|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 1 post ] |
|
Zdecydowanie niepolecam dopłacać do ubezpieczenia laptopa
Autor |
Wiadomość |
Kiki93
nowicjusz
Rejestracja: Pią 03 Lut 2017, 22:54 Posty: 2
|
Zdecydowanie niepolecam dopłacać do ubezpieczenia laptopa
Niestety również zakupiłem dodatkowe ubezpieczenie laptopa realizowana przez firmę Mondial , żyłem w przeświadczeniu ,że w przypadku awarii sprzętu zostanie on naprawiony ew. zostanie wypłacona kwota , która po dopłaceniu niewielkiej kwoty pozwoli na zakup nowego laptopa .Tak przynajmniej przedstawił to sprzedawca .I niestety czuje się oszukany . Niestety bardzo się przejechałem : WYJĄTKOWA OFERTA - brak amortyzacji oraz konsumpcji powodują, że wartość Twojego sprzętu przez cały okres użytkowania produktu nie podlega zmniejszeniu i wynosi tyle, ile w dniu zakupu. Może i tak ale najpierw trzeba otrzymać te pieniądze co jest rzeczą niełatwą a w moim przypadku prawdopodobnie niemożliwą , za te pieniądze mialbym 1/4 nowego laptopa. OSZCZĘDNOŚĆ - otrzymujesz niską cenę usługi w porównaniu do naprawy w autoryzowanym serwisie bądź w przypadku zakupu zupełnie nowego produkty.Nie jestem tego pewny , ponieważ za 400zł jesteśmy w stanie naprawdę wiele zrobić w laptopie. A może w moim przypadku by go udało się naprawić. NOWY PRODUKT - w przypadku gdy Twój produkt zostaje uszkodzony, a jego naprawa jest nieopłacalna bądź niemożliwa otrzymujesz całkowicie nowy sprzęt!-Pięknie to brzmi i się czyta , ale tutaj jest nawet trudno wywalczyć naprawę uszkodzeń a co dopiero wymianę na nowego. BEZPŁATNY SERWIS - nawet po ustaniu gwarancji producenta lub w przypadku awarii nie ponosisz kosztów związanych z naprawą przez 5 lat. Odmówiono mnie naprawy laptopa twierdząc ,ze nie jest uszkodzony i nie doszło do żadnego pożaru a jak już to powierzchownych uszkodzeń. Szczytem było stwierdzenie ,ze podpaliłem laptopa. Oczywiście zrobiłem to pozbawiając się narzędzia pracy na studiach z rozpoczętym pisaniem pracy magisterskiej. Zostałem bez laptopa KOMFORT I WYGODA - w razie jakiejkolwiek usterki nie tracisz czasu na szukanie serwisu, wystarczy, że zadzwonisz pod wskazany numer i zgłosisz szkodę.Szczerze powiedziawszy to za 400zł miałbym pokrytą większa część naprawy tego laptopa i na pewno w czasie jaki zajął mnie wszystkie dotychczasowe perturbacje zostałby naprawiony. PROFESJONALIZM - Twój sprzęt w bardzo szybkim czasie zostanie naprawiony przez wykwalifikowanych i sprawdzonych pracowników serwisu. Po tym co przeszedł stwierdzam ,ze jest to jedna wielka kpina. Zostałem bez laptopa . w moim przypadku te 400zł zostało wyrzucone w błoto.
Do tej pory byłem wiernym klientem firmy X-kom , kupiłem u niej wszystkie moje dotychczasowe laptopy i polecałem tą firmę szczerze ,aż do tej pory. Posiadłem równie zaufanie do sprzedających tam osób, przyjmowałem ich propozycje co do wyboru laptopa Ale po czymś takim moje zaufanie zostało dosyć mocno nadszarpnięte.
|
Pią 03 Lut 2017, 22:58 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 1 post ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|