laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 18 Kwi 2024, 04:34



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Myślę, że najlepiej telefonicznie zadzwonić do centrali, bo tutaj coś rzadko bywają w ostatnim czasie.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Czw 28 Lis 2013, 00:46
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Niestety druga reklamacja Użytkownika adriaann został odrzucona, ponieważ zgłoszona płyta główna posiadała usterkę mechaniczną.
Pierwsza reklamowana płyta główna została wymieniona, gdyż była niesprawna co jednoznacznie stwierdził nasz dział serwisowy. Płyta główna nie posiadała żadnych widocznych uszkodzeń mechanicznych, dlatego też kierując się dobrem Klienta zdecydowaliśmy się niezwłocznie dokonać wymiany wadliwego towaru, pomijając całą procedurę reklamacji u producenta. Natomiast po wymianie płyty głównej, Klient ponownie zgłosił się do naszej firmy z informacją, iż wymieniona płyta główna również jest niesprawna. Po dokładnych oględzinach płyty głównej, nasz dział serwisowy stwierdził usterkę mechaniczną, dlatego też nie mieliśmy podstaw aby uznać reklamację.
Mimo, iż płyta główna jest objęta gwarancją producenta, dzięki której usterki niewynikające z winy Użytkownika są usuwane nieodpłatnie, Klient zdecydował się skorzystać z usług dwóch zewnętrznych serwisów, zarówno w zakresie montażu komponentów jak również stwierdzenia ich sprawności po złożeniu zestawu. Klient uczynił to mając świadomość, że nasza firma oferuje bezpłatnie profesjonalną usługę montażu komponentów jak i pełne wsparcie techniczne w przypadku problemów.
W momencie odrzucenia reklamacji drugiej płyty głównej z powodu widocznych uszkodzeń mechanicznych, Klient poinformował nas, iż dysponuje zdjęciami płyty, na których usterka mechaniczna nie jest widoczna. Po otrzymani tej informacji, poprosiliśmy Klienta o przedstawienie owych zdjęć, co pozwoliłoby na podjęcie odpowiednich kroków w celu dokonania niezwłocznej wymiany urządzenia na nowe.
Klient niestety nie zgodził się na ich przesłanie.
Z tego też względu nasz dział serwisowy był zmuszony odrzucić reklamację Klienta z powodu stwierdzonych uszkodzeń mechanicznych.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 19 Gru 2013, 18:31
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
moim kolejnym zakupem w X-kom był tablet Nexus 7 II, i egzemplarz który do mnie trafił posiadał wadę ekranu dotykowego znaną ogólnie w sieci jako ground issue (błąd uziemienia) co przedstawia np. poniższy film na YT: http://www.youtube.com/watch?v=E62hKXXGp-0 – mimo mojego udokumentowania własnymi filmami video i szczegółowym opisem tej wady, X-Kom jej się „nie dopatrzył” aczkolwiek w „ramach usatysfakcjonowania klienta” wymienił na inny egzemplarz. Samo „usatysfakcjonowanie” jest tylko wybiegiem ze strony X-Kom ponieważ X-Kom chciał uniknąć przedłużenia gwarancji robiąc wpis w dokumencie wymiany gwarancyjnej: „Wymieniane produkty objęte są kontynuacją gwarancji” - a ustawa konsumencka stanowi inaczej: produkt wymieniony objęty jest nowym okresem gwarancyjnym. Wracając do meritum sprawy: wymieniony egzemplarz posiadał IDENTYCZNĄ wadę ekranu dotykowego. Zniechęcony kolejną wymianą i udowadnianiem X-Kom iż model ten taką wadę ma, postanowiłem spróbować oddać tablet do serwisu Asusa, który po 3-krotnych próbach naprawy stwierdził że nie jest w stanie naprawić tego tabletu i uczciwie zaproponował rozliczenie drogą sprzedaży. Nie mając już innego wyjścia przystałem na tą propozycję licząc na satysfakcjonujące dokończenie sprawy ze stony X-Kom. I tu się ogromnie rozczarowałem: firma X-Kom twardo przedkłada własny interes ponad wszystko! Nie chciałem już ponownie wchodzić do tej samej rzeki poprosiłem o zwrot pieniędzy ewentualnie postanowiłem przystać na propozycję X-Kom na wymianę na inne urządzenie. Niestety, szybkość reakcji X-Kom na wszelkie zapytania, wnioski i prośby jest porażająca: każdą odpowiedź otrzymuję nie wcześniej niż po upływie 24 godzin (wyłączając weekendy, kiedy firma w ogóle nie prowadzi obsługi klienta). Na moją propozycję wymiany na tablet dostępny w ofercie, nastąpił łańcuch reakcji: najpierw zdjęto z dostępności model na wymianę którego wnosiłem a dopiero po 24 godzinach otrzymałem odpowiedź że „się właśnie sprzedał ostatni egzemplarz”. Ale zaproponowano mi tablet innej firmy (nazwa wyróżniona na liście firm w ofercie X-Kom), niestety ze względu na parametry mocno odbiegał nawet od Nexusa 7 II.
W międzyczasie wybrany przeze mnie model urządzenia znów stał się dostępny w ofercie - po moim kolejnym monicie błyskawicznie został zdjęty z oferty. Trudno się oprzeć wrażeniu że X-Kom, mając w ręku moje pieniądze (wszak wróciły do sklepu drogą rozliczenia z Asus), chce za wszelką cenę zrobić jeszcze większy interes, zmuszając mnie do wymiany na model którym się w całości zawiodłem i nie mam ochoty kolejny raz przerabiać pakowania, oczekiwania na kuriera i dokumentowania wady którą ewidentnie posiada a której X-Kom mimo mojego szczegółowego udokumentowania nie chciał „zauważyć” przy mojej ostatniej reklamacji.
Takim działaniem X-Kom tylko potwierdza brak powagi i profesjonalizmu a ceny też nie powalają na kolana w stosunku do oferty konkurencji.
X-kom, proszę o zwrot pieniędzy za zakupiony w Waszym sklepie tablet - jeśli nie potraficie zaoferować produkt który niby jest w Waszej ofercie, nie jesteście w stanie sprowadzić go nawet od konkurencji która ma ten model o wiele taniej niż u Was - po prostu zakupię go w innym sklepie który nie stwarza aż tylu problemów, dla którego najważniejszy jest klient a przede wszystkim ma w ofercie sprzęt który dostępny jest od ręki. Wątpię aby zysk jaki chcecie osiągnąć taką drogą był współmierny z utratą dobrego imienia, którego nie mam zamiaru bronić – wręcz przeciwnie. Zbyt wiele kosztowało mnie to czasu i nerwów.
Sławomir.

