|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Uszkodzenie mechaniczne przy zgłoszeniu serwisowym
Autor |
Wiadomość |
piotr.89
nowicjusz
Rejestracja: Czw 14 Gru 2017, 14:08 Posty: 2
|
Uszkodzenie mechaniczne przy zgłoszeniu serwisowym
Witam zacznę od krótkiego opisu sytuacji, mianowicie:
04.07.2017 zakupiłem w salonie X-Kom klawiaturę Corsair K65 , po ok 3 miesiącach przestał działać klawisz "TAB". Pomyślałem , no nic zdarza się . Wygenerowałem zgłoszenie na stronie i po kilku dniach zostałem poproszony o dostarczenie klawiatury do salonu. Klawiaturę dostarczyłem w oryginalnym opakowaniu bez jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych . Dodatkowo Pan przyjmujący zgłoszenie wykonał serię zdjęć zgłaszanego sprzętu i sporządził opis wad/niedoskonałości jakie udało Mu się znaleźć. Jedyną stwierdzoną usterką był niedziałający przycisk "TAB". Po kilkunastu dniach otrzymuje informację: "Serwis dystrybutora odmówił wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu uszkodzenia mechanicznego. Wyłamane zaczepy podkładki pod nadgarstki. Urządzenie zostaje odesłane w stanie niezmienionym." Jak się okazało przy odbiorze został urwany Wrist Rest , komplet zaczepów od niego walał się radośnie po pudełku. Odmówiłem przyjęcia sprzętu i poprosiłem o ponowne zgłoszenie do serwisu. Niestety rezultat był taki sam . Odpowiedz serwisu: "nieuwzględnione, usterka mechaniczna" Znowu odmówiłem przyjęcia sprzętu i tym razem poprosiłem o wysłanie go do serwisu x-kom i ze względu na bezskuteczność dotychczasowych prób naprawy poprosiłem o zwrot gotówki na podstawie rękojmi . Odpowiedz serwisu x-kom: W odpowiedzi na Pana zgłoszenie z dnia 09 grudnia 2017 r., w imieniu spółki x-kom informuję, iż reklamacja tytułem rękojmi konsumenckiej została uznana za: - bezzasadną w zakresie uszkodzonej podstawki klawiatury. Wyjaśniamy, iż sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili a nie powstałe przy udziale Użytkownika1. Zgłaszany problem spowodowany jest uszkodzeniem zaczepów montażowych (wyłamane). Przedmiotowa usterka została zakwalifikowana przez Inżyniera serwisu x-kom jako uszkodzenie mechaniczne/eksploatacyjne, które nie tkwiło w produkcie w chwili sprzedaży tylko powstało przy udziale Użytkownika. - zasadną w zakresie niedziałającego klawisza TAB. W przedmiotowym przypadku sprzedawca dokonał poprawy montażu klawisza. W tym miejscu pragniemy nadmienić, iż produkt nie był wcześniej naprawiany/wymieniany przez sprzedawcą w związku z czym sprzedawca ma prawo odmówić spełnienia roszczenia zwrotu gotówki realizując naprawę produktu
Nie wiem co mogę z tym faktem zrobić . Ewidentnie uszkodzenie mechaniczne powstało po tym jak produkt został przekazany x-kom w celu reklamacji.
|
Czw 14 Gru 2017, 14:39 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7673
|
Re: Uszkodzenie mechaniczne przy zgłoszeniu serwisowym
@piotr.89 Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o wysłanie numeru reklamacyjnego w wiadomości prywatnej, przyjrzymy się sprawię i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy x-kom
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 14 Gru 2017, 16:11 |
|
|
piotr.89
nowicjusz
Rejestracja: Czw 14 Gru 2017, 14:08 Posty: 2
|
Re: Uszkodzenie mechaniczne przy zgłoszeniu serwisowym
Wychodzi na to iż Pani Anna nie rozumie albo nie chce zrozumieć iż uszkodzenie powstało PO TYM jak oddałem klawiaturę do serwisu i nie powstała "przy udziale użytkownika". Kolejna odpowiedz: "Witam serdecznie,
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Należy jednak zdecydowanie zaprzeczyć, aby w chwili sprzedaży klawiatury Corsair istniały w niej jakiekolwiek wady. Charakter zgłoszonych przez Pana usterek oraz opinia autoryzowanego serwisu gwaranta potwierdza, że powstały one już po wydaniu klawiatury z wyłącznej winy Użytkownika.
Weryfikacja klawiatury w autoryzowanym serwisie Producenta (zgłoszenie gwarancyjne o numerze RWA/...........) wykazała, że stan fizyczny reklamowanego sprzętu świadczy o przekroczeniu warunków eksploatacji urządzenia w ramach zwykłego zarządu – autoryzowany serwis firmy producenta stwierdził usterki nieobjęte gwarancją. Zgłaszany problem spowodowany jest uszkodzeniem zaczepów montażowych (wyłamane). Przedmiotowa usterka została zakwalifikowana jako uszkodzenie mechaniczne/eksploatacyjne, które nie tkwiło w produkcie w chwili sprzedaży tylko powstało przy udziale Użytkownika.
W odniesieniu do powyższego pragnę nadmienić, iż opinia autoryzowanego serwisu Producenta jest dla Sprzedawcy wiążąca. W przedmiotowej sprawie Producent nie potwierdził, jakoby stwierdzona przez Pana wada była wadą fabryczną czy też usterką powstałą w trakcie zwykłego zarządu sprzętem.
Pozdrawiam, xxx
|
Śro 20 Gru 2017, 10:34 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|