|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Serwis i współpraca z salonami
Autor |
Wiadomość |
adam2a
nowicjusz
Rejestracja: Czw 30 Sie 2012, 21:24 Posty: 3
|
Serwis i współpraca z salonami
Pokusiłem się na zakup tabletu Ainol poprzez Groupon i po tym co mnie spotkało już raczej z usług waszej sieci nie skorzystam. Spodziewając możliwych problemów z jakością zadzwoniłem do waszej centrali z pytaniem czy będę mógł odebrać egzemplarz w poznańskim salonie i ew. od razu wymienić na działający. Wasz sprzedawca (pozdrawiam panie Dariuszu Ch.) przez telefon zapewnił mnie, że nie ma sprawy. Kupiłem więc kupon na grouponie... i okazuje się, że przy składaniu zamówienia na waszej stronie możliwa jest możliwa tylko dostawa kurierska. Musiałem znowu zadzwonić na infolinię, znowu odczekać w kolejce na swój koszt, pan sprzedawca ładnie mnie przeprosił za wprowadzenie w błąd i powiedział że nie może mi pomóc (potem usłyszę to jeszcze kilkukrotnie, może jest to dobry materiał na nowe hasło reklamowe?). Na waszej stronie w zakładce o dostawie napisane jest, że taki odbiór normalnie możliwy jest. Serio groupon wam tego zabrania w tym przypadku? (takie było tłumaczenie) No dobra, pozostało mi liczyć na brak problemów z jakością. Po dwóch dniach przyszła przesyłka (szybko, jedyny plus jaki u mnie zanotowaliście) z BIAŁYM tabletem, chociaż miał być CZARNY. Dodatkowo egzemplarz jest wadliwy. Poszedłem do salon w Poznaniu w sprawie wymiany. Oczywiście nie ma takiej opcji (drugi "nie mogę Panu pomóc"). Poprosiłem żeby sprzedawca zatelefonował chociaż do serwisu i sam to załatwił albo udostępnił mi telefon bo do tej pory na czekanie w kolejce wydałem już 20 zł (kolejny minus, że zamiast wykupić od operatora numer ze stałą opłatą za całe połączenie jedziecie na zwykłym stacjonarnym i spychanie koszty na klienta) - znowu się nie da i kolejne "nie mogę Panu pomóc". No to zasugerowałem żeby mi chociaż udostępnił przejściówkę bo największą wadą egzemplarza który od was dostałem jest niedziałający port USB. O dziwo mógł pomóc. Okazało się, że problemem może być właśnie ta uszkodzona przejściówka USB -> miniUSB (chociaż to nie jedyna wada egzemplarza którego mi przysłaliście). Eureka, ta inna zadziała. I tutaj usłyszałem kolejne "nie mogę Panu pomóc" kiedy poprosiłem o zamianę. Mam to załatwić przez serwis i basta. Ten sam, do którego dodzwonienie się kosztuje fortunę. Taka przejściówka kosztuje max 6 zł. Ale nie, nie mogę jej ani wymienić ani nawet kupić. W innym sklepie taką drobnostkę dostałbym gratis. Wy nakładacie na mnie dodatkowe koszty, do tego przesyłka kurierska tam i z powrotem to też dużo wyższy koszt który wy będziecie musieli ponieść. Gdzie tu sens, gdzie logika? Oczywiście do serwisu dzisiaj już dodzwonić się nie dało. Wysłałem wam maila, liczę na jakąś reakcję z waszej strony, tak żebym znowu nie musiał karmić telekomunikacji. Pozdrawiam
|
Czw 30 Sie 2012, 21:59 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Serwis i współpraca z salonami
Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności. W dniu dzisiejszym skontaktuje się z Panem nasz handlowiec w celu wyjaśnienia całej sytuacji.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 31 Sie 2012, 12:07 |
|
|
adam2a
nowicjusz
Rejestracja: Czw 30 Sie 2012, 21:24 Posty: 3
|
Re: Serwis i współpraca z salonami
Jednemu z Panów, który do mnie zadzwonił i próbował mnie udobruchać (i prawie się udało, w sferze deklaracji podejście do klienta macie fajne) obiecałem, że po pozytywnym załatwieniu sprawy umieszczę tutaj takową opinię na temat działania sklepu... jednak do tego pozytywnego załatwienia nadal niestety daleko. Póki co udało się wymienić poprzedni uszkodzony tablet na kolejny... też uszkodzony. Zestaw wad w obu jest bardzo podobny przez co budzi się we mnie podejrzenie, że promocja na grouponie to efekt tego, że przypłynęła do was cała partia wadliwych tabletów.
