laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 06:26



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
Maciej napisał(a):
B... SUCKS :twisted: ps. tam nigdy nie bylo taniej :P Kumpel ostatnio dysk chcial kupic i jak mi pokazal cennik sklepu na B :P bylo o 20zl drożej wiec go do X-Komu wyslalem i tam kupil. Pozatym to jest topic opinie o sklepie X-Kom a nie o sklepie na B ale jak juz to tez sie wypowiem bylem tam raz i nie pojde wiecej.

Zgadzam się z tobą 100%.
Też tam nie pójde. Nie lubię ich bo jest jedna kolejka w której nie można sie doczekać obsłużenia. Do tego tylko jedna osoba obsługuje i mają małą fatalną dziuplę (którą nazywają sklepem) w której nic nie można obejżeć oprócz kilka beznajdziejnych obudów i w której ta jedna kolejka nie może sie zmieścić.

To tyle odemnie :D

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Śro 23 Mar 2005, 13:59
Profil
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 25 Mar 2005, 08:51
Posty: 4
Miejscowość: Częstochowa
Post 
Ja zacząłem swoją przygodę ze sklepem X-kom dość niedawno i jak narazie jestem w pełni usatysfakcjonowany:) właśnie czekam na telefon od jednego z panów serwisantów z informacją że założył mi już na grafikę Arctic Cooling Silencer ver3:) a żadklo się zdaża by przy zakupie samego chłodzenia sprzedawca był na tyle uprzejmy i je jeszcze sam założył, mam nadzieję w najbliższym czasie zostawić tu jeszcze troszke grosza:) Pozdrowienia dla składu X-koma.

_________________
AMD 64bit Winchester 3000@2,7ghz, Epox 9nda3+
Twinmos 2x512 MB PC3200CL 2-3-2-5
Pixelview gf6600gt (580/1220) (DEAD)
Gigabyte Radeon 9550 (350/480) (Jeszcze żyje:)
Chieftec 420W 302DF,Liteon1673S, Segate7200.7 80gb


Pią 25 Mar 2005, 11:53
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 13 Mar 2005, 01:15
Posty: 2
Post 
ja tez zamieszcze swoją opinie, jeszcze jakis miesiąc temu byłem pod wrażeniem tego sklepu, był to najtańszy sklep zarówno w Częstochowie jak i w Polsce(z moich informacji, po przejrzeniu setek stron z kompami), ale z dnia na dzień jest coraz gorzej, obecnie ceny tych czesci z których miałem u was złożyć kompa bodrożały znacząco i na chwile obecną ceny te są mało przystepne jak dla mnie. W innych sklepach jest tanie, zwłaszcza w necie. Mam nadzieje ze bedzie lepiej. Pozdrawiam całą załoge X-KOMA


Śro 06 Kwi 2005, 23:12
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
Jonix napisał(a):
ja tez zamieszcze swoją opinie, jeszcze jakis miesiąc temu byłem pod wrażeniem tego sklepu, był to najtańszy sklep zarówno w Częstochowie jak i w Polsce(z moich informacji, po przejrzeniu setek stron z kompami), ale z dnia na dzień jest coraz gorzej, obecnie ceny tych czesci z których miałem u was złożyć kompa bodrożały znacząco i na chwile obecną ceny te są mało przystepne jak dla mnie. W innych sklepach jest tanie, zwłaszcza w necie. Mam nadzieje ze bedzie lepiej. Pozdrawiam całą załoge X-KOMA


Dziękujemy za pozdrowienia.

Odnosząc się do wątku cenowego chciałbym zaznaczyć, że nadal na 100% jesteśmy najtańszym sklepem w Częstochowie i tak pozostanie. Obecna sytuacja wynika z tego, że najszybciej reagujemy na zmiany cen - aktualizacje są codzienne. Zapewniam Pana, że to tylko chwilowe złudzenie wynikające z tego, że ceny po prostu poszły w górę a konkurencja aktualizuje cenniki raz na miesiąc. Co z tego, że w cenniku jest tanio skoro przychodząc do sklepu okaże się, że nie pokrywa się to z prawdą? Czy spotkał się Pan kiedyś u nas z sytuacją, że cena w cenniku nie pokrywała się z faktyczną? Cennik to dla nas świętość i tak pozostanie. Proszę pamiętać jednak o tym, że jeśli jakiś towar jest taniej u konkurencji wystarczy o tym powiedzieć, postaramy się o ile to możliwe skorygować cenę. Pozdrawiam i dziękuję za uwagi.

