Witam serdecznie,
przykro nam, że produkt który został u nas zakupiony uległ uszkodzeniu.
Notebook został przez Pana wysłany bezpośrednio do firmy Asus, nie był reklamowany za pośrednictwem naszej firmy.
Dlatego nie powinien się Pan złościć na X-KOM z powodu długiego czasu naprawy, a tylko na serwis w którym Pan faktycznie sprzęt reklamował (Asus Polska).
Na pewno nie chcemy Pana oszukać i wydać Panu sprzęt gorszy od pierwotnej konfiguracji.
Pozwolę sobie przytoczyć konfigurację notebooka którego Pan u nas zakupił:
Asus K61IC-JX019V - Procesor T4300 (2.1 GHz), pamięć 4GB, dysk 320GB, karta graficzna GF220, system Windows 7HP
Propozycja która Panu proponujemy w zamian ma następujące parametry:
Asus K50ID-SX189V-4 - Procesor T4500 (2.3 GHz), pamięć 4GB, dysk 320GB, karta graficzna GF320, system Windows 7HP
dokładny opis na stronie:
http://www.x-kom.pl/p/60145-notebook-la ... hp64x.html
Z tych specyfikacji jasno widać, że proponujemy Panu sprzęt który jest lepszy niż pierwotnie kupiony. Dlatego bardzo krzywdząca jest dla nas opinia, że staramy się wcisnąć Panu sprzęt gorszy niż Pan faktycznie posiadał.
Proszę raz jeszcze sprawdzić konfigurację które Panu przesłaliśmy.