laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 20 Mar 2019, 15:21



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
 Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 08 Sie 2012, 13:52
Posty: 4
Post Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania
Witam serdecznie,
Mój problem objawił się tym, że pod obciążeniem karta graficzna od nowości wysypywała błędy na ekranie. Po przeczytaniu regulaminu, rozmowie z Waszym przedstawicielem zdecydowałem się na zwykłe postępowanie gwarancyjne. Dlaczego nie powoływałem się na ustawę? Ponoć do 10 dni od daty zakupu/odbioru towaru i tak wymieniacie sprzęt na nowy od ręki, nie ma mowy o naprawie. Podkreślam, że egzemplarz trefny od nowości. Wg stronki na stanie jest 'ponad 50 sztuk' Y580 bez systemu, więc z wymianą problemów być nie powinno.

Tutaj pojawia się moje pytanie. Laptop wg UPS został przez Was odebrany we wtorek z samego rana. Niestety do tej pory nie otrzymałem informacji o postępach w mojej sprawie.
Jutro mija zarówno 7-dniowy okres ważności nr RMA (4374), jak i 10-dniowy okres od zakupu (7 sierpnia notebook został do mnie wysłany).
Zależy mi bardzo na wymianie na fabrycznie nowy egzemplarz i chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tymi terminami. Jeśli sprzęt leży u Was od wtorku to jak rozumiem jestem kryty? Swoje zrobiłem i nawet jeśli Wasz dział sprzętowy zareaguje dopiero w przyszłym tygodniu (oby nie...) to dalej laptop zostanie wymieniony na nowy?

Mam zamiar dzwonić na infolinię i dopytywać się co i jak z moim zgłoszeniem, ale jeszcze się łudzę, że może za chwilę przyleci wiadomość na maila o załatwieniu całej sprawy.
Pozdrawiam,
Adam


//temat przeniesiony do bardziej odpowiedniego działu.


Czw 16 Sie 2012, 16:09
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania
@dziabong19 prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Niestety z powodu sezonu urlopowego nasz dział techniczny ma pewne opóźnienie z realizacją zgłoszeń. Przekazaliśmy Twój numer RMA do serwisu i mamy nadzieję, iż na dniach otrzymasz informację od nas.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

_________________
Image


Pon 20 Sie 2012, 12:45
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 08 Sie 2012, 13:52
Posty: 4
Post Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania
Witam ponownie,
Na wstępie chciałbym podziękować za przyspieszenie realizacji mojego RMA. Udało się w lekko ponad tydzień.
W piątek dostałem wymienionego notebooka. Szkoda tylko, że o postępach w mojej sprawie dowiedziałem się tak właściwie dopiero przy odbiorze paczki :) Jednak nie to mnie tu sprowadza.

Mianowicie dziwią mnie numery seryjne obu laptopów widniejące na dokumencie potwierdzającym wymianę serwisową.
Zarówno S/N pierwszego laptopa, jak i drugiego są całkowicie niezgodne z tym, co mam napisane na kartce z serwisu.
Mam rozumieć to jako błąd, czy może są to Wasze 'wewnętrzne' numery identyfikacyjne sprzętu?

Kolejna rzecz - niestety nie dostałem karty gwarancyjnej Lenovo. Jest instrukcja, płytka, akcesoria, nawet broszurka z warunkami gwarancji. Jednak samej karty brak. Jak rozumiem gwarancja door to door producenta idzie w tym momencie w las. Dlatego co tu dużo mówić brak tegoż kartonika niestety przeszkadza.
Jakie proponujecie rozwiązanie dla tego problemu?

Proszę o odpowiedź i serdecznie pozdrawiam,
Adam


Pon 27 Sie 2012, 12:48
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania
Numery znajdujące się na dokumencie "Wymiana Serwisowa" są naszymi wewnętrznymi numerami nadanymi z powodu rozbudowy pamięci RAM. W dniu dzisiejszym powinna zostać wysłana do Pana karta gwarancyjna. Karta będzie jedynie podpisana wraz z pieczątką naszej firmy. Pozostałe dane dotyczące notebooka prosimy wypełnić we własnym zakresie zgodnie z informacjami jakie znajdują się na notebooku oraz fakturze vat.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości pozostajemy do Pana dyspozycji.

_________________
Image


Pon 27 Sie 2012, 14:34
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.