_________________
michal@x-kom.pl


Nie 10 Kwi 2005, 21:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 05 Lut 2005, 14:41
Posty: 22
Miejscowość: Częstochowa
Post 
ehh a ja mialem chyba pecha .. obsluga super ceny super sklep super .. ale do tej pory (7 miesiecy) padl mi : monitor, myszka (scroll poszedl), nagrywarka nie czyta plyt, albo karta graf albo plyta glow. jest zepsuta bo karta ciagle pluje sie ze ma za malo mocy, i jeszcze wlasnie mi albo karta muz. albo glosniki padly bo srodkowy nie gra (dziala ale nie gra) .. widac mam pecha ?? niedlugo wybiore sie po raz 3 do X-Koma w celu usuniecia tych usterek bo niestety poprzednie 2 razy okazaly sie dla panow z serwisu porazka :/ mimo to nadal uwazam ze jest to najlepszy sklep w szeroko pojetej okolicy .. mam nadzieje ze moj sprzet jeszcze bedzie dzialal "normalnie"

_________________
AMD Athlon XP 2600+ (Thorton) (333MHz FSB) (2088MHz), Epox 8RDA+, 2x256 DDR RAM (400MHz), Gigabyte GF 6600 GT, WD Caviar 80 GB, Maxtor DiamondMax 10 200GB 8 MB Cache NCQ, SB Audigy, Chieftec 302-DF 360 W | 3DMark03: 7500 pkt|


Wto 10 Maj 2005, 13:11
Profil YIM
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post 
Mam małą uwagę do sprzedających. Przy sprzedarzy produktów firmy LG (skoro ich nie serwisujecie) to nie podbijajcie od razu gwarancji... Dajcie kupującemu czas na sprawdzenie sprzętu i dokonujcie podbicia gwarancji po sprawdzeniu zakupu. Ja tak miałem w przypadku zakupu monitora - gwarancja została podbita w chwili zakupu i co... monitor okazał się wadliwy i odesłano mnie do serwisu... Za to niestety pierwszy (i mam nadzieję że ostatni) duży minus dla sklepu.
Druga sprawa:
Dlaczego nie odpisujecie na maile???...

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Pon 20 Cze 2005, 14:55
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
Predator napisał(a):
ehh a ja mialem chyba pecha .. obsluga super ceny super sklep super .. ale do tej pory (7 miesiecy) padl mi : monitor, myszka (scroll poszedl), nagrywarka nie czyta plyt, albo karta graf albo plyta glow. jest zepsuta bo karta ciagle pluje sie ze ma za malo mocy, i jeszcze wlasnie mi albo karta muz. albo glosniki padly bo srodkowy nie gra (dziala ale nie gra) .. widac mam pecha ?? niedlugo wybiore sie po raz 3 do X-Koma w celu usuniecia tych usterek bo niestety poprzednie 2 razy okazaly sie dla panow z serwisu porazka :/ mimo to nadal uwazam ze jest to najlepszy sklep w szeroko pojetej okolicy .. mam nadzieje ze moj sprzet jeszcze bedzie dzialal "normalnie"

Zdaje się że panowie ze sklepu nie produkują tych elementów więc to raczej nie ich "zasługa" że coś nie działa.

Też uważam x-kom za najlepszy jaki do tej pory spotkałem.

A co do strony internetowej to jets niesamowita. Brawo dla informatyka.

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Pon 20 Cze 2005, 15:36
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
papik napisał(a):
Mam małą uwagę do sprzedających. Przy sprzedarzy produktów firmy LG (skoro ich nie serwisujecie) to nie podbijajcie od razu gwarancji... Dajcie kupującemu czas na sprawdzenie sprzętu i dokonujcie podbicia gwarancji po sprawdzeniu zakupu. Ja tak miałem w przypadku zakupu monitora - gwarancja została podbita w chwili zakupu i co... monitor okazał się wadliwy i odesłano mnie do serwisu... Za to niestety pierwszy (i mam nadzieję że ostatni) duży minus dla sklepu.
Druga sprawa:
Dlaczego nie odpisujecie na maile???...