PS: Dział Rozliczeń uparcie twierdzi że produkt nie dostępny i nie może go sprowadzić, przed chwilą otrzymałem odpowiedź na moje pytanie drogą mailową o dostępność w sklepie stacjonarnym:
"Wybrany przez Pana sprzęt dostępny jest na zamówienie, czas realizacji to ok 2 dni robocze. Dostępny tablet występuje z modemem LTE w cenie 1899 zł. W razie zamówienia wybranego sprzętu potrzebuje tylko Imienia i Nazwiska oraz numeru telefonu.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."


Pon 24 Mar 2014, 20:20
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Użytkowniku dexkom, sprawdziliśmy opisywaną przez Ciebie sytuację. Z informacji jakie uzyskaliśmy wynika, że rozliczenie drogą sprzedaży powinno polegać na wymianie produktu na taki sam model (ASUS Nexus 7 II), który cały czas dostępny jest w naszej ofercie - obecnie w cenie 799 zł.

Dbając o Twoje zadowolenie i satysfakcję z zakupów, zaproponowaliśmy Ci jednak wymianę na dowolny sprzęt innej firmy dostępny w naszym sklepie - niekoniecznie na tablet ASUS Nexus 7 II, którego nie chciałeś wybrać z uwagi na wcześniejsze przykre doświadczenia. Otrzymałeś zatem możliwość wyboru dowolnego modelu z naszej oferty.

