laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 26 Maj 2019, 22:09



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Kraków i obsluga! 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 17 Lis 2010, 10:45
Posty: 1
Miejscowość: Zakopane
Post Kraków i obsluga!
witam,
chcialem pogratulowac profesjonalizmu i obslugi, kpina i zenada!!
dzwonie w poniedzialem z zapytaniem o dostepnosc, oczywiscie mamy 1 szt. zaproponowali ze moga odlozyc, ok, milooo...
nastepnego dnia z ranka wsiadam w auto i jede ponad 100 km, zeby odebrac notebooka, na miejscu czekam i czekam, gdyz jak sie okazalo fizycznie jest, lecz nie moga sprzedac, bo nie ma go na stanie, ponoc byla jedna ostatnia sztuka, a jak sie okazalo, moze zly numer kreskowy, wiec osoba z obslugi przynosi kolejny nowy, oryginalnie zapakowany sprzet, ze nie moglem dluzej czekac i czekac w nieskonczonosc, poprosilem zeby sobie wyjasnili blad, jak i do mnie zadzwonili, gdzy bede jeszcze przez kilkanascie godzin w krakowie, to podjade i go sobie odbiorem, bo przeciez specjalnie po niego przyjechalem taki kawalek drogi, no niestety od 11 do 18:30 kiedy to wyjezdzalem, nikt nie raczyl nawet zadzwoni i powiedziec co z tym!
cos tam nie tak.... osoboscie stanowczo odradzam i przestrzegam!!


Ostatnio edytowany przez norbiQue, Śro 17 Lis 2010, 11:39, edytowano w sumie 1 raz



Śro 17 Lis 2010, 11:01
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 08 Gru 2006, 23:40
Posty: 4
Post 
Witam serdecznie,

przykro mi, że nie udało się Panu odebrać tego notebooka.
Niestety czasem i nam przytrafiają się jakieś błędy z systemem zarządzania stanami magazynowymi.

Z informacji jakie udało mi się uzyskać od pracowników krakowskiego salonu, został do Pana wykonany telefon w momencie kiedy udało się problem rozwiązać, czyli 15 minut po Pana wyjściu. Niestety nikt nie odebrał, dlatego godzinę później wykonano próbę ponownego kontaktu telefonicznego, która również zakończyła się niepowodzeniem. Kolejna próba z naszej strony została wykonana 26.11.2010, ale również nikt nie odebrał telefonu.

Jeśli nie miał Pan żadnego nieodebranego połączenia z naszej strony, to mógł został źle pobrany numer telefoniczny i to spowodowało całe to nieporozumienie. Nasi pracownicy bardzo sumiennie podchodzą do swoich obowiązków i zawsze starają się kontaktować z Klientami jeśli pojawia się problem.


Śro 08 Gru 2010, 17:10
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Paź 2011, 09:15
Posty: 5
Post Re: Kraków i obsluga!
Witam Serdecznie!

Niestety również nie mam dobrej opinii na temat obsługi w Krakowskim salonie!
Zdecydowanie wszystkim odradzam. Chyba że ktoś chciałby zakupić myszkę za 30zł, wtedy niewiele ryzykuje.
Ja natomiast kupiłem notebooka firmy Dell, Dell Vostro 3750 i7-2630 8GB 750G GT525 Win7 złoty.
Wydałem na ten komputer ponad 4.000zł, żeby mieć pewność że będę zadowolony. Kiedy w domu wycieknąłem komputer, okazało się że klawiatura nie przylega dobrze do komputera, jest na środku lekko wybulwiona, a klawisze w pobliżu tego miejsca wydają charakterystyczne zgrzytanie. Komputera nawet nie używałem, foli nie ściągałem, a to dlatego że zostałem przez obsługę poinformowany żeby nie ściągać to bez problemu będę mógł do 10 dni wymienić komputer jeśli coś z nim będzie nie tak. Nadmienię że zamówienie złożyłem przez Allegro, więc to jest moje święte prawo, aby móc zwrócić zakupiony towar nawet bez podania przyczyny, do 10 dni od zakupu. Ja prosiłem tylko o wymianę na inny model, szczególnie że kiedy Pan sprzedawca przyniósł na moją prośbę analogiczny model z zaplecza, z jego klawiaturą było wszystko bez zarzutów.
Ja natomiast przez obsługę, na czele z kierownikiem sklepu, zostałem delikatnie mówiąc potraktowany jak *****. Zachowanie personelu było drwiące i nie kulturalne. Próbowano mi wmówić że sobie wymyśliłem iż z tą klawiaturą jest coś nie tak. Mimo iż byłem w sklepie z 8 miesięcznym dzieckiem, kierownik nie miał czasu nawet aby zająć się tą sprawą, zostałem zbyty, i na odchodne grożono mi sądem za wystawienie negatywnej opinii na Alllegro.
Obsługujący mnie sprzedawca tylko patrzył na kierownika sklepu co może mi powiedzieć, i czy może wymienić czy nie, zero samodzielności i obiektywizmu!
Jestem bardzo zawiedzionym i źle potraktowanym klientem.Obiecuję że nie tylko na tym forum napiszę o obsłudze w x-kom - odział Kraków!


Wto 18 Paź 2011, 09:30
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kraków i obsluga!
odd7 napisał(a):
Witam Serdecznie!

