|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Sprzęt wysłany na gwarancję.
Autor |
Wiadomość |
Wompierz
nowicjusz
Rejestracja: Czw 09 Lut 2017, 20:37 Posty: 2
|
Sprzęt wysłany na gwarancję.
Nie wiem czy dobry dział, także z góry przepraszam, jeśli nie trafiłem.
3 tygodnie temu oddałem na gwarancję kartę graficzną MSI zakupioną w salonie X-kom. Od tej pory nie dostałem żadnej informacji o tym co się z tą kartą dzieje, ani czy gwarancja została uznana, a zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu sprawy. Numer zgłoszenia: RCZ/06804/17
Bardzo dziękuje za wszelką pomoc.
|
Czw 09 Lut 2017, 20:44 |
|
|
FxJ
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35 Posty: 7785
|
Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
Kontaktuj się najlepiej bezpośrednio z obsługą sklepu - http://www.x-kom.pl/kontakt/
_________________Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail GG:47751279
|
Czw 09 Lut 2017, 21:30 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
@Wompierz Bardzo serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Twoja karta została przekazana do zewnętrznego serwisu producenta. Dołożymy wszelkich starań aby ten proces został zrealizowany jak najszybciej, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe. Jak tylko dostaniemy odpowiedz z serwisu zewnętrznego powiadomimy Cie o tym.
Gdybyś miał dodatkowe pytania to jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Pozdrawiamy
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 10 Lut 2017, 09:16 |
|
|
Wompierz
nowicjusz
Rejestracja: Czw 09 Lut 2017, 20:37 Posty: 2
|
Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
Minął kolejny tydzień, ile taka naprawa może jeszcze zająć?
|
Pią 17 Lut 2017, 00:32 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
@Wompierz Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości w najbliższym czasie dostaniesz informacji odnośnie decyzji reklamacji. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym: E-mail: serwis@x-kom.plTelefon: 34 377 00 30 Pozdrawiamy
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 17 Lut 2017, 11:16 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 68 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|