Ze swojej strony zaproponowałeś na wymianę model Sony Xperia Z z rabatem ponad 370 zł, którego nasze zapasy magazynowe wyczerpały się i który jest dostępny w naszej ofercie na zamówienie - gdzie cena i dostępność są zależne od krajowego dystrybutora. Niestety nie mogliśmy przystać na taką propozycję z uwagi na brak dostępności wybranego produktu u krajowych dystrybutorów oraz dlatego że nie mogliśmy zaproponować określonego przez Ciebie rabatu. Jeśli życzysz sobie wymienić tablet na Sony Xperia Z z modemem LTE (pytałeś o ten model w salonie, lecz to inny tablet niż Sony Xperia Z bez modemu LTE, o którym pisałeś początkowo), to naturalnie istnieje taka możliwość, ponieważ tablet ten jest dostępny w naszym magazynie - wystarczy że skontaktujesz się z naszym Działem Wsparcia Technicznego i poinformujesz o swojej decyzji.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 25 Mar 2014, 11:11
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Niestety, powyższe wyjaśnienia są zwykłym "marketingowym laniem wody" - w momencie wystąpienia z mojej strony o wymianę na model Xperia Z wi-fi - był on dostępny w ofercie zaraz potem znikł" z oferty, o czym otrzymałem dopiero po 24 godzinach (szybszej reakcji doczekałem się w tym miejscy aniżeli bezpośrednio z Działem Wsparcia Technicznego - Dział Rozliczeń). Moje zapytanie o dostępność w sklepie stacjonarnym dotyczyła modelu wi-fi i po raz kolejny cytuję odpowiedź jaką otrzymałem:
"Wybrany przez Pana sprzęt dostępny jest na zamówienie, czas realizacji to ok 2 dni robocze. Dostępny tablet występuje z modemem LTE w cenie 1899 zł. W razie zamówienia wybranego sprzętu potrzebuje tylko Imienia i Nazwiska oraz numeru telefonu.
W razie dodatkowych pytań służymy pomocą."
Ponadto, mimo sugerowania ze strony Działu Rozliczeń wymiany na inny o wiele gorszy model (z listy producentów wytłuszczonym drukiem, trudno się nie domyślić czemu), nalegałem na model tabletu Xperia Z - dostałem odpowiedź że Państwo nie są w stanie tego modelu sprowadzić: brak w hurtowni) czemu przeczy odpowiedź ma moje zapytanie ze sklepu stacjonarnego który potwierdził dostępność i czas oczekiwania do 2 dni.
Jeżeli chcecie zadbać o moje zadowolenie a nie możecie sprowadzić (co nie jest prawdą) modelu którego chcę za przyzwoitą cenę (patrz ceneo), to najprościej w świecie: ZWRÓĆCIE PIENIĄDZE - zrobię zakup w poważnym renomowanym sklepie, gdzie posiadają towar od ręki, w naprwwdę atrakcyjnej cenie, poważnie podchodzą do klienta a przede wszystkim dbają o jego zadowolenie. Choćby dla porównania wymieniony przez Pana model tabletu Xperia Z LTE:
wg ceneo - najtańszy dostępny już od 1689 a w X-Kom aż 1899 - który tez został już zdjęty z oferty.
Dostałem wczoraj od Działu rozliczeń informację na e-mail:
"Witam serdecznie,
Uprzejme informujemy, że zgodnie z wcześniejszymi informacjami tabletu: http://www.x-kom.pl/p/152096-tablet-10- ... wi-fi.html nie posiadamy w naszej ofercie. Oczywiście wersja LTE jest dostępna jeszcze w naszym salonie ale Pan pytał o wersje podstawową z modułem Wi-Fi. Zostało już wysłane zapytanie do osoby decyzyjnej o możliwość rabatu, jednakże nie będzie on tak duży jak Pan sugerował wcześniej."

Do tej chwili nie otrzymałem drugiej informacji jaką by sugerowano z treści tej wiadomości i propozycją owego rabatu od osoby decyzyjnej, a towar zdjęto z oferty. Naprawdę trudno traktować Wasz sklep poważnie, ponieważ w takim trybie wygląda właśnie korespondencja z X-Kom.

Za wszelką cenę chcecie zatrzymać moje pieniądze, nie jesteście w stanie zamówić modelu na który chciałbym wymienić za przyzwoite pieniądze, to najnormalniej w życiu złóżcie zamówienie na ten model w jednym z poniższych sklepów:
wg ceneo - gdzie ceny zaczynają się od 1390 (i są dostępne!), ja pokryję różnice i wyślijcie na mój adres. Chcieć to znaczy móc!

