Autor |
Wiadomość |
THG_Stingerek
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20 Posty: 745 Miejscowość: Przemyśl
|
Cytuj: a to, że część produktów jest niedostępna aktualnie u dystrybutorów i producenta to nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić.
poprostu nie umieszczajcie ich w cenniku , nie bedziecie musieli "radzic"
|
Czw 28 Gru 2006, 12:32 |
|
|
mikan10
Boss Komputerowiec
Rejestracja: Sob 06 Maj 2006, 13:22 Posty: 1096 Miejscowość: ~Częstochowa
|
THG_Stingerek napisał(a): Cytat: a to, że część produktów jest niedostępna aktualnie u dystrybutorów i producenta to nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić. poprostu nie umieszczajcie ich w cenniku , nie bedziecie musieli "radzic"
Albo niech juz beda w cenniku tylko z informacja, ze nie ma u dystrybutora narazie...
|
Czw 28 Gru 2006, 12:45 |
|
|
THG_Stingerek
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20 Posty: 745 Miejscowość: Przemyśl
|
Nie wiem czy w dobrym miejscu ale:
widze ze nie ma dokladnych danych na temat zasilaczy , tzn konkretnie obciazalnosci poszczegolnych linii.... a to bardzo nie dobrze...
Proponuje cos z tym zrobic wiem ze to zmudna robota ale brak jakichkolwiek informacji na temat zasilacza oprocz jego nazwy , zdjecia i ceny to spory minus.
A i jeszcze jedna sprawa natury jezykowej:
Kategoria ZASILACZE DO OBUDOWY
W zyciu o czyms takim nie slyszalem jak zasilacz do obudowy.
Trzeba to zmienic, ja rozumiem ze wiekszosci laikow kojarzy sie to z "zasilaczem" ale zasilacz do obudowy ? Panowie, trzeba to zmienic... poprostu zasilacze.
Raczej nie wiedzialem ze zasilacz moze zasilic obudowe
Ostatnio edytowany przez THG_Stingerek, Czw 18 Sty 2007, 01:42, edytowano w sumie 1 raz
|
Czw 18 Sty 2007, 01:40 |
|
|
Michał
Administrator
Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55 Posty: 469 Miejscowość: www.x-kom.pl
|
Trzeba przyznać, że masz sporo racji i to trochę niefortunna nazwa. Zmienimy ją na "zasilacz komputerowy". Będzie dobrze?
_________________michal@x-kom.pl
|
Nie 21 Sty 2007, 10:18 |
|
|
THG_Stingerek
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20 Posty: 745 Miejscowość: Przemyśl
|
Duzo lepsza niz "do Obudowy"
|
Nie 21 Sty 2007, 13:29 |
|
|
schabol
nowicjusz
Rejestracja: Wto 18 Kwi 2006, 13:20 Posty: 11
|
Opinie o sklepie - kupuje u was od kiedy jesteście Kojarzę praktycznie większość twarzy i część imion Co do szefa to też całkiem spoko chłop chociaż już na sklepie go spotkać można raz na ruski rok (za ladą to praktycznie wcale teraz Nio a po za tym powinniście wprowadzić system prowizji lub upustów dla osób polecających was - w związku z promocją wysłałem do was kumpelę z zamiarem zakupu laptopa - mam nadzieję że jej nie przerazicie zbytnio - zielona w komputerach
|
Śro 07 Lut 2007, 10:17 |
|
|
Arti
Boss Komputerowiec
Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08 Posty: 1065 Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
|
Coraz częściej zaglądam na waszą strone internetowa sklepu i coraz częściej widze brak opisu przy sprzęcie. JUż kilku ludzi pisało na forum o tym. Brak opisów!!! Strasznie to utrudnia przeglądanie strony a zważywszy że na forum nie można podawać linków do innych stron tzn sklepów, giełd to niestety pozostaje a ludzie w google raczej nie kupuja tylko u was.
|
Wto 20 Lut 2007, 08:50 |
|
|
2505
nowicjusz
Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35 Posty: 12
|
Chciałbym uważać x-kom za najlepszy sklep komputerowy w Częstochowie, ale ciężko mi przychodzi by tak o nim mówić. Na przestrzeni kilku lat dokonałem kilku zakupów. Czego bym nie kupił to jest coś nie tak...
Jeśli można to tak w skrócie opisze o co mi chodzi:
- LCD LG 17''. Chciałem zakupić u Was w sklepie Beline (juz wtedy korzystałem z jednej 15'') ale sprzedawca przekonał mnie że ciężko z serwisem i lepszym wyborem będzie monitor LG. Dwa tygodnie po zakupie monitor siadł, musiałem poszukać oczywiście serwisu w Częstochowie (o którym wspomniał sprzedawca przy zakupie) - wymiana monitora na sprawny (ale to już zasługa LG, nie x-komu...). Warto dodać że Belinea 15'' (o której wspomniałem wczesniej) działa bez zarzutu do tej pory.
- kieszeń na HDD. Swego czasu podpinałem do komputera różne dyski i pomyślałem aby zakupić kieszeń wysuwaną, oczywiście w x-komie Miesiąc po zakupie z obudowy zaczęły dochodzić dziwne odgłosy. Okazało się że wiatraczek w kieszeni "chłodzący dysk" zaczął wariować, kilka dni później padł i dałem sobie spokój z tą kieszenią.
- karta telewizyjna WinFast TV2000 XP Expert, zanim skonfigurowałem ją tak aby mnie satysfakcjonowało to straciłem kilka dni... oczywiście, tu raczej wina leży głównie po stronie producenta, soft z płytki który ni jak nie jest odpowiedzialny za poprawne działanie (trzeba poszukać bardziej aktualnego)
- aparat cyfrowy PENTAGRAM. Tu raczej nie mam wiekszych zastrzezen, poza kilkoma wadami fabrycznymi np. wskaznik naładowania baterii, mimo że są poświecone 3 kreski, wykorzystywane sa 2 stany: 1 - bateria naładowane, 2 - baterie zaraz padną. za wadę uznałem też zamykanie baterii (popularne paluszki) trzeba sporo siły aby włozyc i zamknąć je w aparacie
- komputer PC. No tutaj u mnie jest meksyk, zakup 3 lata temu. Niedawno zaczął się sypać. Padła kość pamięci, PCI przestało poprawnie obslugiwać karte sat. (spawdzałem wszystkie gniazda) i na dodatek są problemy z kodekami do filmow w postaci zwisów po zamknięciu filmow kompresowanych w divix/xvid (podobne rzeczy dzieja sie przy karcie sat.), mam nadzieje że na dniach dojdę co jest nie tak (format nie pomogl)
Wszystkie te wydarzenia z każdym zakupionym sprzetem w x-komie mówią mi aby nie dokonywac kolejnych zakupów w Waszym sklepie. Może nowy salon to fatum odczaruje? Sam nie wiem. A co do serwisu komputerowego w x-komie. Czytalem sporo - mało pozytywnych rzeczy. Jesli chodzi o informacje z pierwszej ręki no to brak pozytywnych.
Ostatnio edytowany przez 2505 Pią 20 Lip 2007, 00:22, edytowano w sumie 2 razy
|
Pią 20 Lip 2007, 00:16 |
|
|
rafa
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28 Posty: 3119 Miejscowość: Galway(Irl)
|
A która z tych wad to wina sklepu?
Czy uważasz że sklep na zapleczu produkuje monitory, kieszenie na dyski, karty TV dla WinFasta, aparaty cyfrowe Pentagrama i oczywiście komponenty do PC?
Sklep jest od sprzedawania a serwis od naprawiania. Gwarantem zakupionych przez Ciebie rzeczy są ich producenci i to na nich powinieneś wieszac psy!
Jeśli nie umiałes sobie poradzic z konfiguracją tunera trzeba było kogos poprosic - może właśnie serwis by ci pomógł.
Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone. Mówie to jako zwykły forumowicz. Podkreślam, że nigdy nie byłem i nie jestem pracownikiem sklepu.
_________________ i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480
|
Pią 20 Lip 2007, 02:41 |
|
|
2505
nowicjusz
Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35 Posty: 12
|
Cytuj: Czy uważasz że sklep na zapleczu produkuje monitory, kieszenie na dyski, karty TV dla WinFasta, aparaty cyfrowe Pentagrama i oczywiście komponenty do PC? kupowałem w kilku sklepach komputerowych różne rzeczy i musze przyznać że takiego pecha jak w x-komie nie miałem nigdzie Cytuj: Jeśli nie umiałes sobie poradzic z konfiguracją tunera trzeba było kogos poprosic - może właśnie serwis by ci pomógł. słyszałem wiele o serwisie, dlatego dałem sobie z nim spokój Cytuj: Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone. po części masz racje, tylko chciałbym zwrócić uwagę że dane rzeczy kupiłem w tym a nie innym sklepie i są one różnych producentów Cytuj: Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone.
najlepiej skasować moja odpowiedz, po co negatywne opinie mają być na tym forum
Ostatnio edytowany przez 2505, Pią 20 Lip 2007, 17:08, edytowano w sumie 1 raz
|
Pią 20 Lip 2007, 17:05 |
|
|
Arti
Boss Komputerowiec
Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08 Posty: 1065 Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
|
2505 napisał(a): najlepiej skasować moja odpowiedz, po co negatywne opinie mają być na tym forum
a czy ktoś ją skasował?!
