forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Opinia o sklepie X-kom
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=17
Strona 16 z 17

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 28 Lip 2014, 10:40 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

K3r napisał(a):
8 lipca zaniosłem PC do salonu x-kom.pl w Częstochowie. W sobotę po telefonie do centrali dowiedziałem się że karta graficzna została wysłana do serwisu producenta - karta jest tam już tydzień , dysk SSD który też jest zgłoszony jest ponoć sprawny.
Nie rozumiem podejścia firmy x-kom do klienta. Państwo z centrali zamiast od dzwonić do mnie (o co prosiłem w mailu) wysyłają lakoniczne maile. Ciekawe ile jeszcze czasu będę czekał na zakończenie gwarancji.
A z tego co mi miły Pan w mailu napisał : "Na uwagę zasługuję również fakt, że gotowość sprzedawcy do usunięcia wady trzeba oceniać z uwzględnieniem realnych możliwości jej wykonania, a to oznacza złożoność różnych przyczyn nie zawsze zależnych tylko od sprzedawcy. Zatem w odniesieniu do Pana reklamacji gwarancyjnej wskazanie jednego ustawowego terminu ze względu na złożoność obrotu oraz różnorodność rzeczy będących przedmiotem tego obrotu byłoby nieusprawiedliwione i niecelowe." wynika że mogę na sprzęt czekać i czekać...
Jestem rozczarowany Państwa podejściem do klienta, dzwonię na Państwa centralę tam Pani informuje mnie że dowie się kiedy karta graficzna wróci z serwisu i do mnie od dzwoni - czego nie uczyniła. Po napisaniu maila i wyraźnej prośbie o kontakt telefoniczny ( bo dzwoniąc na infolinię jestem np.: 17, nawet gdy jestem 3 to i tak muszę czekać blisko 30min na połączenie, i nikt mi pieniędzy za to nie zwróci) Państwo piszą lakonicznego maila. Wczoraj po kolejnej rozmowie z Państwa pracownikiem działu wsparcia technicznego oprócz maila miał od dzwonić Pan kierownik, który oczywiście nie zadzwonił. Szkoda że firma x-kom tak traktuje klientów.


Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Z naszych informacji wynika jednak, że kierownik miał ustosunkować się do Twojej wiadomości, co niezwłocznie uczynił. Niestety nie mamy wpływu na realizację i procedury gwarancyjne producenta. Rozumiemy Twoje zniecierpliwienie, dlatego poinformujemy Cię niezwłocznie gdy tylko produkt powróci z serwisu i będzie gotowy do odbioru.

Autor:  lionn77 [ Wto 29 Lip 2014, 19:20 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Niestety moja dobra opinia o sklepie zniknęła na dobre po odebraniu dzisiejszej przesylki (901407259717). Procesor był ewidentnie używany, umazany pastą, fabryczna plomba przecięta. Pozostałe produkty w całkowitym porządku i tylko to sprawia że się zastanawiam co dalej zrobić, jestem blisko decyzji o zwrocie całego zamówienia bo czuję się oszukany. Wasze zapewnienia o sprzedawaniu wyłącznie nowych produktów są warte tyle co pozostałych sklepów czyli nic. Jeśli już chcecie komuś upchnąć używany produkt to czy tak trudno chociaż wyczyścić procesor?

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 30 Lip 2014, 08:54 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

lionn77 napisał(a):
Niestety moja dobra opinia o sklepie zniknęła na dobre po odebraniu dzisiejszej przesylki (901407259717). Procesor był ewidentnie używany, umazany pastą, fabryczna plomba przecięta. Pozostałe produkty w całkowitym porządku i tylko to sprawia że się zastanawiam co dalej zrobić, jestem blisko decyzji o zwrocie całego zamówienia bo czuję się oszukany. Wasze zapewnienia o sprzedawaniu wyłącznie nowych produktów są warte tyle co pozostałych sklepów czyli nic. Jeśli już chcecie komuś upchnąć używany produkt to czy tak trudno chociaż wyczyścić procesor?


Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o odrobinę cierpliwości, postaramy się wszystko wyjaśnić.

Autor:  sccarow [ Czw 31 Lip 2014, 11:40 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

25 złożyłem zamówienie, krótkie zdanie (wczorajszej) odpowiedzi na mojego maila "Aktualnie nadaliśmy priorytetowy status dla Państwa zamówienia aby mogło zostać zrealizowane najszybciej jak to możliwe." , do tej pory nie dostałem sms/maila z nr listu przewozowego. Czytając opinie o sklepie zamówienia były zrealizowane już po 2 dniach (paczka dotarła). A tu już 6 dzień nadszedł od złożonego zamówienia i brak informacji... Będę bardzo ciekaw co znajdę "w kartonie gdy już dotrze do mnie"...

PS. Odpowiedzi na maila tylko wieczorem po 1dniu oczekiwania, więc prawie jak dwa.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 01 Sie 2014, 09:27 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

sccarow, prosimy o przesłanie numeru zamówienia. Sprawdzimy sytuację i wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.

Autor:  lionn77 [ Pon 04 Sie 2014, 16:38 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Sklep zareagował szybko oferując wymianę procesora lub rabat. Duży szacun.

Autor:  matx132 [ Czw 07 Sie 2014, 09:57 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Jeśli zależy Wam na czasie dostarczenia i poprawnej wysyłce laptopa na adres który został podany to lepiej nie bierzcie z X-KOM nic.

Podczas zamawiania laptopa (cena 7000 zł), podałem dane do wysyłki przez allegro (podczas składania zamówienia), na następny dzień towar został wysłany i w dniu dzisiejszym miałem otrzymać towar.

Po sprawdzeniu informacji w UPS okazuje się, że wysłali na inny adres niż mieli, gdzie wcześniejsze kontakty z X-KOM potwierdzały mnie iz wysyłka jest na adres poprawny (Pani z infolini pytała się czy adres wysyłki na taki i taki adres, co potwierdziłem), UPS wina X-KOM możemy zmienić adres do pierwszej nieudanej próbie dostarczenia, czyli następny dzień w plecy...

Co na to X-KOM?, ano przepraszamy, przecież nic się nie stało otrzyma Pan zamówienie na następny dzień, co już mnie nie satysfakcjonuje szczególnie, że zamówienie na firmę a nie na osobę prywatną, co zaproponował X-KOM?, jeśli będą Państwo jeszcze robić u Nas zakupy proszę się powołać na ten incydent, co to żart czy jak?, jak mam zaufać firmie które nie potrafi nawet odczytać prawidłowo danych do wysyłki KTÓRE pracownik Waszej firmy sam podawał prawidłowy adres wysyłki a inny i tak wie swoje i wysyła na inny adres gdzie nikogo nie zastanie kurier, jeśli Tak działa Wasza Firma, że zamiast udobruchać klienta który jednak zamówienie nie jest na 3-4 tysiące a więcej, na dodatek Firma która nie raz kupowała u Państwa to zlewacie po prostu takiego klienta, czyli ja także powinienem podziękować Państwu i znaleźć inny sklep który nie robi tak oczywistych pomyłek i nawet nie potrafi tego zrekompensować...

Także zależy Ci na czasie?, rzetelności i szybkim dostarczeniu?, to niestety nie w X-KOM, jeśli nawet nie są wstanie nadać prawidłowo przesyłki, naprawić błędu, czy zaproponować cokolwiek za to bez wymuszenia zakupów to co to za Firma... Teraz pozostaje tylko informacja dla osób które znam i zamawiają u Państwa aby jednak przemyślały zakup bo traktowanie klientów Firmowych to u Was całkowita porażka.