Bardzo żałuję że zdecydowałem się na zakupy w Waszym sklepie który dla zadowolenia klienta robi wszystko abym nie miał urządzenia, nie mogę odzyskać pieniędzy i straciłem bardzo dużo czasu i nerwów.
Każdemu, kto tylko pomyśli o jakimkolwiek zakupie w X-Kom, przedstawię mu swoją historię - ku przestrodze!

Edit. Nie wklejamy linków do innych sklepów
kaijitsu

linki nie prowadziły bezpośrednio do sklepów a jedynie do porównywarki, gdzie można sprawdzić explozję okazji i kto ma "najlepsze produkty w najlepszych cenach". O dbałości o zadowolenie klienta nie wspomnę...


Śro 26 Mar 2014, 15:21
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Użytkowniku dexkom, zapewniamy Cię, że Twoje zgłoszenie nie ma żadnego wpływu na dostępność produktów w naszej ofercie. Wyczerpanie się naszych zapasów magazynowych tabletu u naszego dystrybutora, którym byłeś zainteresowany, po prostu zbiegło się w czasie decyzją o wymianie Twojego urządzenia.

Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, daliśmy Ci możliwość wyboru (w ramach wymiany) dowolnego produktu, który jest dostępny w naszej ofercie. Wymiana zgodnie z procedurami powinna nastąpić na ten sam model, ponieważ jest on dostępny w naszej ofercie. Otrzymałeś jednak niestandardową możliwość wyboru, ponieważ poinformowałeś nas, że nie satysfakcjonuje Cię wymiana serwisowa na to samo urządzenie. Wybrany spośród naszej oferty inny tablet był w danym momencie dostępny jedynie na zamówienie u naszego dystrybutora, w cenie wyższej niż średnia rynkowa. Niestety nie mogliśmy zaoferować tego produktu w niższej cenie, a zadeklarowałeś chęć wymiany tylko w takim wypadku, gdy obniżymy cenę urządzenia do poziomu jednej z najniższych cen w kraju. Nie mogliśmy się zgodzić na takie rozwiązanie z uwagi na wyższą cenę narzuconą przez hurtownię, dlatego zaproponowaliśmy Ci bliźniaczy model z modemem LTE, który jest dostępny w naszym magazynie. Obecnie jednak wskazany przez Ciebie model tabletu nie jest dostępny u żadnego z krajowych dystrybutorów (nawet w wyższej cenie), dlatego tym samym nie mamy żadnej możliwości sprowadzenia go na potrzeby Twojej wymiany - możemy zaoferować jedynie opcję z modemem LTE lub inny model dostępny w naszej ofercie. Prosimy o zrozumienie.

