laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 07:22



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna
 Opinia o sklepie X-kom 
Autor Wiadomość
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20
Posty: 745
Miejscowość: Przemyśl
Post 
Cytuj:
a to, że część produktów jest niedostępna aktualnie u dystrybutorów i producenta to nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić.

poprostu nie umieszczajcie ich w cenniku , nie bedziecie musieli "radzic" :)

_________________
Tom's Hardware Guide - Forum


Czw 28 Gru 2006, 12:32
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 06 Maj 2006, 13:22
Posty: 1096
Miejscowość: ~Częstochowa
Post 
THG_Stingerek napisał(a):
Cytat:

a to, że część produktów jest niedostępna aktualnie u dystrybutorów i producenta to nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić.

poprostu nie umieszczajcie ich w cenniku , nie bedziecie musieli "radzic" :)



Albo niech juz beda w cenniku tylko z informacja, ze nie ma u dystrybutora narazie...


Czw 28 Gru 2006, 12:45
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20
Posty: 745
Miejscowość: Przemyśl
Post 
Nie wiem czy w dobrym miejscu ale:
widze ze nie ma dokladnych danych na temat zasilaczy , tzn konkretnie obciazalnosci poszczegolnych linii.... a to bardzo nie dobrze...
Proponuje cos z tym zrobic wiem ze to zmudna robota ale brak jakichkolwiek informacji na temat zasilacza oprocz jego nazwy , zdjecia i ceny to spory minus.

A i jeszcze jedna sprawa natury jezykowej:
Kategoria ZASILACZE DO OBUDOWY
W zyciu o czyms takim nie slyszalem jak zasilacz do obudowy.
Trzeba to zmienic, ja rozumiem ze wiekszosci laikow kojarzy sie to z "zasilaczem" ale zasilacz do obudowy ? Panowie, trzeba to zmienic... poprostu zasilacze.
Raczej nie wiedzialem ze zasilacz moze zasilic obudowe :)

_________________
Tom's Hardware Guide - Forum


Ostatnio edytowany przez THG_Stingerek, Czw 18 Sty 2007, 01:42, edytowano w sumie 1 raz



Czw 18 Sty 2007, 01:40
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 27 Sty 2005, 22:55
Posty: 469
Miejscowość: www.x-kom.pl
Post 
Trzeba przyznać, że masz sporo racji i to trochę niefortunna nazwa. Zmienimy ją na "zasilacz komputerowy". Będzie dobrze? :)

_________________
michal@x-kom.pl


Nie 21 Sty 2007, 10:18
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Śro 26 Paź 2005, 19:20
Posty: 745
Miejscowość: Przemyśl
Post 
Duzo lepsza niz "do Obudowy" :)

_________________
Tom's Hardware Guide - Forum


Nie 21 Sty 2007, 13:29
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Kwi 2006, 13:20
Posty: 11
Post 
Opinie o sklepie - kupuje u was od kiedy jesteście :) Kojarzę praktycznie większość twarzy i część imion :) Co do szefa to też całkiem spoko chłop chociaż już na sklepie go spotkać można raz na ruski rok (za ladą to praktycznie wcale teraz :) Nio a po za tym powinniście wprowadzić system prowizji lub upustów dla osób polecających was - w związku z promocją wysłałem do was kumpelę z zamiarem zakupu laptopa - mam nadzieję że jej nie przerazicie zbytnio - zielona w komputerach :)


Śro 07 Lut 2007, 10:17
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08
Posty: 1065
Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
Post 
Coraz częściej zaglądam na waszą strone internetowa sklepu i coraz częściej widze brak opisu przy sprzęcie. JUż kilku ludzi pisało na forum o tym. Brak opisów!!! Strasznie to utrudnia przeglądanie strony a zważywszy że na forum nie można podawać linków do innych stron tzn sklepów, giełd to niestety pozostaje :google: a ludzie w google raczej nie kupuja tylko u was. :wink: :roll:


Wto 20 Lut 2007, 08:50
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35
Posty: 12
Post 
Chciałbym uważać x-kom za najlepszy sklep komputerowy w Częstochowie, ale ciężko mi przychodzi by tak o nim mówić. Na przestrzeni kilku lat dokonałem kilku zakupów. Czego bym nie kupił to jest coś nie tak...

