laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 23 Cze 2018, 06:25



Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 X-Kom... Dramatycznie kulejecie. 
Autor Wiadomość
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 10:22
Posty: 88
Post X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
W ostatnim tygodniu złożyłem 3 zamówienia.

Jedno laptop i dodatkowo dysk ssd z zaznaczoną prośbą o zamontowanie go w laptopie. To poniedziałek.

Drugie zamówienie we wtorek. Antywirus.

W środę zamówiłem jeszcze kabelek aux i przejściówka micro usb-usb-c...

W czwartek dostaje informacje że czeka zamówienie z poniedziałku i wtorku, pomyślałem odbiorę wszystko w piątek. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Idąc do sklepu dostaję telefon z Państwa infolinii Pani mówi że coś jest nie tak z zamówiony laptopem ale jak już jestem na miejscu to sprzedawca powie co i jak. A przejściówki nie ma, ale to jak już jestem to powiedzą na miejscu. Myślę sobie, mamy 13 to mamy problem.

Dotarło...

Fanfary...

Laptop z nie zamontowanym dyskiem, antywirus i kabelek aux bo przejściówek brak i będą za miesiąc, choć na stronie w piątek nadal były dostępne z odbiorem na najbliższy wtorek.

Jednym słowem kpina. Zakupy za 4 000 zł... Dawno się tak nie zawiodłem.

Jesteście wygodni, poprawiliście obsługę klienta w salonach, w Krakowie jest na prawdę z tym dobrze. Ale takie akcje się wam nie zdarzały, zawsze wszystko było na czas.

Laptopa nie odebrałem, nic nie odebrałem. Otrzymałem informacje że mogę to sam zamontować lub odeślecie tego laptopa i otrzymam go pewnie w przyszły piątek. PIĄTEK :shock: Prawie dwa tygodnie od zamówienia :evil:

Nie można nowego zrobić i wysłać w poniedziałek a tego sobie zwrócić w stanie nienaruszonym, czyli dokładnie takim jakim jest? Nie pojmuję. No chyba że miało mnie to zmusić do zrobienia sobie tego we własnym zakresie?


Sob 14 Paź 2017, 09:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5720
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
@zdzislaw140

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym postaramy się rozwiązać Twój problem.
E-mail: serwis@x-kom.pl
Telefon: 34 377 00 30

Pozdrawiamy x-kom

_________________
Image


Wto 17 Paź 2017, 14:37
Profil WWW
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 10:22
Posty: 88
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
Skontaktowałem się już z działem sprzedaży i sytuacja powiedzmy że jest w miarę opanowana.

Opiszę jak już wszytko dojedzie.


Wto 17 Paź 2017, 19:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5720
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
Mamy nadzieję że tym razem sprawa zostanie rozwiązana pozytywnie. W przypadku pytań prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej wraz z numer zamówienia.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
Image


Śro 18 Paź 2017, 15:03
Profil WWW
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Śro 28 Lis 2012, 10:22
Posty: 88
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
Będąc fair opiszę jak się sytuacja rozwiązała.

W niedziele 15.10 odczytałem maila że moje zamówienie na laptopa zostało anulowane... Pomyślałem sobie WTF??!! Promocja się kończy dzisiaj, ja już nie mam z kim porozmawiać bo jest 22:00. Szybka decyzja, robię nowe zamówienie. No ze swojego konta nie zrobię bo mogłem tylko kupić raz w tej promocji(studia), zamówiłem z konta żony.

Myślę sobie zadzwonicie, coś wyjaśnimy w poniedziałek. No nie dzwonicie.

Dzwonie na infolinie. Miły Pan wyjaśnia sprawę, mówi ż komputer będzie w środę i dodatkowo za niedogodności torba na laptopa w gratisie. No jest postęp! Jednej przejściówki nie będzie ale spoko, rozumiem.

W środę odbieram wszystko, obsługa do końca nie może zrozumieć o co chodzi bo są chyba dwa laptopy na stanie 8)

Nawet przejściówka której miało nie być się znalazła...

Zaszwankowały dwa etapy, montaż dysku i odbiór zamówienia, gdzie informacja że muszę czekać kolejny tydzień była spuszczeniem mnie na drzewo.

Poprawcie te bo szkoda żeby z fajnej firmy wychodziły takie nieporozumienia.


Sob 21 Paź 2017, 17:37
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5720
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
Dziękujemy za informacje, cieszymy się że wszystko zostało rozwiązanie pozytywnie.
Mamy nadzieje że w przyszłości nie będzie podobnych zdarzań.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
Image


Pon 23 Paź 2017, 08:03
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 05 Gru 2017, 14:29
Posty: 1
Post Re: X-Kom... Dramatycznie kulejecie.
Ja na szczęście nie spotkałem się z czymś takim w sklepach x-kom, kiedyś byłem bardzo zadowolony z zakupu.


Wto 05 Gru 2017, 14:48
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.