Po dzisiejszej konsultacji telefonicznej czekamy na odpowiedź z Twojej strony. Pamiętaj także, że nadal posiadasz możliwość wyboru dowolnego urządzenia z naszej oferty - także produktu droższego niż pierwotnie zakupiony przez Ciebie tablet, z możliwością dopłaty.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 27 Mar 2014, 17:13
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Oczywiście to kolejne kłamstwo ze strony X-Kom że nie może zamówić u dystrybutorów modelu wi-fi, co udowodniłem podczas konsultacji telefonicznej: po odpowiedzi z działu rozliczeń że produkt nigdzie nie jest dostępny, złożyłem zamówienie na ten egzemplarz i otrzymałem tel. z działu sprzedaży gdzie na powitanie pani zaproponowała ubezpieczenie od mojego zamówienia a potem oznajmiła że towar jest gotowy do wysyłki i czeka na moją wpłatę. Tym krokiem chciałem wyłącznie udowodnić jak nieuczciwą firmą jest X-Kom. O wygórowanej cenie proponowanej za ten model w stosunku do oferty innych sprzedawców, mniejszych i większych ale przede wszystkim poważnych nie wspomnę. Po prostu nie wierzę w żadne słowo firmy X-Kom a szczególnie zapewniające o dbałość o zadowolenie klienta.
Dzisiejsza konsultacja zawierała dwie rozmowy telefoniczne: pierwsza przemiła pani powiedziała swoją formułkę że zobaczy co można zrobić i w kolejnej rozmowie telefonicznej była już o wiele mniej miła (by nie nazwać tego inaczej) - oznajmiła mi że to do sklepu należy decyzja w jaki sposób się rozliczy ze mną za tablet za który notabene X-Kom został rozliczony z dystrybutorem i sklep nie zgodzi się moje prośby że jeśli sklep nie jest w stanie sprowadzić tego modelu, to niech za cenę rynkową zakupi u konkurencji i mi go odeśle (za wcześniejszą moją dopłatą różnicy) a o zwrocie gotówki żebym zapomniał. Zadziwia mnie determinacja X-Kom z którą dba o własny choćby niewielki zysk, chęcią zatrzymania za wszelką pieniędzy klienta u siebie nie dbając przy tym o satysfakcję klienta kosztem kreowania sobie takiego wizerunku: paskudnie nierzetelnej firmy rzucającej na wiatr słowa o dbaniu o satysfakcję klienta, które to nie mają pokrycia w momencie gdy wrócimy do sklepu w celu rozwiązania swojego problemu. Mam nadzieję że szybko to przełoży się na obroty Waszej firmy.
Proponuję nowe hasło reklamowe dla X-Kom: "Zrobimy wszystko dbając o niezadowolenie klienta". Ja natomiast zrobię co w mojej mocy aby moi Znajomi i nie tylko, nie mieli okazji choćby spróbować "zadowolenia" w Waszym sklepie.
A tak niewiele wymagam od X-Kom, wyrozumiałości i zwykłego ludzkiego podejścia do klienta. Nie stać mnie na dopłatę blisko 1000 zł do Waszej oferty - jestem osobą niepełnosprawną i nie chciałem tego faktu wykorzystywać w tej sprawie, chciałem tylko zostać potraktowany zgodnie ze standardami rzetelnej i profesjonalnej obsługi i bardzo liczyłem na takie potraktowanie. Stąd mój ogromny żal że niby taka firma, z takimi hasłami reklamowymi a w zderzeniu z rzeczywistością jest jedno ogromne rozczarowanie na całej liniii: począwszy od kłamstw skończywszy na braku jakiejkolwiek chęci pokazania ludzkiej twarzy i takiego załatwienia sprawy aby klient był rzeczywiście zadowolony. Wystarczyło tak niewiele, choćby odrobinę chęci i załatwienia upragnionego przeze mnie modelu, który pomógł by mi lepiej egzystować i uniknąć kłopotów jakie mnie spotkały z poprzednim modelem, lub najzwyczajniej w świecie zwrócić pieniądze. Wszak jak podkreśliła pani w konsultacji telefonicznej: decyzja w jaki sposób rozliczy się z klientem końcowy należy do sklepu. A cytowane Pana wypowiedź: "Dbając o Twoje zadowolenie i satysfakcję z zakupów" tak naprawdę są tylko pustymi słowami bez pokrycia.
Mam ogromną nadzieję że każdy kto pomyśli o zakupie w X-Kom, zastanowi się poważnie czy warto?
Bo najbardziej żal poświęconego czasu, nerwów a także pieniędzy wydanych w tym sklepie....


Czw 27 Mar 2014, 20:50
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Tak czytam czytam i pojąć nie mogę. Dobrze rozumiem że sklep zamiast wymienić tablet po raz n-ty na to samo (co powinien zrobić od ręki bez gadania), dał Ci możliwość kupienia czegokolwiek co sobie tylko wybierzesz (jego dobra wola, tj. sklepu), Ty wybrałeś jakiś produkt który jest dostępny w kosmicznej cenie bo nie mają go na stanie i żądasz żeby Ci obniżyli jego cenę? Przepraszam za dosłowność, ale pogięło Cię człowieku? Idą Ci na rękę a Ty jeszcze chcesz zwrot kasy i później co, pewnie pójdziesz kupić drugi taki sam tablet, bo cena już jest niższa? Skąd Ty się urwałeś?

Edit: jednak dobrze czytam. Włos się jeży na głowie. Powinna powstać jakaś baza na wzór KRD, do której by byli wpisywani tacy ludzie. Nie ze względu na zadłużenie, a zachowanie.

