laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Czw 25 Kwi 2024, 22:32



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 12 posty(ów) ] 
 Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-kom 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Cze 2011, 17:27
Posty: 6
Post Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-kom
Od pewnego czasu nosiłem się z zamiarem kupna tabletu Asus Transformer.
Wybrałem zachwalany w internecie sklep X-kom ze względu na to ze gdyby było coś „nie tak” to będę mógł bez problemu wymienić sprzęt. Oczywiście cena odpowiednio wyższa od innych ofert…
Nie bawiłem się w licytowanie na allegro tylko pojechałem bezpośrednio do sklepu w Warszawie.
Tam okazało się ze jest tylko jeden w wersji 32GB. Troszkę zdziwiło mnie ze pudełko było wcześniej otwarte ale w środku sam tablet był w folii wiec kupiłem.

W domu okazało się ze tablet ma koszmarne wycieki światła na poziomie po prostu nie akceptowalnym. Zdaje sobie sprawę ze te ekrany mogą mieć małe prześwity ale tutaj każde ciemniejsze zdjęcie lub nawet samo menu w ciemniejszym kolorze wyglądało z tymi plamami po prostu tragicznie i wyjątkowo denerwująco.
Wiec długo nie myśląc odwiozłem tablet do sklepu. Pan włączył tablet i jak się tylko uruchomił stwierdził że jest SPRAWNY! Usłyszałem – nie wymienimy i nie oddamy pieniędzy bo tablet kupiony w salonie a nie w internecie... Zostałem poinformowany że mogę oddać tablet tylko do serwisu. Był poniedziałek i człowiek zapewnił mnie ze serwis odezwie się do końca tygodnia. W piątek sam zadzwoniłem i usłyszałem ze jeszcze nie ma decyzji. Mija 9 dzień a serwis się nie odzywa. Echh :/

Podsumowując - kupiłem nowy sprzęt i go nie mam. Chciałem mieć na wyjazd ale diabeł mnie pokusił żeby kupić w X-kom. :( Nawet w małych sklepikach na warszawskiej giełdzie elektronicznej nigdy nie miałem problemu z wymiana sprzętu. Sklep reklamuje się: "Prężnie i systematycznie rozbudowując swoją działalność jedną rzecz niezmiennie stawiamy na pierwszym miejscu: niepodważalny priorytet, jakim jest dla nas Twoja satysfakcja z dokonanych zakupów". Zostawię to bez komentarza...

Poniżej pozwolę sobie załączyć zdjęcie podświetlenia tego "sprawnego" tabletu.

Image
By kork900 at 2011-06-12


Właśnie serwis odpisał że odesłali sprzęt do producenta. Czyli mogę sobie dalej czekać... Brak słów :shock:

Sprzęt został wymieniony.
Na taki:

Image
By kork900 at 2011-06-21

Jest lepiej ale... Czy to aby na pewno jest "w miarę" poprawnie podświetlona matryca?
Plama po prawej stronie w tym wymienionym Asusie przy oglądaniu ciemniejszych zdjęć i filmów też jest widoczna. To samo na dole...
W dzień to nie przeszkadza bo praktycznie tego nie widać ale wieczorem tak.
Czy wszystkie transformery tak mają? Czy może akurat trafiła się jakaś felerna seria w X-KOM? A może używać tylko w dzień? ;)


Wto 21 Cze 2011, 08:32
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Zgodnie z prawem nasza firma umożliwia zwrot towaru bez podania przyczyny jedynie przy zakupach przez Internet.

Wiąże się to z faktem, że klient nie może zobaczyć wcześniej sprzętu, który ma zamiar kupić.

Przy zakupach w sklepie stacjonarnym zawsze dajemy możliwość uruchomienia danego produktu. Tym samym zawsze istnieje możliwość kupna innego egzemplarza.

Niestety nawet najbardziej renomowanym producentom zdarzają się egzemplarze wadliwe. Jako sprzedawca nie mamy żadnego wpływu na otrzymane produkty i ich jakość wykonania.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Śro 22 Cze 2011, 14:30
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Cze 2011, 17:27
Posty: 6
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
No tak - po dogłębnym sprawdzeniu w salonie wracamy ze sprzętem do domu i okazuje się że nabytek się resetuje, wyłącza, nie działa USB lub jakas inna *****. I co wtedy? I wtedy zostajemy z kwitem serwisowym natychmiast po zakupie nowego sprzętu bo X-kom nie wymienia jak macałeś wcześniej! A to że miałeś pecha to twoja sprawa. Kase zostawiłeś to możesz poczekać kilka lub kilkanaście dni na opinie serwisu. REWELACJA! No coż - ja dałem się nabrać :|


Śro 22 Cze 2011, 16:54
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Ale sprzęt został wymieniony w tym konkretnym przypadku po diagnozie serwisowej producenta. Nasi handlowcy nie mogą wymieniać produktów bezpośrednio. Sprzęt zawsze i w przypadku salonów stacjonarnych (reklamacja) lub przy zwrocie do 10 dni (przy zakupach przez Internet) trafia do naszego serwisu. Dział techniczny sprawdza stan urządzeń i uznaje możliwość zwrotu, wymiany lub odesłania do producenta (serwis zewnętrzny).

Takie są procedury, które wiążą się z bezpieczeństwem oraz fachową diagnozą zwracanego/wymienianego/reklamowanego sprzętu.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Sob 25 Cze 2011, 16:28
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Cze 2011, 17:27
Posty: 6
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Czyli jak to w koncu jest?
Jak kupie przez internet to moge wymienic lub oddac sprzet bez problemu do 10 dni czy trafia on do serwisu na "opinie"??
Powiedzmy ze inaczej wyglada niz sie spodziewalem i go nie chce. Co wtedy?