|
Pią 20 Lip 2007, 17:22 |
|
|
Lagier
Moderator
Rejestracja: Śro 06 Wrz 2006, 14:49 Posty: 431 Miejscowość: Czestochowa
|
2505 napisał(a): Chciałbym uważać x-kom za najlepszy sklep komputerowy w Częstochowie, ale ciężko mi przychodzi by tak o nim mówić. Na przestrzeni kilku lat dokonałem kilku zakupów. Czego bym nie kupił to jest coś nie tak... Jeśli można to tak w skrócie opisze o co mi chodzi: - LCD LG 17''. Chciałem zakupić u Was w sklepie Beline (juz wtedy korzystałem z jednej 15'') ale sprzedawca przekonał mnie że ciężko z serwisem i lepszym wyborem będzie monitor LG. Dwa tygodnie po zakupie monitor siadł, musiałem poszukać oczywiście serwisu w Częstochowie (o którym wspomniał sprzedawca przy zakupie) - wymiana monitora na sprawny (ale to już zasługa LG, nie x-komu...). Warto dodać że Belinea 15'' (o której wspomniałem wczesniej) działa bez zarzutu do tej pory. - kieszeń na HDD. Swego czasu podpinałem do komputera różne dyski i pomyślałem aby zakupić kieszeń wysuwaną, oczywiście w x-komie Miesiąc po zakupie z obudowy zaczęły dochodzić dziwne odgłosy. Okazało się że wiatraczek w kieszeni "chłodzący dysk" zaczął wariować, kilka dni później padł i dałem sobie spokój z tą kieszenią. - karta telewizyjna WinFast TV2000 XP Expert, zanim skonfigurowałem ją tak aby mnie satysfakcjonowało to straciłem kilka dni... oczywiście, tu raczej wina leży głównie po stronie producenta, soft z płytki który ni jak nie jest odpowiedzialny za poprawne działanie (trzeba poszukać bardziej aktualnego) - aparat cyfrowy PENTAGRAM. Tu raczej nie mam wiekszych zastrzezen, poza kilkoma wadami fabrycznymi np. wskaznik naładowania baterii, mimo że są poświecone 3 kreski, wykorzystywane sa 2 stany: 1 - bateria naładowane, 2 - baterie zaraz padną. za wadę uznałem też zamykanie baterii (popularne paluszki) trzeba sporo siły aby włozyc i zamknąć je w aparacie - komputer PC. No tutaj u mnie jest meksyk, zakup 3 lata temu. Niedawno zaczął się sypać. Padła kość pamięci, PCI przestało poprawnie obslugiwać karte sat. (spawdzałem wszystkie gniazda) i na dodatek są problemy z kodekami do filmow w postaci zwisów po zamknięciu filmow kompresowanych w divix/xvid (podobne rzeczy dzieja sie przy karcie sat.), mam nadzieje że na dniach dojdę co jest nie tak (format nie pomogl) Wszystkie te wydarzenia z każdym zakupionym sprzetem w x-komie mówią mi aby nie dokonywac kolejnych zakupów w Waszym sklepie. Może nowy salon to fatum odczaruje? Sańczym nie wiem. A co do serwisu komputerowego w x-komie. Czytalem sporo - mało pozytywnych rzeczy. Jesli chodzi o informacje z pierwszej ręki no to brak pozytywnych.
Witam
Pozwolę sobie odpowiedzieć na każdą z przytoczonych przez Pana sytuacji i być może pomóc...
ad 1. Jeden z naszych handlowców namawiał Pana na monitor LG ze względu na ich dobry a nawet bardzo dobry serwis jak i warunki gwarancyjne. Pech chciał że monitor uległ uszkodzeniu po 2 tygodniach odszukał Pan serwisu i jak Pan sam stwierdził wymieniono monitorek na nowy egzemplarz. Zapewniam Pana, iż gdyby pofatygował się Pan do nas również dostałby Pan nowy ezgemplarz zakupionego monitora . W wypadku LG wszystko skończyło się dobrze wziął Pan pod uwagę fakt jakby to wyglądało w przypadku Belinea? Niestety statystyki powrotu na serwis jak i działania samego serwisu mówią same za siebie. Obawiam sie, iż z Belinea byłoby zdecydowanie gorzej.
ad 2. Wentylatory stosowane w kieszeniach HDD to wentylatory wysokoobrotowe i niestety częsty powód powrotów na gwarancje nie tylko kieszeni ale i kart graficznych, coolerów na CPU itp. Jeżeli wentylator uległ uszkodzeniu po miesiącu czasu to naprawdę warto było pofatygować się do Nas na sklep a kieszeń zostałaby wymieniona na nowy egzemplarz
ad 3. Konfiguracja wielu podzespołów komputerowych czasem przysparza problemy jednak w takim wypadku zawsze zapraszamy na sklep i w miarę możliwości pomożemy słownie, a najlepiej podjechać z komputerem jeżeli sprzęt zakupiony był u nas bezpłatnie go skonfigurujemy.