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Czw 27 Mar 2014, 23:18
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Analogicznie można by wprowadzić bazę sklepów i osób które nie pojmują pojęcia profesjonalnej obsługi klienta lub im się wydaje że "dobrze czytają". Zasadniczym faktem iż nie zdecydowałem się na wymianę na ten sam model było to że serwis X-kom "nie stwierdził" wady tabletu, którą to wadę potwierdził natomiast sam serwis Asusa. Serwis Asusa zachował się wzorcowo nie mogąc naprawić tej wady zaproponował rozliczenie drogą sprzedaży. Decyzja o sposobie rozliczenia należy do sklepu który ma także możliwość zwrotu pieniędzy które otrzymał od dystrybutora. Nie żądam obniżenia ceny, nie żądam żadnych cudów a jedynie uczciwego podejścia do sprawy i jedynie zwróciłem się z prośbą że jeśli nie są wstanie sprowadzić tego modelu po cenie rynkowej o zwrot tych pieniędzy które otrzymali od dystrybutora bądź nawet zakup tego sprzętu w innym sklepie, ot prosty odruch by rzeczywiście zrobić wszystko ku zadowoleniu klienta.
Dla przykładu: w innym sklepie zapytałem o dostępność sprzętu AGD, otrzymałem odpowiedź iż nie posiadają na stanie i nie mogą zamówić go u swoich dystrybutorów, jednak wyszli z propozycją że sprowadzą go z innego sklepu jeśli tego sobie życzę (z czego oczywiście skorzystałem). Dosyć się już straciłem czasu i energii na wyjaśnienia i więcej nie mam zamiaru.


Pią 28 Mar 2014, 00:05
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Reklamowałeś z tytułu gwarancji czy niezgodności towaru z umową?

_________________
Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<
Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4
AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430
Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755M
Dell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB
Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740


Pią 28 Mar 2014, 00:07
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 24 Mar 2014, 16:20
Posty: 8
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Właśnie! To jest istotne pytanie! Pierwszy tablet wrócił do X-Kom z wadą którą postarałem się udokumentować ja tylko mogłem: obszerny opis + video. X-Kom nie potwierdził wady ale w "ramach zadowolenia klienta" wysłał drugi egzemplarz, który miał identyczną wade. Ponieważ X-Kom nie mógł tej wady zauważyć, postanowiłem wysłać go do serwisu Asusa, który ją potwierdził - jednak nie był w stanie naprawić i uczciwie zaproponował rozliczenie drogą sprzedaży tj. sklep z tego egzemplarza zostaje rozliczony z dystrybutorem i pozostała dobra wola sklepu co z tym rozliczeniem zrobi: chcąc zatrzymać te pieniądze u siebie zaproponuje wymianę na ten sam model, wymianę na inny (+ ewentualnie dopłata) lub zwrot gotówki. Sparzony przykrymi doświadczeniami z tym modelem (wada być może obejmuje jakąś partię), chcąc uniknąć udowadniania czegoś czego serwis X-Kom nie chciał zauważyć, postanowiłem wymienić na model o bardzo zbliżonych parametrach. Zdecydowałem się na inny model który będzie pozbawiony tej wady która dla mnie ma znaczenie jako osoby niepełnosprawnej (wada ekranu dotykowego - którego wątku nie chcę już rozwijać bo nie ma tu większego znaczenia) i mając też nadzieję że uniknę znowu sytuacji gdy tablet większość czasu spędził w reklamacjach i w serwisie aniżeli mogłem go używać. Na początku zapytałem tylko w Dziale Rozliczeń czy mogli by zaoferować ten model po cenie rynkowej, otrzymałem po bardzo długim oczekiwaniu odpowiedź że nie i nie mają nawet możliwości jego sprowadzenia od dystrybutora. Po tej informacji złożyłem oficjalne zamówienie i o dziwo dział handlowy X-Kom dla mnie ten model sprowadził. Ale oczywiście za cenę duuużo wyższą niż rynkowa. Poprosiłem że skoro nie mają możliwości sprowadzenia tego modelu, a już nie mogą zaoferować w cenie rynkowej niech zwrócą mi pieniądze które otrzymali w rozliczeniu z dystrybutorem, ja zakupię na własną rękę w innym sklepie lub dokonam wpłaty różnicy w cenie i niech złożą zamówienie w sklepie w moim imieniu.
Czy tak naprawdę żądałem zbyt wiele? Poprosiłem o coś, gdzie sam zachował bym się właśnie w taki sposób: nie jestem w stanie sprostać Państwa oczekiwaniom, nie jestem w stanie Państwu pomóc - zwracam pieniądze i to wszystko. Cała ta sytuacja wygenerowała tylko bardzo niemiłe emocje w stosunku do tego sklepu. Wszystko to zostało bardzo dokładnie opisane w korespondencji z Działem Rozliczeń X-Kom, jednak sposób jego rozpatrzenia jest dla mnie wielkim rozczarowaniem...