P.S.
Po pewnym czasie X-KOM sam zadzwonił do mnie i zaproponowali rekompensatę bez żadnych dokupień oraz możliwość odebrania towaru w katowicach

Autor:  X-KOM.PL [ Czw 07 Sie 2014, 12:15 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

matx132, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Powiedz nam prosimy, czy dobrze rozumiemy, że sprawa została już wyjaśniona?

Autor:  matx132 [ Czw 07 Sie 2014, 14:17 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Na szczęście tak, ale za pierwszym kontaktem nic nie udało się wskórać

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 08 Sie 2014, 13:47 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Jesteśmy przekonani, że teraz już wszystko będzie OK. Zapraszamy ponownie! :-)

Autor:  matx132 [ Czw 14 Sie 2014, 16:24 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

X-KOM.PL napisał(a):
Jesteśmy przekonani, że teraz już wszystko będzie OK. Zapraszamy ponownie! :-)



Myślałem że dwa razy błędu związanego z przesyłką w ciągi dwóch tygodni nie idzie zrobić, a jednak!.
Wczoraj zamówiłem plecak u Państwa sklepie, status wysyłki został nadany jako priorytet, i dostałem zapewnienie, że w dni dzisiejszym na pewno dostanę przesyłkę na czym mi zależało gdyż zbliża się długi weekend. Po kontakcie z Waszą infolinią dowiedziałem się, iż nawet tego nie jesteście wstanie zrobić i wysłać zamówionego przedmiotu na czas. BRAK jakichkolwiek informacji od Was, że przesyłka nie została nadana według tego co mi obiecano (oraz co na waszej stronie pisze, zamówienie złożone o 15).

Jak ma się traktować Waszą Firmę poważnie kiedy Wy nie potraficie poważnie traktować klientów?, drugi raz w ciągu tego samego miesiąca problem z wysyłką, a przez to, że długi weekend jest plecak przyjdzie do mnie zapewne w poniedziałek, Byli Państwo przekonani iż teraz będzie OK, zapraszacie ponownie do zakupów a robicie ponownie taki błąd, przez takie coś to zapewne był ostatni zakup w Państwa Firmie jako osoba prywatna i na Firmę, bo jeśli nie jesteście wstanie zmazać swojej wcześniejszej wpadki a jedynie ponowić ją tylko, że tym razem gorzej bo przedmiot nie został nawet wysłany, według obietnic Pana na infolinii który przyjmował moje zamówienie.

Jestem ciekaw co tym razem powiecie na to?, czy jedynie przeprosicie i nic poza tym, bo to staje się śmieszne powoli, powiedzie że przy następnym zamówieniu będę miał rabat?, i znowu nawalicie na tak prostej czynności jak wysyłka przedmiotu?.

Czekam na kontakt z Waszej strony w sprawie tego, gdyż nie liczę na to iż kierownik/dyrektor oddzwoni do mnie na moją prośbę w celu wyjaśnienia jak to jest, że drugi raz w ciągu dwóch tygodni taka Firma nie jest wstanie wykonać prostych czynności wysyłkowy to ja już nie wiem czy jesteście rzetelną Firmą i jak to pisze w logo "Satysfakcja Gwarantowana" ale kogo? jaka satysfakcja?, że robicie te same błędy?, że człowiek denerwuje się przez Was ?

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 22 Sie 2014, 11:05 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

matx132, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mieliśmy problemy techniczne, które opóźniły odpowiedzi na wiadomości. Wychodzimy już jednak na prostą. :-)

