forum.X-KOM.PL https://forum.x-kom.pl/ |
|
Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=3476 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dziabong19 [ Czw 16 Sie 2012, 16:09 ] |
Temat postu: | Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania |
Witam serdecznie, Mój problem objawił się tym, że pod obciążeniem karta graficzna od nowości wysypywała błędy na ekranie. Po przeczytaniu regulaminu, rozmowie z Waszym przedstawicielem zdecydowałem się na zwykłe postępowanie gwarancyjne. Dlaczego nie powoływałem się na ustawę? Ponoć do 10 dni od daty zakupu/odbioru towaru i tak wymieniacie sprzęt na nowy od ręki, nie ma mowy o naprawie. Podkreślam, że egzemplarz trefny od nowości. Wg stronki na stanie jest 'ponad 50 sztuk' Y580 bez systemu, więc z wymianą problemów być nie powinno. Tutaj pojawia się moje pytanie. Laptop wg UPS został przez Was odebrany we wtorek z samego rana. Niestety do tej pory nie otrzymałem informacji o postępach w mojej sprawie. Jutro mija zarówno 7-dniowy okres ważności nr RMA (4374), jak i 10-dniowy okres od zakupu (7 sierpnia notebook został do mnie wysłany). Zależy mi bardzo na wymianie na fabrycznie nowy egzemplarz i chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tymi terminami. Jeśli sprzęt leży u Was od wtorku to jak rozumiem jestem kryty? Swoje zrobiłem i nawet jeśli Wasz dział sprzętowy zareaguje dopiero w przyszłym tygodniu (oby nie...) to dalej laptop zostanie wymieniony na nowy? Mam zamiar dzwonić na infolinię i dopytywać się co i jak z moim zgłoszeniem, ale jeszcze się łudzę, że może za chwilę przyleci wiadomość na maila o załatwieniu całej sprawy. Pozdrawiam, Adam //temat przeniesiony do bardziej odpowiedniego działu. |
Autor: | X-KOM.PL [ Pon 20 Sie 2012, 12:45 ] |
Temat postu: | Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania |
@dziabong19 prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Niestety z powodu sezonu urlopowego nasz dział techniczny ma pewne opóźnienie z realizacją zgłoszeń. Przekazaliśmy Twój numer RMA do serwisu i mamy nadzieję, iż na dniach otrzymasz informację od nas. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. |
Autor: | dziabong19 [ Pon 27 Sie 2012, 12:48 ] |
Temat postu: | Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania |
Witam ponownie, Na wstępie chciałbym podziękować za przyspieszenie realizacji mojego RMA. Udało się w lekko ponad tydzień. W piątek dostałem wymienionego notebooka. Szkoda tylko, że o postępach w mojej sprawie dowiedziałem się tak właściwie dopiero przy odbiorze paczki Jednak nie to mnie tu sprowadza. Mianowicie dziwią mnie numery seryjne obu laptopów widniejące na dokumencie potwierdzającym wymianę serwisową. Zarówno S/N pierwszego laptopa, jak i drugiego są całkowicie niezgodne z tym, co mam napisane na kartce z serwisu. Mam rozumieć to jako błąd, czy może są to Wasze 'wewnętrzne' numery identyfikacyjne sprzętu? Kolejna rzecz - niestety nie dostałem karty gwarancyjnej Lenovo. Jest instrukcja, płytka, akcesoria, nawet broszurka z warunkami gwarancji. Jednak samej karty brak. Jak rozumiem gwarancja door to door producenta idzie w tym momencie w las. Dlatego co tu dużo mówić brak tegoż kartonika niestety przeszkadza. Jakie proponujecie rozwiązanie dla tego problemu? Proszę o odpowiedź i serdecznie pozdrawiam, Adam |
Autor: | X-KOM.PL [ Pon 27 Sie 2012, 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Postępowanie gwarancyjne Y580, pytania |
Numery znajdujące się na dokumencie "Wymiana Serwisowa" są naszymi wewnętrznymi numerami nadanymi z powodu rozbudowy pamięci RAM. W dniu dzisiejszym powinna zostać wysłana do Pana karta gwarancyjna. Karta będzie jedynie podpisana wraz z pieczątką naszej firmy. Pozostałe dane dotyczące notebooka prosimy wypełnić we własnym zakresie zgodnie z informacjami jakie znajdują się na notebooku oraz fakturze vat. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości pozostajemy do Pana dyspozycji. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |