X-KOM - wymiana informacji w emailach
Cześć Drogi X-KOM'ie powiedz mi proszę co się dzieję, z Waszą komunikacją mailową ? Czy zatrudniacie jakaś zewnętrzną agencję, która nie ma aktualnych informacji ? Czy wprowadzanie klienta w błąd to taka gra na koniec kwartału ?
Chciałem zamówić u Was olejny sprzęt, w ślepo u Was a nie na morelkach czy innych komputrnikach itp. a czuję jakbym od 21 czerwca wymieniał maile z... botem.
1. 21 czerwca wysłałem zapytanie kiedy może być dostępny laptop ASUS ROG Strix G i7-9750H/16GB/512 (kod producenta: G531GU-AL001T).
2. Tego samego dnia dostałem wiadomość od Pani Izabela D**** "...Uprzejmie informujemy, iż wskazany produkt ze względu na bardzo duże zainteresowanie Klientów został w całości wyprzedany z naszej oferty.."
3. Następnego dnia, zapytałem ponownie czy będzie dostępny w przyszłości
4. Na co Pan Bartosz Ś**** odpisał "...dostawa wybranego modelu przeiwziana jest na 28 czerwca. Do tego momentu, możemy zaproponować dodatkowe 100PLN rabatu...."
5. Ucieszony odpisałem, że to dobra wiadomość i poczekam do tego dnia, po czym 8 lipca ponowiłem kontakt z pytaniem czy mogę zamówić laptop.
6 Dostałem odpowiedź od Agnieszka T**** "...Tytułowy model, jest niedostępny, ponieważ jego dystrybucja została zakończona i nie mamy już możliwości jego zamówienia... "
7. A teraz Pan Andrzej M*** pisze, że jednak dostępny
Czy możecie mi powiedzieć o co tu chodzi ?
a) Czy laptop jest wyprzedany;
b) Czy Asus zakończył dystrybucję wskazanego modelu;
c) Czy laptop jest dostępny od 28 czerwca?;
c) Czy jednak pracownicy się mylili i wprowadzali mnie świadomie/nieświadomie w błąd?
Czy nie macie dostępu do korespondencji ? na jednego maila odpisuje parę osób i każda nie weryfikuje co wcześniej zostało powiedziane ?
Ktoś, coś ? zamawiać ? nie zamawiać ? jest czy nie ma ? czy gdy zrobię przelew to... ? no właśnie co ? kolejna osoba napisze "przepraszam, bank zaprzestał dystrybucji środków na nasze konto blabla " WTF !?