laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 15:15



Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Zamówienie 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 11 Sty 2018, 16:02
Posty: 2
Post Zamówienie
Dzień dobry
Tak dla potomnych opiszę moją przygodę z sklepem internetowym X-KOM

Zamówiłem 02/01/2018 kilka towarów na łączną kwotę 4500 zł, z racji tego że zależało mi na czasie zamawiałem tylko te towary które były dostępne z odbiorem w dniu kolejnym.

no to zaczynamy

Kolejnego dnia piszę do obsługi czy mogą doklepać voucher bo nie dorzuciłem, Pan odpisał że spoko nie ma problemu ale zamówiona płyta główna jest niedostępna i co robimy, oczywiście zaproponował inną ale z założeniem że poczekam do 5 stycznia, stwierdziłem że poczekam.
W czwartek 04/01 pytałem o realizację zamówienia i dostałem info że płyta będzie w sobotę i że mam czekać na sms

W piątek 05/01 dowiedziałem się ( nie z inicjatywy obsługi tylko sam napisałem maila czy data odbioru jest aktualna) że płyta jeszcze nie dotarła a i jakimś dziwnym trafem karty graficzna (to ona jest bohaterką tej opowieści a nie płyta główna) również :shock: . Dlaczego :?: :?: skoro dzień wcześniej nie było z tym problemu, a nagle nie ma karty i nikt z obsługi ze mną się w tej sprawie nie kontaktuje. Po moich pytaniach od obsługi dostaję info że do wtorku 9/01 powinienem odebrać zamówienie, kolejny raz zaakceptowałem termin i czekałem. No i tu zaczyna się spektakl.

8 styczeń
Po kolejnym moim mailu w poniedziałek, dowiaduję się że karty są ściągane z sklepów stacjonarnych i będą przydzielane do zamówień i jak będę miał farta to może mi się przypisze, super informacja, i ma to nastąpić w ciągu max 2 dni.

9 styczeń
Dowiaduję że karty zostały zwrócone do centrali jutro będzie coś wiadomo, ok czekam.

10 styczeń
Okazuje się że jednak karty jeszcze nie dotarły, obsługa informuje mnie że skontaktuje się ze mną 11 stycznia i sprecyzuje czy da radę na piątek.

11 styczeń


Niestety nie doczekałem się do 11:30 żadnej informacji a że nie mam już za dużo czasu, piszę do X-KOM i dostaje odpowiedź że karty są DOPIERO :evil: przygotowywane do wysyłki z oddziałów do centrali i nie wiadomo kiedy będą czyli cofamy się w czasie o 3 dni, albo ktoś tu nie wie co mówi albo jest to celowe działanie a na pewno nie przeczytał maili między mną a x-com bo wiedział by że mówiono mi że karty już zostały wysłane, a najgorsza jest na końcu info że cyt" W dalszym ciągu nie możemy Panu zagwarantować terminu dostawy." , dosłownie brak słów.

Skontaktowałem się z infolinią, jakaś miła Pani wysłuchała grzecznie moich uwag w tym temacie ( byłem grzeczny bo wiem że to nie jej wina) i podjęła temat żeby sprawdzić czy będę miał farta i się załapię na realizację zamówienia w XXI wieku.

Zastanawia mnie jeszcze to gdzie podziała się pierwotna karta z zamówienia bo jeszcze 4 stycznia (2 dni od złożenia zamówienia) musiała być skoro nie dostałem info że jej brakuje, tylko że brakuje płyty głównej.

Dla pracowników X-com którzy to czytają, nie wierzysz zobacz zamówienie nr 901881021721 i korespondencję mailową w tym temacie ( na życzenie mogę ją udostępnić) pracownikom X-KOM

Mija 8 dzień roboczy od złożenia zamówienia z opcją odbioru na następny dzień :shock:

Naiwnie czekam jeszcze na info że jednak się udało to załatwić lub na jakieś konkretne informację co do terminu realizacji i mam nadzieję że się nie zawiodę bo do tej pory zakupy w X-kom były bezproblemowe.



Pozdrawiam


----EDIT----- 12/01

Dziś o 06:16 dostałem maila z X-COM :shock:

w skrócie, karty jednak dotarły (wniosek jest jeden) i jedna z nich została przypisana do mojego zamówienia :mrgreen: a dostawa do salonu gdzie odbieram prawdopodobnie będzie w poniedziałek 15/01, mam nadzieje że tak będzie.


Ostatnio edytowany przez JarDlo, Nie 14 Sty 2018, 22:00, edytowano w sumie 1 raz



Czw 11 Sty 2018, 16:35
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7665
Post Re: Zamówienie = TRAGEDIA
JarDlo, bardzo przepraszamy Cię za powstałe utrudnienia. Dostępność tych kart graficznych jest ograniczona, a sytuacja jest globalna. Najprawdopodobniej Nim sfinalizowałeś swoje zamówienie, ktoś złożył inne wcześniej i wolna sztuka przypisała się dla tamtej osoby. Dlatego czas realizacji Twojego zamówienia wydłużył się, gdyż czekaliśmy na nowe dostawy. Wszystko dokładnie sprawdzimy i jeszcze dziś skontaktujemy się z Tobą telefonicznie by potwierdzić termin odbioru

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 12 Sty 2018, 10:14
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 11 Sty 2018, 16:02
Posty: 2
Post Re: Zamówienie = TRAGEDIA
Sprzęt odebrany, muszę przyznać że koniec końców obsługa X-KOM stanęła na wysokości zadania. Wielkie podziękowanie dla obsługi sklepu stacjonarnego w Szczecinie za sprawną realizację w końcowej fazie zamówienia.

Pomimo początkowych niedogodności na pewno wrócę do x-kom po kolejne zamówienia.

ps.

Żółwik - petarda!


Nie 14 Sty 2018, 00:04
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.