Autor:  gooru2 [ Śro 27 Sie 2014, 13:30 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Dotychczas nie miałem zastrzeżeń do jakości obsługi w X-KOM. Jednak ostatnio zastanawiam się czy mam do czynienia z tą samą firmą co dotychczas.
Główną przyczyną jest kompletny brak zainteresowania sklepu i brak jakichkolwiek informacji o tym co się dzieje z zamówieniem. Do tego jakakolwiek informacja z strony sklepu się nie potwierdza. A gdybym sam nie próbował się kontaktować z firmą, brak byłoby jakichkolwiek informacji.
Sprzęt zamówiłem 18.08. Wiedząc, że odbiór ma być 20-21.08 ( od tego czasu miał być dostępny w sprzedaży ). I na to się nastawiałem. W międzyczasie dostałem maila, że jednak towar zostanie dostarczony 23.08. Spokojnie, jestem w stanie to zrozumieć, logistyka. Drobne opóźnienie. Jeden dzień mnie nie zbawi. Ale 23.08 idę do salonu ( na szczęście mam do niego ok. 200m z pracy ). Dowiaduję się, że będzie z następną dostawą. Piszę maila do obsługi sklepu z prośbą o dokładniejsze informowanie mnie o wszelkich zmianach. Około godziny później dostaje telefon, że sprzęt nie dostarczony, i że będzie w wtorek. Odpowiedź na maila dostaję po dwóch dniach z zapewnieniem, że będę rzetelnie informowany. Ale zgadnijcie co się dzieje. W wtorek, nie dostaję ani maila, ani telefonu, z zmianami. Dlatego idę do salonu i ponownie dowiaduję się, że sprzętu brak.
Naprawdę nie mam zastrzeżeń do pracowników salonu. Byli mili i starali się pomóc. Mam zastrzeżenie do osób z centrali. Brak jest jakiejkolwiek rzetelnej informacji. X-Kom nie jest przecież jakimś małym sklepikiem, a jednym z czołowych graczy na naszym rynku. Stawiam tu albo na niekompetencje, albo lenistwo product managera. Nie wierzę, że nie jest w stanie wyciągnąć od importera dokładniejszych danych na temat dostawy. A takie podejście tylko odstrasza świadomych klientów. W takiej sytuacji albo wybrałoby się inny model, albo po prostu poszło gdzie indziej. A w tym momencie zaczyna zależeć mi na czasie. Wkrótce mam blisko miesięczny wyjazd, na którym będę potrzebował nowego sprzętu. A w chwili obecnej nie wiem co robić. A kontakt z sklepem jest inicjowany w zasadzie wyłącznie z mojej strony.
Najlepsze jest to, że od czasu zamówienie nagle zaczęło się pojawiać w mojej skrzynce więcej spamu od x-kom. Dotychczas docierały do mnie 2-4 reklamy w miesiącu. A od 18 dostałem już 6. Czyli co drugi dzień.
Naprawdę nie mam zastrzeżeń do pracy sprzedawcy, a osób odpowiedzialnych za dokładne informowanie klienta. I to chyba nawet nie od osób z infolinii, a odpowiedzialnych za logistykę. Bo akurat „doły” drabiny X-KOM na rzetelnym poziomie.

Autor:  Molo [ Czw 28 Sie 2014, 18:23 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

Dwa razy dokonywałem zakupu w firmie X-KOM. Po złożeniu zamówienia i ustaleniu odbioru osobistego w salonie w Rzeszowie z tego co pamiętam to na następny dzień (góra dwa dni) dostawałem wiadomość, że zamówiony sprzęt jest do odebrania. Na razie nie mam problemu z żadnymi reklamacjami więc się nie wypowiem, ale jestem na razie zadowolony.

Autor:  X-KOM.PL [ Pią 29 Sie 2014, 10:11 ]
Temat postu:  Re: Opinia o sklepie X-kom

gooru2, z powodu wielu trwających jednocześnie akcji promocyjnych w naszym sklepie oraz z powodu nieprzewidzianych sytuacji technicznych, z którymi borykaliśmy się w ubiegłym tygodniu, czas reakcji z naszej strony mógł nie być wystarczający. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie sytuacja wraca już do normy - serdecznie zapraszamy do naszego sklepu internetowego oraz salonów stacjonarnych. :-)

Strona 16 z 17 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/