laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 20 Kwi 2024, 02:57



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 3 posty(ów) ] 
 MSI EX625 karta gwarancyjna 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 31 Sie 2009, 19:07
Posty: 1
Miejscowość: Łódź
Post MSI EX625 karta gwarancyjna
Z powodu uszkodzonego wentylatora musze oddać laptopa do serwisu.
Po zgłoszeniu reklamacji przez strone x-kom otrzymalem odpowiedz ze gwarancja jest realizowana przez MSI i z nim muszę się kontaktować.
Jednak na karcie gwarancyjnej otrzymanej z x-komu jest tylko dosc nieczytelna pieczątka(brak innych danych). Pod polem z informacjami jest napisane ze gwarancja niebedzie zrealizowana gdy piczątka będzie nieczytelna lub będzie brakowało daty zakupu.
Czy w tej sytuacji wystarczy że razem z kartą gwarancyjną dołącze ksero faktury? Czy może musze załatwiać sprawe z x-kom?

Pozdrawiam.


Pon 31 Sie 2009, 19:15
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
Kontaktowałeś się z serwisem MSI w polsce?
Tutaj są dane kontaktowe http://www.msi-polska.pl/index.php?func ... _worldwide , na dole strony wybierz odpowiednie opcje.

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Ostatnio edytowany przez rafa, Wto 01 Wrz 2009, 00:57, edytowano w sumie 1 raz



Wto 01 Wrz 2009, 00:57
Profil
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 20 Lut 2008, 23:20
Posty: 3
Miejscowość: Częstochowa
Post 
Witam !

Karty gwarancyjne nie są wypełniane ponieważ w przypadku gdyby notebook okazał się uszkodzony w chwili zakupu wymienilibyśmy go na nowy oszczędzając w ten sposób kłopotów klientowi.W tym przypadku proszę samodzielnie wypełnić kartę gwarancyjną zgodnie z danymi na dowodzie zakupu. Notebooka należy odesłać bezpośrednio do serwisu MSI z kartą gwarancyjną oraz kserokopią dowodu zakupu.
W razie jakichkolwiek komplikacji prosimy o kontakt.


Pią 02 Paź 2009, 17:20
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 43 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.