Co prawda Pan z serwisu uspokajał mnie, że nie było masowych zgłoszeń podobnych problemów... ale nie wiem - może to faktycznie ja mam takiego pecha, może dla większości w pełni sprawny port USB nie jest tak ważny (główny, choć nie jedyny defekt), a niektórzy pewnie nawet tego nie testowali/nie zauważyli.
Tak więc po jednej wymianie serwisowej wiem już, że nikt specjalnie dla mnie tabletu nie przetestuje przed wysyłką (przypomnę, że zakup był efekt tego, że obiecano mi możliwość osobistego przetestowania egzemplarza w salonie). Po tym jak dostałem dwa uszkodzone egzemplarze zależy mi na tym coraz mocniej, ale ok, być może chciałbym zbyt wiele. Tak więc chciałbym w innym sposób oszczędzić sobie kolejnych nerwów, straty czasu i pieniędzy związanych z kolejnymi reklamacjami - dopłacić i wymienić na inny model. Jednak jak nie szło się do was dodzwonić wcześniej tak nie idzie i teraz a na moje pytanie mailowe odpowiedzi się nie doczekałem więc zapytam ponownie tutaj:
1. Czy istnieje możliwość wymiany uszkodzonego tabletu na inny, wyższy model (Aurora II) i ile należałoby dopłacić? Co prawda kupiłem na grouponie ten tablet bo była to bardzo okazyjna cena i gdyby nie to bym się na ten konkretnym modelem (Aurora) nie zdecydował (z resztą Aurory II też bym w normalnej cenie w innych okolicznościach nie chciał) to jednak wolę dokonać takiej wymiany niż odsyłać wam kolejne wadliwe egzemplarze.
2. Czy jeśli powyższe nie jest możliwe - jak wygląda procedura rezygnacji z tego produktu? Planuje mnie wtedy obciążyć jakimiś dodatkowymi kosztami (poza tymi, które już i tak poniosłem aby móc dokonać reklamacji)? Do tego w teorii kupowałem kupon na Grouponie a podejrzewam, że załatwienie tego na styku X-Kom/Groupon zbyt szybkie i bezstresowe nie będzie.
Pozdrawiam
|
Pon 10 Wrz 2012, 02:35 |
|
|
adam2a
nowicjusz
Rejestracja: Czw 30 Sie 2012, 21:24 Posty: 3
|
Re: Serwis i współpraca z salonami
W końcu mogę napisać, że jestem zadowolony Zakup zaczął się niemiło, od wprowadzenia mnie w błąd, ale przedstawiciele sklepu nie próbowali unikać problemu, wyszli sprawie naprzeciw i chcieli mi to wynagrodzić. Co prawda wewnętrzna organizacja sprzedaży nadal jest dla mnie trochę niezrozumiała (mieć rozległą sieć sprzedaży i nie chcieć z niej korzystać...) ale jednak globalnie muszę wystawić pozytywną ocenę. Sam produkt - Aurora I okazał się rozczarowanie, ale Aurora II bardzo mile mnie zaskoczyła. Co prawda ROM jest jeszcze niedopracowany ale można liczyć że z czasem jego niedociągnięcia zostaną poprawione. Stosunek cena/jakość bardzo zadowalający.
|
Wto 25 Wrz 2012, 13:47 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Serwis i współpraca z salonami
Dziękujemy oraz jeszcze raz najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 26 Wrz 2012, 11:11 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 60 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|