracy, więc po ostatnich wydarzeniach z reklamacjami wahałem się bardzo przed ponownym wysłaniem sprzętu do Was, jednakże mając zapewnienie pana określającego się mianem "ostatniej instancji", iż proponowane przeze mnie sposoby realizacji reklamacji będą spełniane gdy okaże się, że reklamacja jest uzasadniona postanowiłem wysłać Państwu komputer. W dniu 22.12.2016 komputer dotarł do firmy, po świętach 27.12.2016 z rana dowiedziałem się, że nie stwierdzono usterek i wysłano go do serwisu producenta

2) w dniu 05.01.2017 zgodnie z zaleceniami konsultanta z UOKiK wysłałem Państwu wezwanie do zwrotu gotówki z terminem na 09.01.2017

3) 09.01.2017 producent wysłał do Państwa informację z diagnozą, w której stwierdzono uszkodzenie dysku twardego i touchpada. I tu pojawiają się moje pytania:
a) dlaczego do tej pory nie dostałem zwrotu gotówki?
b) w mojej ocenie unikacie Państwo kontaktu i mimo, że obiecujecie się skontaktować telefonicznie bądź mailowo to przestaliście odpowiadać na maile i nie oddzwaniacie, dlaczego tak się dzieje? Na infolinii mogę porozmawiać jedynie z osobami, które nie posiadają kompetencji, aby pomóc w rozwiązaniu tej sprawy.

Chciałbym również opisać jak, z mojej strony wyglądał mój kontakt z Państwem:

- 05.01.2017 około godziny 16 obiecano mi kontakt, argumentując to tym, że osoba, która może wyrazić zgodę na rejestrację rozmowy (czego oczekuję z uwagi na problemy z dochodzeniem swoich racji w sklepie x-kom) jest na przerwie. Okazało się, że przerwa pracownika/pracowników trwała do końca dnia roboczego.

- 09.01.2017 znowu wspominano o kontakcie w godzinach porannych w dniu 10.01.2017 w tej niewątpliwie pilnej sprawie, jednakże po raz kolejny to ja byłem zmuszony zadzwonić, aby uzyskać z Państwem kontakt i spróbować wyjaśnić sprawę. Co więcej około godziny 14 dnia 09.01.2017 dowiedziałem, się, że została do Państwa wysłana diagnoza z serwisu producenta.

- Utrudniacie Państwo klientowi wgląd czy wysłana do Was wiadomość mailowa została odebrana co ma oczywiste znaczenie z punktu widzenia prawa i obowiązujących terminów. Mam tu na myśli niewysyłanie potwierdzenia przeczytania wiadomości (mimo, że zaznaczyłem to w wysyłanej wiadomość). Jest to co najmniej 4-ta tego typu sytuacja z Państwa strony.

Niestety było więcej podobnych sytuacji. Jest to dla mnie bardzo przykra sytuacja z kilku powodów:
1) od trzech tygodni jestem pozbawiony własnego narzędzia pracy
2) muszę kontaktować się z UOKiK i Powiatowym Rzecznikiem Konsumenta co niestety może mnie narazić na dodatkowe koszty
3) traktujecie Państwo mnie - klienta który dokonał u Państwa w 2016 całkiem sporych zakupów - w sposób jakiego nie spodziewałbym się po tak dużej firmie.

Kończąc chciałbym przypomnieć Państwu historię moich zakupów:
- laptop Lenovo z70-80 z win7 - okazało się, że laptop nie miał systemu i był uszkodzony (mimo zapewnień, że został sprawdzony i jest w 100% sprawny)
- laptop Acer VN7 z matrycą IPS - okazało się, że matryca jest typu TN
- monitor Samsung S27E391HS, który doszedł do mnie z uszkodzoną ramką, przypomnę, że chcieliście mnie Państwo obciążyć kosztami wymiany obudowy
- smartfon LG G4 - przegrzewał się i doszło do zwrotu

Pozdrawiam,
Szymon B.


Śro 11 Sty 2017, 13:47
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5671
Post Re: Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi
@Szymon_B Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informacje przekazaliśmy do odpowiedniego działu w celu szybszego wyjaśnienia sprawy, w najbliższym czasie będziemy się z Tobą kontaktować. W razie dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

_________________
Image


Śro 11 Sty 2017, 14:44
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 11 Sty 2017, 12:58
Posty: 5
Post Re: Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi
Bardzo dziękuję za zainteresowanie, proszę również odpowiedzieć na pytania zadane w pierwszym poście niniejszego wątku, mam tu na myśli:

a) dlaczego do tej pory nie dostałem zwrotu gotówki?
b) w mojej ocenie unikacie Państwo kontaktu i mimo, że obiecujecie się skontaktować telefonicznie bądź mailowo to przestaliście odpowiadać na maile i nie oddzwaniacie, dlaczego tak się dzieje? Na infolinii mogę porozmawiać jedynie z osobami, które nie posiadają kompetencji, aby pomóc w rozwiązaniu tej sprawy.

Co więcej, zostałem przez Państwa poinformowany mailowo, iż moja prośba co do sposobu realizacji reklamacji zostanie uwzględnione w chwili potwierdzenia jej zasadności - jest to informacja uzyskana od osoby określającej się mianem "ostatniej instancji". Przypominam, że Acer zdiagnozował komputer i przekazał Państwu informację dnia 09.01.2017. Możecie Państwo w tej chwili zadzwonić do nich pod numer: 022 209 89 88 podając numer wewnętrzny zgłoszenia, który posiadacie i dostaniecie odpowiedź.

Również pozdrawiam.


Śro 11 Sty 2017, 14:56
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5671
Post Re: Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi
@Szymon_B Na wszystkie pytania odpowiemy podczas kontaktu telefonicznego, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

_________________
Image


Śro 11 Sty 2017, 15:56
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 11 Sty 2017, 12:58
Posty: 5
Post Re: Problem z realizacją reklamacji z tytułu rękojmi
X-KOM.PL napisał(a):
@Szymon_B Na wszystkie pytania odpowiemy podczas kontaktu telefonicznego, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.

Potwierdzam, podczas kontaktu telefonicznego udzielono mi odpowiedzi na wszystkie pytania. Dziękuję bardzo i jestem naprawdę wdzięczny, że w końcu udało nam się dojść do porozumienia. Mam również nadzieję, że jest to nasz ostatni kontakt w takim charakterze.

Pozdrawiam serdecznie,
Szymon B.


Śro 11 Sty 2017, 17:07
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.