laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 26 Mar 2019, 22:15



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus? 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 04 Maj 2012, 15:58
Posty: 5
Post Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
Za pomocą formularza wysłałem zapytanie do sklepu X-Kom, czy do mojego laptopa mogę dokupić rozszerzenie gwarancji, w odpowiedzi dostałem że tak, przy aktywacji rozszerzenia informacja że nie pasuje do mojego laptopa.
Oczywiście posiadam maila z odpowiedzią.

Czy sklep mógłby skontaktować się z ASUS Polska i ustalić, dla których modeli jest przeznaczony pakiet rozszerzenia gwarancji http://www.x-kom.pl/p/61383-gwarancja-d ... -site.html ?

Czy mogę zwrócić towar, który rozpakowałem w celu rejestracji?
Kto za to odpowiada, sklep czy ASUS Polska?


Pią 04 Maj 2012, 16:07
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
@przemekkk podaj proszę na PW jaki model notebooka posiadasz oraz numer telefonu kontaktowego do Ciebie, jeżeli została wystawiona faktura to podaj również jej numer. Wyjaśnimy całą sytuację.

_________________
Image


Pon 07 Maj 2012, 08:20
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 04 Maj 2012, 15:58
Posty: 5
Post Re: Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
Skontaktowałem się z pomocą techniczną sklepu i zaproponowali mi żebym się skontaktował z firmą ASUS.
Jak będę coś wiedział dam znać.

Model laptopa to ASUS K53SC.


Pon 07 Maj 2012, 09:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
Oferowana gwarancja jest dedykowane dla serii K53SC, koniecznie daj znać jeżeli nadal będzie problem z rozszerzeniem gwarancji.

_________________
Image


Pon 07 Maj 2012, 10:02
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pią 04 Maj 2012, 15:58
Posty: 5
Post Re: Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
Dostałem wiadomość od firmy ASUS, że udało się już aktywować rozszerzenie gwarancji.


Wto 08 Maj 2012, 11:42
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Kto odpowiada za błąd - sklep czy Asus?
Super :)
Cieszymy się, że problem został rozwiązany.

_________________
Image


Wto 08 Maj 2012, 11:46
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.