Pią 28 Mar 2014, 00:40
Profil
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 09 Sty 2014, 10:38
Posty: 136
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Sparzyłeś się do modelu i z tego powodu mają Ci zwracać pieniądze? Czy Ty czytasz to co piszesz? Zaproponowali Ci jakikolwiek produkt z ich sklepu i jeszcze robisz problemy? Ja naprawdę nie ogarniam i tylko utwierdzam się w przekonaniu że dobrze zrobiłem ograniczając działalność i nie sprzedając więcej w internecie... Weź sobie wybierz sobie cokolwiek i już. Nie szkoda Ci czasu? Czy chcesz zarobić na różnicy w cenie, bo ostatnio Nexusy taniały?

_________________
Pozdrawiam
SLAWEK


Pią 28 Mar 2014, 09:50
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Reklamowałeś sprzęt z tytułu gwarancji więc sklep ma obowiązek naprawy w serwisie producenta lub wymiany na sprawny model. Poszli Ci na rękę godząc się na wymianę na dowolne inne urządzenie. Gdybyś reklamował z tytułu niezgodności towaru z umową to mógłbyś żądać zwrotu pieniędzy oraz poniesionych kosztów lub wymiany na sprawne urządzenie. Nie mówiąc już o tym, że nie musisz udowadniać wady sprzętu tylko sklep musi udowodnić, że wady nie ma (Oprócz tego nie mogą bez Twojej zgody wysyłać sprzętu na ekspertyzę czy wymianę do producenta). Skorzystałeś z praw gwarancyjnych więc w ramach tych procedur reklamacja została zrealizowana. Sam przechodziłem przez podobny problem w innym sklepie z kartą graficzną gdzie 2x wysyłałem kartę na gwarancję i nie chcieli mi uznać usterki i dopiero za trzecim razem gdy wysłałem uszkodzoną kartę tytułem niezgodności towaru z umową otrzymałem pieniądze z powrotem. Standardowo powinieneś otrzymać trzecie urządzenie, sklep wyszedł Ci na rękę z propozycją, której nie przyjąłeś. Gdyby do tego nie doszło to byłbyś w posiadaniu trzeciego nexusa. Rozumiem Twoje rozczarowanie jednak nie widzę w tym wszystkim winy sklepu

_________________
Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<
Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4
AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430
Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755M
Dell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB
Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740


Pią 28 Mar 2014, 10:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7673
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Użytkowniku dexkom, sprawdziliśmy Twoje konto w naszym systemie. W ubiegłym tygodniu, gdy towar był jeszcze dostępny u naszego dystrybutora, złożyłeś zamówienie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego na tablet Sony Xperia Z Qualcomm/2GB/16GB FHD Wi-fi w cenie 1772 zł. Produkt został następnie wycofany z naszej oferty, gdyż wszystkie sztuki z naszego magazynu zostały sprzedane, a pozostałe oczekują na odbiór Klientów; produkt stał się ponadto niedostępny u naszych dystrybutorów. Twoje zamówienie nadal widnieje jednak w naszym systemie i oczekuje na płatność z Twojej strony.

Prosimy zatem o decyzję dotyczącą Twojego zamówienia. Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, istnieje możliwość wymiany Twojego tabletu na zamówiony produkt za dopłatą lub zakupu tabletu niezależnie.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 28 Mar 2014, 11:01
Profil WWW
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Opinia o sklepie X-kom
Myślę że nie ma się co emocjonować. Skoro tablet został zamówiony, to teraz po prostu sklep powinien zrealizować wymianę zgodnie z życzeniem klienta i po sprawie. Nie wiem skąd w ogóle ta dyskusja, bo na pierwszy rzut oka reklamacja wydaje się do załatwienia od ręki.

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Pią 28 Mar 2014, 14:35
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.