laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 18 Paź 2018, 11:20



Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
 Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń! 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 07 Sty 2018, 14:34
Posty: 3
Post Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń!
Temat głównie dla potomnych i narzekający na kulejący system 14 dni na wykrycie uszkodzeń i zwrot zakupionego sprzętu.

Dla leniwych:
Sprawdzajcie sprzęt zaraz przy odbiorze! Potem może być za późno.

Dla tych chcących poznać historię:
Postanowiłem kupić sobie na święta nowe monitory. Odebrałem je w wigilię, cały radosny, że tylko przywiozę nowe biurko i w końcu postawię na nogi świetne stanowisko do pracy odłożyłem je na bok i cieszyłem świętami. Gdy po sylwestrze skończyłem remont i zabrałem się za montowanie sprzętu rozpoczęła się smutna przygoda rozlanej matrycy w monitorze. Myślałem sobie: "żaden problem, przecież mam 14 dni na zgłoszenie wykrycia uszkodzenia". Tak też zrobiłem i zaraz następnego dnia (03.01) pojechałem oddać sprzęt. Jak możecie się domyśleć - nic nie poszło tak sprawnie jak powinno. W sklepie usłyszałem wielkie zdziwienie, że dopiero teraz przyjeżdżam zgłosić uszkodzenie, a pracownik poinformował mnie, że monitor trafi na ekspertyzę do serwisu X-KOM. Jakież było moje zdziwienie, gdy wydana ekspertyza stwierdziła, że za zniszczenie sprzętu odpowiadam ja, bo przyczyną rozlania matrycy jest uszkodzenie mechaniczne... Co z tego, że pracownik przyjmując zgłoszenie zrobił tonę zdjęć, które jednoznacznie pokazują, że monitor nie ma nawet najmniejszego zadrapania...

Na czym obecnie stanęło? Że zgodziłem się na przesłanie sprzętu na ekspertyzę producenta, której werdyktu z góry mogę się domyślać. To już prawie miesiąc od odebrania sprzętu, a ja zostałem bez jakichkolwiek szans na obronę własnego stanowiska mimo, że wiem iż nie jestem odpowiedzialny za rozlaną matrycę.

Dlatego apeluję: każcie sprawdzać sprzęt zaraz przy odbiorze! Bo inaczej dowiecie się, że 14 dni na wykrycie uszkodzeń to bujda, serwis stwierdzi, że sprzęt sami sobie uszkodziliście i z radości ze zrobionych zakupów nie zostanie nic.

P.S. Całość jest o tyle żenująca, że zakupiłem jednocześnie dwa, identyczne monitory, które miały stanowić ogromną przestrzeń do pracy. Dobrze, że chociaż drugi działa, bo pewnie dowiedziałbym się, że oba uszkodziłem z własnej winy.


Sob 20 Sty 2018, 20:12
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5794
Post Re: Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń!
@Sebex

Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, prosimy o wysłanie numer reklamacji w wiadomości prywatnej, przyjrzymy się sprawię i wrócimy z odpowiedzą.

Pozdrawiamy x-kom

_________________
Image


Pon 22 Sty 2018, 15:41
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 07 Sty 2018, 14:34
Posty: 3
Post Re: Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń!
@X-KOM.PL

Jestem naprawdę cierpliwym człowiekiem, ale i mi kończy się cierpliwość. Mijają już ponad dwa tygodnie od kiedy stwierdziliście, że przyjrzycie się sprawie i nic. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że mój sprzęt utknął u producenta. Gdy rozmawiałem z Waszą infolinią powiedziano mi, że sprzęt będzie na ekspertyzie producenta przez jakieś dwa tygodnie. Za dwa dni będzie miesiąc jak sprzęt oczekuje na ekspertyzę. Nie sądzicie, że należałoby się zacząć u producenta upominać? Tak Wam zależy na poprawie utraconego w moich oczach wizerunku, a mimo to sprawa jak martwo leżała tak i dalej leży.

Kiedy mogę liczyć na konkretne decyzje i podjęte kroki?!


Wto 06 Lut 2018, 08:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5794
Post Re: Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń!
@Sebex

Prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości, będziemy się z Tobą kontaktować droga telefoniczną w dniu dzisiejszym.

_________________
Image


Śro 07 Lut 2018, 15:38
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 07 Sty 2018, 14:34
Posty: 3
Post Re: Nie wierzmy w 14 dni na wykrycie uszkodzeń!
Wygląda na to, że cierpliwość popłaca.

Jeżeli ktoś chciałby poznać finał reklamacji - bardzo pozytywny. Koniec końców reklamacja została rozwiązana w sposób w pełni mnie satysfakcjonujący pokazujący, że jednak niektórym sprzedawcom zależy jeszcze na opinii jego klientów.

Obsługa na ogromny plus! :D


Wto 13 Lut 2018, 08:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.