laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 29 Mar 2024, 01:28



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Sprzęt wysłany na gwarancję. 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 09 Lut 2017, 20:37
Posty: 2
Post Sprzęt wysłany na gwarancję.
Nie wiem czy dobry dział, także z góry przepraszam, jeśli nie trafiłem.

3 tygodnie temu oddałem na gwarancję kartę graficzną MSI zakupioną w salonie X-kom. Od tej pory nie dostałem żadnej informacji o tym co się z tą kartą dzieje, ani czy gwarancja została uznana, a zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu sprawy. Numer zgłoszenia: RCZ/06804/17

Bardzo dziękuje za wszelką pomoc.


Czw 09 Lut 2017, 20:44
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Sie 2014, 17:35
Posty: 7785
Post Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
Kontaktuj się najlepiej bezpośrednio z obsługą sklepu - http://www.x-kom.pl/kontakt/

_________________
Zestawienie polecanych laptopów i ultrabooków ✅
Nie wiesz która seria jest najlepsza, który model jest najnowszy? Napisz na mój e-mail :thumright:
GG:47751279


Czw 09 Lut 2017, 21:30
Profil WWW
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
@Wompierz Bardzo serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Twoja karta została przekazana do zewnętrznego serwisu producenta. Dołożymy wszelkich starań aby ten proces został zrealizowany jak najszybciej, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe. Jak tylko dostaniemy odpowiedz z serwisu zewnętrznego powiadomimy Cie o tym.

Gdybyś miał dodatkowe pytania to jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Pozdrawiamy

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 10 Lut 2017, 09:16
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 09 Lut 2017, 20:37
Posty: 2
Post Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
Minął kolejny tydzień, ile taka naprawa może jeszcze zająć?


Pią 17 Lut 2017, 00:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Sprzęt wysłany na gwarancję.
@Wompierz Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości w najbliższym czasie dostaniesz informacji odnośnie decyzji reklamacji. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym:
E-mail: serwis@x-kom.pl
Telefon: 34 377 00 30

Pozdrawiamy

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 17 Lut 2017, 11:16
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.