Jeśli można to tak w skrócie opisze o co mi chodzi:
- LCD LG 17''. Chciałem zakupić u Was w sklepie Beline (juz wtedy korzystałem z jednej 15'') ale sprzedawca przekonał mnie że ciężko z serwisem i lepszym wyborem będzie monitor LG. Dwa tygodnie po zakupie monitor siadł, musiałem poszukać oczywiście serwisu w Częstochowie (o którym wspomniał sprzedawca przy zakupie) - wymiana monitora na sprawny (ale to już zasługa LG, nie x-komu...). Warto dodać że Belinea 15'' (o której wspomniałem wczesniej) działa bez zarzutu do tej pory.
- kieszeń na HDD. Swego czasu podpinałem do komputera różne dyski i pomyślałem aby zakupić kieszeń wysuwaną, oczywiście w x-komie :) Miesiąc po zakupie z obudowy zaczęły dochodzić dziwne odgłosy. Okazało się że wiatraczek w kieszeni "chłodzący dysk" :) zaczął wariować, kilka dni później padł i dałem sobie spokój z tą kieszenią.
- karta telewizyjna WinFast TV2000 XP Expert, zanim skonfigurowałem ją tak aby mnie satysfakcjonowało to straciłem kilka dni... oczywiście, tu raczej wina leży głównie po stronie producenta, soft z płytki który ni jak nie jest odpowiedzialny za poprawne działanie (trzeba poszukać bardziej aktualnego)
- aparat cyfrowy PENTAGRAM. Tu raczej nie mam wiekszych zastrzezen, poza kilkoma wadami fabrycznymi ;) np. wskaznik naładowania baterii, mimo że są poświecone 3 kreski, wykorzystywane sa 2 stany: 1 - bateria naładowane, 2 - baterie zaraz padną. za wadę uznałem też zamykanie baterii (popularne paluszki) trzeba sporo siły aby włozyc i zamknąć je w aparacie
- komputer PC. No tutaj u mnie jest meksyk, zakup 3 lata temu. Niedawno zaczął się sypać. Padła kość pamięci, PCI przestało poprawnie obslugiwać karte sat. (spawdzałem wszystkie gniazda) i na dodatek są problemy z kodekami do filmow w postaci zwisów po zamknięciu filmow kompresowanych w divix/xvid (podobne rzeczy dzieja sie przy karcie sat.), mam nadzieje że na dniach dojdę co jest nie tak (format nie pomogl)

Wszystkie te wydarzenia z każdym zakupionym sprzetem w x-komie mówią mi aby nie dokonywac kolejnych zakupów w Waszym sklepie. Może nowy salon to fatum odczaruje? Sam nie wiem. A co do serwisu komputerowego w x-komie. Czytalem sporo - mało pozytywnych rzeczy. Jesli chodzi o informacje z pierwszej ręki no to brak pozytywnych.


Ostatnio edytowany przez 2505 Pią 20 Lip 2007, 00:22, edytowano w sumie 2 razy



Pią 20 Lip 2007, 00:16
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
A która z tych wad to wina sklepu?
Czy uważasz że sklep na zapleczu produkuje monitory, kieszenie na dyski, karty TV dla WinFasta, aparaty cyfrowe Pentagrama i oczywiście komponenty do PC? :shock: :roll:
Sklep jest od sprzedawania a serwis od naprawiania. Gwarantem zakupionych przez Ciebie rzeczy są ich producenci i to na nich powinieneś wieszac psy!
Jeśli nie umiałes sobie poradzic z konfiguracją tunera trzeba było kogos poprosic - może właśnie serwis by ci pomógł.

Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone. Mówie to jako zwykły forumowicz. Podkreślam, że nigdy nie byłem i nie jestem pracownikiem sklepu.

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Pią 20 Lip 2007, 02:41
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35
Posty: 12
Post 
Cytuj:
Czy uważasz że sklep na zapleczu produkuje monitory, kieszenie na dyski, karty TV dla WinFasta, aparaty cyfrowe Pentagrama i oczywiście komponenty do PC?


kupowałem w kilku sklepach komputerowych różne rzeczy i musze przyznać że takiego pecha jak w x-komie nie miałem nigdzie

Cytuj:
Jeśli nie umiałes sobie poradzic z konfiguracją tunera trzeba było kogos poprosic - może właśnie serwis by ci pomógł.


słyszałem wiele o serwisie, dlatego dałem sobie z nim spokój

Cytuj:
Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone.


po części masz racje, tylko chciałbym zwrócić uwagę że dane rzeczy kupiłem w tym a nie innym sklepie i są one różnych producentów

Cytuj:
Uważam, że to co napisałeś jest bez sensu bo zostało skierowane w niewłaściwą strone.


najlepiej skasować moja odpowiedz, po co negatywne opinie mają być na tym forum


Ostatnio edytowany przez 2505, Pią 20 Lip 2007, 17:08, edytowano w sumie 1 raz



Pią 20 Lip 2007, 17:05
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08
Posty: 1065
Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
Post 
2505 napisał(a):
najlepiej skasować moja odpowiedz, po co negatywne opinie mają być na tym forum

a czy ktoś ją skasował?! :roll:


Pią 20 Lip 2007, 17:22
Profil
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 06 Wrz 2006, 14:49
Posty: 431
Miejscowość: Czestochowa
Post 
2505 napisał(a):
Chciałbym uważać x-kom za najlepszy sklep komputerowy w Częstochowie, ale ciężko mi przychodzi by tak o nim mówić. Na przestrzeni kilku lat dokonałem kilku zakupów. Czego bym nie kupił to jest coś nie tak...

Jeśli można to tak w skrócie opisze o co mi chodzi:
- LCD LG 17''. Chciałem zakupić u Was w sklepie Beline (juz wtedy korzystałem z jednej 15'') ale sprzedawca przekonał mnie że ciężko z serwisem i lepszym wyborem będzie monitor LG. Dwa tygodnie po zakupie monitor siadł, musiałem poszukać oczywiście serwisu w Częstochowie (o którym wspomniał sprzedawca przy zakupie) - wymiana monitora na sprawny (ale to już zasługa LG, nie x-komu...). Warto dodać że Belinea 15'' (o której wspomniałem wczesniej) działa bez zarzutu do tej pory.
- kieszeń na HDD. Swego czasu podpinałem do komputera różne dyski i pomyślałem aby zakupić kieszeń wysuwaną, oczywiście w x-komie :) Miesiąc po zakupie z obudowy zaczęły dochodzić dziwne odgłosy. Okazało się że wiatraczek w kieszeni "chłodzący dysk" :) zaczął wariować, kilka dni później padł i dałem sobie spokój z tą kieszenią.
- karta telewizyjna WinFast TV2000 XP Expert, zanim skonfigurowałem ją tak aby mnie satysfakcjonowało to straciłem kilka dni... oczywiście, tu raczej wina leży głównie po stronie producenta, soft z płytki który ni jak nie jest odpowiedzialny za poprawne działanie (trzeba poszukać bardziej aktualnego)
- aparat cyfrowy PENTAGRAM. Tu raczej nie mam wiekszych zastrzezen, poza kilkoma wadami fabrycznymi ;) np. wskaznik naładowania baterii, mimo że są poświecone 3 kreski, wykorzystywane sa 2 stany: 1 - bateria naładowane, 2 - baterie zaraz padną. za wadę uznałem też zamykanie baterii (popularne paluszki) trzeba sporo siły aby włozyc i zamknąć je w aparacie
- komputer PC. No tutaj u mnie jest meksyk, zakup 3 lata temu. Niedawno zaczął się sypać. Padła kość pamięci, PCI przestało poprawnie obslugiwać karte sat. (spawdzałem wszystkie gniazda) i na dodatek są problemy z kodekami do filmow w postaci zwisów po zamknięciu filmow kompresowanych w divix/xvid (podobne rzeczy dzieja sie przy karcie sat.), mam nadzieje że na dniach dojdę co jest nie tak (format nie pomogl)