Zawsze odpisujemy na maile :-) Jak coś proszę pisać na x-kom@x-kom.pl

Co do monitora to do CRT-ków podbijamy, do LCD nie powinna być podbita. Jeśli Pan nie dostarczył jeszcze monitora do serwisu LG to zapraszamy do nas - wymienimy od ręki.

Przepraszam, że nie udało się od razu załatwić tego tematu w zadowalający Pana sposób.

_________________
michal@x-kom.pl


Pon 20 Cze 2005, 20:00
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 12:37
Posty: 467
Miejscowość: kiedyś X-KOM, teraz Warszawa:)
Post 
no i sprawa monitorka sie wyjasnila:)

usterka - nie usterka... raczej urok tych monitorkow taki...

pozdrawiamy i mamy nadzieje, ze dalsze uzytkowanie bedzie zadowalajace:)

_________________
Image Image


Śro 29 Cze 2005, 17:25
Profil WWW
użytkownik
użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 10 Lut 2005, 01:51
Posty: 114
Miejscowość: Katowice
Post 
Witam.
Po dluższej przerwie czuję się zobowiązany zwerwyfikować moją poprzednią opinię o sklepie. Sklep okazał się jak najbardziej OK dając mi możliwość wymiany serwisowanego monitora. Może pozwolicie mi pokrótce opisać moje poźniejsze odczucia. Podczas sprawdzania w sklepie obu monitorów (nowego i serwisowanego) okazało się że serwisowany ma mniejsze odkszałcenie obrazu niż nowy. Postaniwiłem wziąść zatem jednak serwisowany. Po przyjeździe do domu prawie z krzesła nie spadłem jak okazało się że odkształcenie jest takie samo jak przed wizytą w serwisie (może jednak Pan Przemek miał rację mówiąc mi że nic w monitorze nie poprawili).
I tu mam takie pytanie z czystej tylko ciekawości - Dlaczego ekran był mniej odkszałcony u Was niż na moim komputerze - czy to zależy może od karty graficznej bo innego wytłumaczenia nie widzę...
Wracając do monitora zdesperowany próbowałem wyrównac jakoś ten obraz... i nic. Coś mi powiedziało "spróbuj znienić rozdzielczość" - zmieniłem na wyższą i widzę że jest lepiej ,wyregulowałem i ekran
stał się prawie idealny. Monitor pochodził ze dwa dni i znów coś mi powiedziało aby tym razem zmniejszyć rozdzielczość do standardowej 1024x768 i co.. obraz się całkowicie wyrównał. Nie wiem co, jak i dlaczego, nie znam się na monitorach ale teraz jest już jest jak najbardziej oki.
Koncząc ten przydługi post chciałbym przeprosić X-kom za całe powstałe zamieszanie wynikające trochę z mojej niewiedzy, złaszcza Pana Michała którego ciągle dęczyłem mailami dotyczącymi tego monitora...
Pozdrawiam

_________________
Flame USER
Lap: Lenovo - IBM Y550 T6500 :: 3072MB :: 320GB :: GT130M DDRIII :: white edition ;]
wbrew opiniom - zero problemów ;]

Image
Image


Nie 03 Lip 2005, 12:17
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 12:37
Posty: 467
Miejscowość: kiedyś X-KOM, teraz Warszawa:)
Post 
witam,

przyczyn moze byc wiele, poczawszy od odrobine innych napiec podawanych przez karte graficzna, lekkich przesunieciach czasowych sygnalu czy tez tak prozaicznych rzeczy jak ulozenie kabli sygnalowych za biurkiem obok kabli zasilajacych...
sam zasilacz w komputerze tez moze miec swoj wplyw na inne parametry - ale mysle, ze tutaj raczej jakies lab musialoby interweniowac...
innym czynnikiem moze byc wygrzanie monitora, o ktorym mowilem w sklepie podczas pana wizyty... niektore urzadzenia potrzebuja kilkudziesieciu, czy kilkuset godzin do "zlapania" odpowiednich parametrow i warunkow pracy...

pozdrawiam w imieniu calej zalogi x-kom i zycze milej zabawy:)

_________________
Image Image


Pon 04 Lip 2005, 01:26
Profil WWW
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip 2005, 10:11
Posty: 828
Miejscowość: CZ-WA
Post 
"A prawda i tak lezy gdzies po srodku".

