laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 28 Mar 2024, 16:32



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
 Częstochowa - nie polecam kupna sprzętu w tym sklepie 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 01 Cze 2011, 20:28
Posty: 2
Post Częstochowa - nie polecam kupna sprzętu w tym sklepie
Do lipca ub. roku byłem stałym klientem tego salonu.
8 lipca 2008 roku dokonałem zakupu twardego dysku zewnętrznego firmy WESTERN DIGITAL, który w lipcu ub, roku uległ awarii, tzn. po podłączeniu do komputera, okazało się, że komputer go "nie widzi".
Po sprawdzeniu na stronach producenta okazało się, że firma na Europę udziela 3-letniej gwarancji. Z tą informacją poszedłem do tegoż serwisu i pan mnie poinformował, że sklep udziela tylko 2-letniej gwarancji. Kiedy zapytałem, a co z gwarancją producenta, pan wzruszył ramionami i rozkładając ręce powiedział że nie może mi pomóc i że na ten temat już nie będzie ze mną rozmawiał.
W tym tygodniu, przy zakupie laptopa w innym sklepie zapytałem o dysk zewnętrzny i wspomniałem o zakupionym w tym nieszczęsnym sklepie, sprzedający podpowiedział mi, co i jak należy zrobić. Będę próbował, chociaż nie wiem czy mi się uda, bo w sobotę wyjeżdżam za granicę do pracy po tygodniu wolnego.
W taki sposób skończyła się moja "przygoda" z tą firmą i nie polecam jej nikomu


Śro 01 Cze 2011, 21:40
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Częstochowa - nie polecam kupna sprzętu w tym sklepie
Napisałeś, że sytuacja miała miejsce w ubiegłym roku. Standardowo w Polsce dystrybutorzy, a tym samym resellerzy tacy jak nasza firma udzielają na dyski zewnętrzne WD gwarancji 24-miesięcznej. Wszystko zależy od dystrybutorów.

Producent udziela 36-miesięcznej gwarancji na niektóre swoje dyski zewnętrzne, ale dodatkowy rok gwarancji jest dla klienta końcowego.

Tym samym klient we własnym zakresie musi sprawdzić status gwarancji i dokonać reklamacji bezpośrednio u producenta.

Wszystkie tego typu informacje można znaleźć na stronie:

http://support.wdc.com/warranty/index_res.asp?lang=en

W tym przypadku poniesiesz jedynie koszt wysyłki reklamowanego dysku.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Śro 08 Cze 2011, 13:52
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 01 Cze 2011, 20:28
Posty: 2
Post Re: Częstochowa - nie polecam kupna sprzętu w tym sklepie
Teraz już to wiem, ale dlaczego Wasz serwisant mi tego nie powiedział? Ja go prosiłem, by mi powiedział co i jak mam robić, to mi odpowiedział, że nie może mi udzielać żadnych informacji i nie będzie ze mną rozmawiał. Gdybym to wiedział wtedy, to udało by mi się to zrobić w okresie 3 lat, a w tej chwili w domu w Polsce jestem rzadziej i o tym dowiedziałem się od sprzedawcy w innym sklepie przy zakupie komputera. Przykre.


Pią 10 Cze 2011, 00:27
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Częstochowa - nie polecam kupna sprzętu w tym sklepie
Przykro nam, ale jeden z naszych handlowców musiał spojrzeć na gwarancję, którą standardowo daje dystrybutor. Niestety często mamy nowych pracowników, którzy dopiero się szkolą i nie znają jeszcze szczegółów dotyczących gwarancji producenta. Możemy w chwili obecnej jedynie najmocniej przeprosić. Liczymy, że uda Ci się załatwić sprawę reklamacji bezpośrednio u producenta i będziesz cieszył się w pełni sprawny, nowym dyskiem.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pią 17 Cze 2011, 14:32
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.