Wszystkie te wydarzenia z każdym zakupionym sprzetem w x-komie mówią mi aby nie dokonywac kolejnych zakupów w Waszym sklepie. Może nowy salon to fatum odczaruje? Sańczym nie wiem. A co do serwisu komputerowego w x-komie. Czytalem sporo - mało pozytywnych rzeczy. Jesli chodzi o informacje z pierwszej ręki no to brak pozytywnych.


Witam

Pozwolę sobie odpowiedzieć na każdą z przytoczonych przez Pana sytuacji i być może pomóc... :)

ad 1. Jeden z naszych handlowców namawiał Pana na monitor LG ze względu na ich dobry a nawet bardzo dobry serwis jak i warunki gwarancyjne. Pech chciał że monitor uległ uszkodzeniu po 2 tygodniach odszukał Pan serwisu i jak Pan sam stwierdził wymieniono monitorek na nowy egzemplarz. Zapewniam Pana, iż gdyby pofatygował się Pan do nas również dostałby Pan nowy ezgemplarz zakupionego monitora :). W wypadku LG wszystko skończyło się dobrze wziął Pan pod uwagę fakt jakby to wyglądało w przypadku Belinea? Niestety statystyki powrotu na serwis jak i działania samego serwisu mówią same za siebie. Obawiam sie, iż z Belinea byłoby zdecydowanie gorzej.

ad 2. Wentylatory stosowane w kieszeniach HDD to wentylatory wysokoobrotowe i niestety częsty powód powrotów na gwarancje nie tylko kieszeni ale i kart graficznych, coolerów na CPU itp. Jeżeli wentylator uległ uszkodzeniu po miesiącu czasu to naprawdę warto było pofatygować się do Nas na sklep a kieszeń zostałaby wymieniona na nowy egzemplarz :)

ad 3. Konfiguracja wielu podzespołów komputerowych czasem przysparza problemy jednak w takim wypadku zawsze zapraszamy na sklep i w miarę możliwości pomożemy słownie, a najlepiej podjechać z komputerem jeżeli sprzęt zakupiony był u nas bezpłatnie go skonfigurujemy.

ad 4. Każdy producent sprzętu komputerowego daje na niego gwarancję bezawaryjnej pracy przez dany okres czasu (zazwyczaj 24 lub 36 m-cy). Pański sprzęt działał od 3 lat bez zarzutu (tak wynika z wypowiedzi) i teraz odmówił współpracy. Na pewno część podzespołów ma jeszcze gwarancję producenta więc rónież nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na serwis. Całkowicie pomija Pan ten fakt w swojej wypowiedzi a moim zdaniem warto. :) Jeżeli sprzęt jest już po gwarancji zapraszam również do nas ustalimy dokładnie co się stało i wybierzemy taką drogę aby był Pan zadowolony.