I wiem to z autopsji ze zielonych robicie "lekko" w banke (trzy razy bylem z kumplami u was jako ktos zupelnie nie znajacy sie i powiem ze masakra), ale nie ma sie czym przejmowac wszystkie sklepy tak robia. I jeszcze jedno np idioci kupuja w media, niektorzy idioci kupuja w sklepikach U Jagielonczykow - Rakow, niektorzy idioci wybieraja Inter-Es. Pozdro

PS. Ale u was i tak jest spoko w porownaniu z tymi co wymienilem i jeszcze paroma ktorych juz nie wymienilem.

edit

Zapomnialem ze niektorzy idioci biora na BC na walach. mialem tam znajomego ci to robili ludzi w h...a dopiero. ale sie juz zawineli

_________________
>>> i5 3570K * ASRock Z77 EX6 * G.Skill 2x4GB 2133MHz <<<
>>> MSI GTX560Ti HAWK * SB X-Fi Fatal1ty Gamer Pro <<<
>>> WD1001 * WD640 * Corsair HX520W <<<
>>> LG L227WT >>>


Czw 31 Sie 2006, 14:48
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 12:37
Posty: 467
Miejscowość: kiedyś X-KOM, teraz Warszawa:)
Post 
a jakies konkrety?
dla nas kryrtyka ok, tylko taka, na ktora mozemy odpowiedziec, bo "w banke" to nie mamy zasady nikogo robic...
sprzedajemy sprzet ogolnodostepny, przewaznie taki, ktory jest mocno popularny i na ktory jest najwieksze zapotrzebowanie...
od zawsze staramy sie doradzac jak najlepiej w stosunku do potrzeb klienta, a to ze malo sprzedajemy powiedzmy DFI, MSI, lub innych niszowych marek nie ma na celu nabijania nikogo "w banke", a jedynie ulatwienie wspolpracy pomiedzy firma - klient

serwisy producentow roznie dzialaja w polsce, moze powiedzmy gigabyte nie jest hiper wybajrzony i nie nadaje sie do OC, ale to stabilny sprzet i malo sie psuje, a nawet jak sie cos stanie, to staramy sie szybko reagowac

w przypadku niektorych marek nie da sie szybko, bo sa te paskudne serwisy. co z tego ze taki ABIT bedzie 10% wydajniejszy, jak 90% klientow i tak nie bedzie wykorzystywac wiecej niz 20-40% wydajnosci komputera, a nie daj boze jak sie cos popsuje... gigabyte, asus, asrock czy temu podobne latwiej wymienic/zserwisowac...

a te 5-10% procent ludzi nastawionych na OC i tak wie co chce kupic i czasem nawet zdaje sobie sprawe z mozliwych klopotoow w przypadku awarii...

pozdrawiam

_________________
Image Image


Czw 31 Sie 2006, 22:34
Profil WWW
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip 2005, 10:11
Posty: 828
Miejscowość: CZ-WA
Post 
przemcio napisał(a):
a jakies konkrety?


Juz mowie, zeby nie bylo ze sciemniam, kolezka w dobie 775 ( wrzesien pazdziernik 2005)kupil sobie kompa P4 2,8 478 i teraz najlepsze cena zestawu cos kolo 4600 - 4800. Reszta kompa 1 gb ram i to nie w dualu, dysk 120 ata, zasilacz 350w jakas modecom, karta Ati 9550 najlepsze byly glosniki 5.1 creative, monitor lg crt wtedy 480 pln. pozdro komp wytrzymal 2 tyg poszla plyta pozniej, dalej nie sledzilem co sie dzieje.

PS. nie pisze tego zeby wam opinie popsuc bo wy zadna konkurecja dla mnie jak i ja dla was.

_________________
>>> i5 3570K * ASRock Z77 EX6 * G.Skill 2x4GB 2133MHz <<<
>>> MSI GTX560Ti HAWK * SB X-Fi Fatal1ty Gamer Pro <<<
>>> WD1001 * WD640 * Corsair HX520W <<<
>>> LG L227WT >>>


Pią 01 Wrz 2006, 06:53
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08
Posty: 1065
Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
Post 
Znalazłem mała pomyłkę w opisie
Adapter jest z 80 - 120 a nie jak w opinie 60 - 80
http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod ... 89&_ih=397


Pią 15 Gru 2006, 13:25
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 86 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.