Dzień dobry
Tak dla potomnych opiszę moją przygodę z sklepem internetowym X-KOM
Zamówiłem 02/01/2018 kilka towarów na łączną kwotę 4500 zł, z racji tego że zależało mi na czasie zamawiałem tylko te towary które były dostępne z odbiorem w dniu kolejnym.
no to zaczynamy
Kolejnego dnia piszę do obsługi czy mogą doklepać voucher bo nie dorzuciłem, Pan odpisał że spoko nie ma problemu ale zamówiona płyta główna jest niedostępna i co robimy, oczywiście zaproponował inną ale z założeniem że poczekam do 5 stycznia, stwierdziłem że poczekam.
W czwartek 04/01 pytałem o realizację zamówienia i dostałem info że płyta będzie w sobotę i że mam czekać na sms
W piątek 05/01 dowiedziałem się ( nie z inicjatywy obsługi tylko sam napisałem maila czy data odbioru jest aktualna) że płyta jeszcze nie dotarła a i jakimś dziwnym trafem karty graficzna (to ona jest bohaterką tej opowieści a nie płyta główna) również
. Dlaczego
skoro dzień wcześniej nie było z tym problemu, a nagle nie ma karty i nikt z obsługi ze mną się w tej sprawie nie kontaktuje. Po moich pytaniach od obsługi dostaję info że do wtorku 9/01 powinienem odebrać zamówienie, kolejny raz zaakceptowałem termin i czekałem. No i tu zaczyna się spektakl.
8 styczeńPo kolejnym moim mailu w poniedziałek, dowiaduję się że karty są ściągane z sklepów stacjonarnych i będą przydzielane do zamówień i jak będę miał farta to może mi się przypisze, super informacja, i ma to nastąpić w ciągu max 2 dni.
9 styczeńDowiaduję że karty zostały zwrócone do centrali jutro będzie coś wiadomo, ok czekam.
10 styczeńOkazuje się że jednak karty jeszcze nie dotarły, obsługa informuje mnie że skontaktuje się ze mną 11 stycznia i sprecyzuje czy da radę na piątek.
11 styczeń Niestety nie doczekałem się do 11:30 żadnej informacji a że nie mam już za dużo czasu, piszę do X-KOM i dostaje odpowiedź że karty są
DOPIERO przygotowywane do wysyłki z oddziałów do centrali i nie wiadomo kiedy będą czyli cofamy się w czasie o 3 dni, albo ktoś tu nie wie co mówi albo jest to celowe działanie a na pewno nie przeczytał maili między mną a x-com bo wiedział by że mówiono mi że karty już zostały wysłane, a najgorsza jest na końcu info że cyt
" W dalszym ciągu nie możemy Panu zagwarantować terminu dostawy." , dosłownie brak słów.
Skontaktowałem się z infolinią, jakaś miła Pani wysłuchała grzecznie moich uwag w tym temacie ( byłem grzeczny bo wiem że to nie jej wina) i podjęła temat żeby sprawdzić czy będę miał farta i się załapię na realizację zamówienia w XXI wieku.
Zastanawia mnie jeszcze to gdzie podziała się pierwotna karta z zamówienia bo jeszcze 4 stycznia (2 dni od złożenia zamówienia) musiała być skoro nie dostałem info że jej brakuje, tylko że brakuje płyty głównej.
Dla pracowników X-com którzy to czytają, nie wierzysz zobacz zamówienie nr 901881021721 i korespondencję mailową w tym temacie ( na życzenie mogę ją udostępnić) pracownikom X-KOM
Mija 8 dzień roboczy od złożenia zamówienia z opcją odbioru na następny dzień
Naiwnie czekam jeszcze na info że jednak się udało to załatwić lub na jakieś konkretne informację co do terminu realizacji i mam nadzieję że się nie zawiodę bo do tej pory zakupy w X-kom były bezproblemowe.
Pozdrawiam
----EDIT----- 12/01
Dziś o 06:16 dostałem maila z X-COM
w skrócie, karty jednak dotarły (wniosek jest jeden) i jedna z nich została przypisana do mojego zamówienia
a dostawa do salonu gdzie odbieram prawdopodobnie będzie w poniedziałek 15/01, mam nadzieje że tak będzie.