Sob 25 Cze 2011, 18:44
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Wtedy jeśli sprzęt nie nosi znaczących śladów użytkowania oraz opakowanie, sterowniki, folie ochronne itp. są kompletne oraz w przypadku np. notebooka nie było instalowane żadne dodatkowe oprogramowanie, wtedy przysługuje prawo zwrotu do 10 dni bez podania przyczyny.

Tak reguluje to prawo UE.

Daje to klientowi możliwość zwrotu jeśli wcześniej nie widział kupowanego sprzętu (zakup na odległość).

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pon 27 Cze 2011, 20:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Cze 2011, 17:27
Posty: 6
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
No to jeszcze jedno pytanie

Kupuje sprzet przez internet ale odbieram osobiscie w salonie.
Chce oddac towar do 10dni spelniajac wszystkie warunki. Rozumiem ze nie ma zadnego problemu ze zwrotem?


Pią 08 Lip 2011, 08:54
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Tak wtedy nie ma problemu ze zwrotem do 10 dni.

Miejscem zawarcia transakcji był bowiem kanał internetowy (sklep www.x-kom.pl lub nasza aukcja Allegro).

Towar nie może nosić śladów użytkowania.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pią 08 Lip 2011, 11:20
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 25 Kwi 2008, 23:41
Posty: 35
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
A ja mam trochę inne pytanie jeśli zostanie kupiony przez sklep internetowy dysk twardy z odbiorem osobistym i po podłączeniu okaże się że dysk posiada 1 lub 2 bad sektory co wtedy czy dysk jest wymieniany bez problemu w sklepie czy trzeba po prostu skorzystać z prawa do zwrócenia towaru do 10 dni i oddać w nienaruszonym stanie dysk twardy?


Pią 08 Lip 2011, 11:21
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 13 Cze 2011, 17:27
Posty: 6
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
KamilP napisał(a):
Tak wtedy nie ma problemu ze zwrotem do 10 dni.

Miejscem zawarcia transakcji był bowiem kanał internetowy (sklep http://www.x-kom.pl lub nasza aukcja Allegro).

Towar nie może nosić śladów użytkowania.



Cholercia ale wtedy łypnę jednak na sprzęt... :P
Ale no tak - wtedy nie pozwolicie mi włączyć :shock:

Jak dla mnie wszystko jest już jasne.
Czy warto kupować bezposrednio w salonach X-kom?
Czy lepiej iść do pierwszego lepszego molochu gdzie wymienią wszystko na wszystko bez mrugnięcia okiem?
Dla mnie odpowiedź jest tylko jedna...


Pią 08 Lip 2011, 13:18
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
Gregor napisał(a):
A ja mam trochę inne pytanie jeśli zostanie kupiony przez sklep internetowy dysk twardy z odbiorem osobistym i po podłączeniu okaże się że dysk posiada 1 lub 2 bad sektory co wtedy czy dysk jest wymieniany bez problemu w sklepie czy trzeba po prostu skorzystać z prawa do zwrócenia towaru do 10 dni i oddać w nienaruszonym stanie dysk twardy?


W tym, jak i każdym innym przypadku reklamacji sprzętu, produkt musi najpierw trafić do naszego działu technicznego, który potwierdzi usterkę i zleci jednemu z naszych salonów wymianę sprzętu na nowy.

W przypadku zwrotu do 10 dni sytuacja wygląda podobnie. Wszystkie zwroty i reklamacje muszą trafić najpierw do naszego działu technicznego, który sprawdza stan zwracanego lub reklamowanego sprzętu.

Klient na pewno zawsze otrzyma produkt nowy lub wolny od wady (naprawiony). Jednak w przypadku reklamacji w okresie pierwszych 10 dni sprzęt praktycznie zawsze wymieniany jest na nowy.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pon 11 Lip 2011, 12:42
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Lip 2009, 12:22
Posty: 582
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Kupno tabletu czyli "satysfakcja gwarantowana" według X-
korkodyl napisał(a):
KamilP napisał(a):
Tak wtedy nie ma problemu ze zwrotem do 10 dni.

Miejscem zawarcia transakcji był bowiem kanał internetowy (sklep http://www.x-kom.pl lub nasza aukcja Allegro).

Towar nie może nosić śladów użytkowania.



Cholercia ale wtedy łypnę jednak na sprzęt... :P
Ale no tak - wtedy nie pozwolicie mi włączyć :shock:

Jak dla mnie wszystko jest już jasne.
Czy warto kupować bezposrednio w salonach X-kom?
Czy lepiej iść do pierwszego lepszego molochu gdzie wymienią wszystko na wszystko bez mrugnięcia okiem?
Dla mnie odpowiedź jest tylko jedna...


Przykro nam, że tak to odbierasz. Niestety seria tabletów, z której jeden model zakupiłeś ma takie matryce, a nie inne. Każdy egzemplarz wygląd praktycznie tak samo.

Nie jesteśmy tutaj w stanie wpłynąć na jakość obrazu czy podświetlenie matrycy. Każdy sklep, który dokonywałby wymiany tej serii mógłby to robić w nieskończoność, bo każda matryca będzie miała podobne podświetlenie.

_________________
Image

x-kom@x-kom.pl

Asus U30JC || 13,3" LED || Intel Core i3-350M || 8GB DDR3 1333MHz Kingston || 128GB HDD SSD V100 Kingston || NVIDIA GeForce 310M 512MB DDR3 with OPTIMUS || Windows 7 Home Premium PL 64bit || Office 2010 Pro Plus || Logitech G9x Gaming Mouse


Pon 11 Lip 2011, 12:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 12 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 39 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.