Reasumując:
Proszę mi wierzyć że żadna w tym nasza wina, że sprzęt się psuje... W każdej sytuacji staramy się pomóc klientowi. Sam fakt że jakieś części wracają na serwis naprawdę nie jest przyjemny dla nas jako firmy. Gdyby to było możliwe chcielibyśmy całkowicie wyeliminować awarie jednak wszyscy wiemy że jest to niemożliwe. Sam się Pan przekonał że polecamy i wybieramy podzespoły bezpieczne dla klienta. Bezpieczne jeżeli chodzi o ich jakość jak i warunki gwarancyjne. Jak tylko coś złego się dzieje proszę się kontaktować z Nami, a na pewno postaramy się pomóc :)

pozdrawiam
w razie jakichkolwiek pytań lub problemów proszę o kontakt

przemekladra@x-kom.pl
34 3681434

_________________
Asus K50IJ-SX046C

Intel Core i5 750 @4GHz 1,37v WaterCooled :: Asus P7P55D-E Pro :: 4GB Kingston HyperX @2GHz 8-9-8-25 1.65v :: 2 x Seagate 250GB @Raid 0 :: WD Caviar 1TB 1001FALS :: Samsung SH-203P :: Corsair CMPSU-850HXEU 850W :: Dell U2410 24" Wide Screen

przemyslaw.ladra@x-kom.pl

Masz problem natury technicznej? Skontaktuj się z nami!
e-mail. serwis@x-kom.pl
tel. 34 310 30 30

Masz pytanie dotyczące naszej oferty? Skontaktuj się z nami!
e-mail. x-kom@x-kom.pl
tel. 34 324 11 67
tel. 34 324 11 97


Image


Ostatnio edytowany przez Lagier Pon 23 Lip 2007, 14:09, edytowano w sumie 2 razy



Pon 23 Lip 2007, 13:57
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 15 Lut 2005, 17:35
Posty: 12
Post 
miło że się odezwał ktoś kto nie ma samych pretensji do mojej wypowiedzi :)

jeśli moge to:

Cytuj:
ad 3. Konfiguracja wielu podzespołów komputerowych czasem przysparza problemy jednak w takim wypadku zawsze zapraszamy na sklep i w miarę możliwości pomożemy słownie, a najlepiej podjechać z komputerem jeżeli sprzęt zakupiony był u nas bezpłatnie go skonfigurujemy.


standardowo wszystko "działało", okazało się że poprawę przyniósł nowy program (nie sterowniki) do obsługi danej karty

Cytuj:
ad 4. Każdy producent sprzętu komputerowego daje na niego gwarancję bezawaryjnej pracy przez dany okres czasu (zazwyczaj 24 lub 36 m-cy). Pański sprzęt działał od 3 lat bez zarzutu (tak wynika z wypowiedzi) i teraz odmówił współpracy. Na pewno część podzespołów ma jeszcze gwarancję producenta więc rónież nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na serwis. Całkowicie pomija Pan ten fakt w swojej wypowiedzi a moim zdaniem warto.


bardziej skupiłem się na niesamowitym pechu przy zakupie u Was :)
o nic Was nie oskarżam ;)


Pon 23 Lip 2007, 15:12
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 31 Sty 2005, 09:28
Posty: 3119
Miejscowość: Galway(Irl)
Post 
2505 napisał(a):
miło że się odezwał ktoś kto nie ma samych pretensji do mojej wypowiedzi
W sumie to sam przyznałes mi racje :D
I wine zrzuciłeś na jakiegoś pecha :mrgreen:

_________________
i5-3570k @4.7 1.33V * MSI Z77 MPower * 8GB DDR3 Kingston Predator 1866 * XFX Radeon HD 6970 2GB
Seagate 600 256GB SSD * Plextor M5 Pro 256GB SSD * Samsung SE-S224 * BeQuiet DP 650W * Silverstone TJ07B * EIZO S2231W
WC: Apogee XT, Laing DDC, XSPC EX480


Pon 23 Lip 2007, 15:57
Profil
Boss Komputerowiec
Boss Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 12 Sie 2005, 10:08
Posty: 1065
Miejscowość: Blachownia i gdzieś w Lubuskiem
Post 
cos tu chyba nie gra:
http://www.x-kom.pl/index.php?show_prod ... _spl=&_ih=


Wto 29 Sty 2008, 22:53
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 67 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.