Niestety również nie mam dobrej opinii na temat obsługi w Krakowskim salonie!
Zdecydowanie wszystkim odradzam. Chyba że ktoś chciałby zakupić myszkę za 30zł, wtedy niewiele ryzykuje.
Ja natomiast kupiłem notebooka firmy Dell, Dell Vostro 3750 i7-2630 8GB 750G GT525 Win7 złoty.
Wydałem na ten komputer ponad 4.000zł, żeby mieć pewność że będę zadowolony. Kiedy w domu wycieknąłem komputer, okazało się że klawiatura nie przylega dobrze do komputera, jest na środku lekko wybulwiona, a klawisze w pobliżu tego miejsca wydają charakterystyczne zgrzytanie. Komputera nawet nie używałem, foli nie ściągałem, a to dlatego że zostałem przez obsługę poinformowany żeby nie ściągać to bez problemu będę mógł do 10 dni wymienić komputer jeśli coś z nim będzie nie tak. Nadmienię że zamówienie złożyłem przez Allegro, więc to jest moje święte prawo, aby móc zwrócić zakupiony towar nawet bez podania przyczyny, do 10 dni od zakupu. Ja prosiłem tylko o wymianę na inny model, szczególnie że kiedy Pan sprzedawca przyniósł na moją prośbę analogiczny model z zaplecza, z jego klawiaturą było wszystko bez zarzutów.
Ja natomiast przez obsługę, na czele z kierownikiem sklepu, zostałem delikatnie mówiąc potraktowany jak *****. Zachowanie personelu było drwiące i nie kulturalne. Próbowano mi wmówić że sobie wymyśliłem iż z tą klawiaturą jest coś nie tak. Mimo iż byłem w sklepie z 8 miesięcznym dzieckiem, kierownik nie miał czasu nawet aby zająć się tą sprawą, zostałem zbyty, i na odchodne grożono mi sądem za wystawienie negatywnej opinii na Alllegro.
Obsługujący mnie sprzedawca tylko patrzył na kierownika sklepu co może mi powiedzieć, i czy może wymienić czy nie, zero samodzielności i obiektywizmu!
Jestem bardzo zawiedzionym i źle potraktowanym klientem.Obiecuję że nie tylko na tym forum napiszę o obsłudze w x-kom - odział Kraków!


Pragniemy ustosunkować się do zaistniałej sytuacji:

- klawiatura w Dell Vostro niestety ma taki urok i występuje to w tych laptopach w mniejszym lub większym stopniu, nie jest to jednak traktowane przez producenta jako usterka.
- Zwrot towaru do 10 dni jest możliwy zawsze przy zakupie przez Internet, nawet z odbiorem osobistym. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest jednak weryfikacja zwracanego sprzętu przez nasz dział techniczny, który niestety nie znajduje się w oddziale naszej firmy. Dlatego też przy zwrocie istnieje konieczność jedno- lub dwudniowego oczekiwania na decyzję naszego działu technicznego.
- Z naszych informacji i nagrania z monitoringu nie wynika, jakoby został Pan potraktowany przez obsługę naszego salonu w sposób, który Pan opisuje. Brak samodzielności przy obsłudze może wynikać z faktu, że pracownik, który Pana obsługiwał był w pracy dopiero pierwszy tydzień, dlatego decyzje musiał konsultować z kierownikiem salonu.
- Kierownik salonu w momencie kiedy Pana sprawa była wyjaśniana obsługiwał innego klienta, dlatego też musiał podzielić swoją uwagę pomiędzy Pana sprawę, a obsługę drugiego klienta.
- Z nagrań monitoringu nie wynika również, że którykolwiek z pracowników zachował się niekulturalnie i starałby się Pana zastraszyć.

Liczymy, że zaproponowane przez nas rozwiązanie, na które się Pan zdecydował pozwoli zatrzeć złe wrażenie z kontaktu z naszą firmą.

Życzymy miłego użytkowania sprzętu.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Czw 20 Paź 2011, 15:09
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Paź 2011, 09:15
Posty: 5
Post Re: Kraków i obsluga!
Drodzy forumowicze, muszę przyznać że sprawa przez Pana Kierownika sklepu docelowo została wyjaśniona.
Sprzęt z którego klawiatury nie byłem zadowolony został wymieniony na inny model. Z oględzin kilku egzemplarzy tego modelu wynika że żaden nie ma idealnej klawiatury, wszystkie są lekko wybulone na środku. Jednak z wymiany jestem bardzo zadowolony, gdyż model który otrzymałem po mojej interwencji, nie wydaje charakterystycznego zgrzytania przy naciskaniu niektórych klawiszy.
Wszystkim pracownikom z Krakowskiego oddziału dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojego zażalenia co do jakości sprzętu.
Nie ukrywam że wpływ na tak szybkie wyjaśnienie sprawy miała zapewne moja interwencja pisemna na forum jak i do sprzedawcy z działu allego firmy x-kom, jakkolwiek muszę przyznać że firma postąpiła bardzo profesjonalnie i szybko rozwiązała nasze lekkie nieporozumienie.
Zawsze sobie chwaliłem ten sklep, i na szczęście ostatnia przygoda nie zniechęciła mnie do tej firmy, ponieważ ostatecznie wszystko zakończyło się pomyślnie.


Czw 20 Paź 2011, 15:28
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.