laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 20 Lut 2018, 17:28



Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
 Błąd na stronie 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 21 Lis 2017, 14:06
Posty: 1
Post Błąd na stronie
Witam, opiszę może swój problem. Ostatnio zakupiłem na stronie internetowej myszkę steelseries rival 300. Wszystko przebiegło pomyslnie, aczkolwiek tego samego dnia zdecydowalem , że wolę jednak zakupić droższa myszkę Zowie fk2( różnica około 80 zł ). Zadzwoniłem więc na infolinię z pytaniem czy jest możliwość edycji zamówienia. Konsultantka z którą rozmawiałem powiedziała, że nie ma żadnego problemu, i po paru minutach wszystko było załatwione. Dostałem maila, od inpostu, że przesyłka na kwotę wyższą( cena myszki zowieplus przesyłka) została wysłana. Odebrałem ta przesyłkę z paczkomatu i ku mojemu zdziwieniu w pudełku była myszka rival 300, a xkom skasował mnie oczywiście jak za tą droższa myszke. Kontaktowałem się wielokrotnie w tej sprawie z infolinia. Każdy konsultant mówił co innego, jeden chciał jakiś protokół ze strony, inny chciał zdjęcia myszki i kartonów na maila, a inny nic nie chciał, tylko obiecał że to załatwi i oddzwoni za parę godzin, czego oczywiście nie uczynił. Dzisiaj zadzwonił do mnie w tej sprawie jeden z konsultantów, nie wiedział o całej sytuacji zupełnie nic, musiałem mu o tym mówić pomraz kolejny, piąty raz. Jedyne co mi powiedział żebym zrobił to wysłał fakturę, której jak mówiłem konsultantom wcześniej nie otrzymałem, wysłał numer paczki i numer konta. Takie podejście jest wręcz bezczelne. Jak może kilka roznych osób zajmować się jedna sprawa. Co ciekawe osoba która dzisiaj do mnie zadzwoniła powiedziała mi że nie odzyskam swoich pieniędzy wcześniej jak za 2 tygodnie. Proszę o wypowiedź administratora w tej sprawie bo to jest cyrk, mam myszkę rival 300 zamiast zamówionej zowie fk2 i chce żeby już została, jedyne czego oczekiwałem to zwrot nadpłaty której dokonałem na wasze konto, ale teraz oczekuje też jakiejś rekompensaty, proszę o szybką odpowiedz


Wto 21 Lis 2017, 14:24
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5669
Post Re: Błąd na stronie
@Maczop

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie numeru zamówienia przyjrzymy się sprawię i wrócimy z odpowiedzą.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
Image


Śro 06 Gru 2017, 15:11
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.