ad 4. Każdy producent sprzętu komputerowego daje na niego gwarancję bezawaryjnej pracy przez dany okres czasu (zazwyczaj 24 lub 36 m-cy). Pański sprzęt działał od 3 lat bez zarzutu (tak wynika z wypowiedzi) i teraz odmówił współpracy. Na pewno część podzespołów ma jeszcze gwarancję producenta więc rónież nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na serwis. Całkowicie pomija Pan ten fakt w swojej wypowiedzi a moim zdaniem warto. Jeżeli sprzęt jest już po gwarancji zapraszam również do nas ustalimy dokładnie co się stało i wybierzemy taką drogę aby był Pan zadowolony.
Reasumując:
Proszę mi wierzyć że żadna w tym nasza wina, że sprzęt się psuje... W każdej sytuacji staramy się pomóc klientowi. Sam fakt że jakieś części wracają na serwis naprawdę nie jest przyjemny dla nas jako firmy. Gdyby to było możliwe chcielibyśmy całkowicie wyeliminować awarie jednak wszyscy wiemy że jest to niemożliwe. Sam się Pan przekonał że polecamy i wybieramy podzespoły bezpieczne dla klienta. Bezpieczne jeżeli chodzi o ich jakość jak i warunki gwarancyjne. Jak tylko coś złego się dzieje proszę się kontaktować z Nami, a na pewno postaramy się pomóc
pozdrawiam
w razie jakichkolwiek pytań lub problemów proszę o kontakt
przemekladra@x-kom.pl
34 3681434
_________________Asus K50IJ-SX046C
Intel Core i5 750 @4GHz 1,37v WaterCooled :: Asus P7P55D-E Pro :: 4GB Kingston HyperX @2GHz 8-9-8-25 1.65v :: 2 x Seagate 250GB @Raid 0 :: WD Caviar 1TB 1001FALS :: Samsung SH-203P :: Corsair CMPSU-850HXEU 850W :: Dell U2410 24" Wide Screen
przemyslaw.ladra@x-kom.pl
Masz problem natury technicznej? Skontaktuj się z nami! e-mail. serwis@x-kom.pl tel. 34 310 30 30
Masz pytanie dotyczące naszej oferty? Skontaktuj się z nami! e-mail. x-kom@x-kom.pl tel. 34 324 11 67 tel. 34 324 11 97
Ostatnio edytowany przez Lagier Pon 23 Lip 2007, 14:09, edytowano w sumie 2 razy
|
Pon 23 Lip 2007, 13:57 |
|
|
2505
nowicjusz
Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35 Posty: 12
|
miło że się odezwał ktoś kto nie ma samych pretensji do mojej wypowiedzi
jeśli moge to:
Cytuj: ad 3. Konfiguracja wielu podzespołów komputerowych czasem przysparza problemy jednak w takim wypadku zawsze zapraszamy na sklep i w miarę możliwości pomożemy słownie, a najlepiej podjechać z komputerem jeżeli sprzęt zakupiony był u nas bezpłatnie go skonfigurujemy. standardowo wszystko "działało", okazało się że poprawę przyniósł nowy program (nie sterowniki) do obsługi danej karty Cytuj: ad 4. Każdy producent sprzętu komputerowego daje na niego gwarancję bezawaryjnej pracy przez dany okres czasu (zazwyczaj 24 lub 36 m-cy). Pański sprzęt działał od 3 lat bez zarzutu (tak wynika z wypowiedzi) i teraz odmówił współpracy. Na pewno część podzespołów ma jeszcze gwarancję producenta więc rónież nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na serwis. Całkowicie pomija Pan ten fakt w swojej wypowiedzi a moim zdaniem warto.
bardziej skupiłem się na niesamowitym pechu przy zakupie u Was
o nic Was nie oskarżam
|
Pon 23 Lip 2007, 15:12 |
|
|
rafa
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28 Posty: 3119 Miejscowość: Galway(Irl)
|
2505 napisał(a): miło że się odezwał ktoś kto nie ma samych pretensji do mojej wypowiedzi W sumie to sam przyznałes mi racje
I wine zrzuciłeś na jakiegoś pecha
_________________ i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480
|
Pon 23 Lip 2007, 15:57 |
|
|
Arti
Boss Komputerowiec
Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08 Posty: 1065 Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
|
|
Wto 29 Sty 2008, 22:53 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 67 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|