|
|
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Dział wsparcia technicznego a opieszałość
Autor |
Wiadomość |
lancet84
nowicjusz
Rejestracja: Sob 12 Maj 2012, 14:53 Posty: 5
|
Dział wsparcia technicznego a opieszałość
Witam. Początek współpracy z X-KOM był obiecujący. Zakupiłem laptopa firmy Asus poprzez stronę internetową. Kontakt z infolinią fachowy i pomocny (polecam). Szybka dostawa.
Po dostarczeniu laptopa okazało się jednak że touchpad jest niesprawny. Odesłałem laptopa do Działu wsparcia technicznego. Dotarł 27.08.2012 rano. Dziś mamy 31.08.2012. Minęło 5 dni roboczych. Nie dostałem żadnej informacji w międzyczasie, poza lakonicznym mailem w odwiedzi na moje zapytanie o termin rozpatrzenia reklamacji.
przytaczam treść maila zwrotnego: ''Uprzejmie informujemy, że wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy w kolejności przysłania ich do nas - zawsze trafiają one do kolejki i czas ich realizacji zależy od realizacji wcześniejszych zgłoszeń. Zapewniamy Państwa, że wszystkie rozpatrujemy bezzwłocznie. Prosimy także pamiętać, że np. w okresach przedświątecznych, urlopowych itd. serwisy są mocno obciążone i rozpatrywanie zgłoszeń może się trochę przeciągnąć. Kiedy tylko rozpatrzymy Państwa sprawę, to na pewno otrzymają Państwo odpowiednie informacje. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.''
Chciałbym jeszcze nadmienić że w mojej subiektywnej opinii ta usterka była do 'wyłapania' przed wysyłką. Była ona widoczna. Zastanawiam się ile czasu jeszcze przyjdzie mi czekać na rozpatrzenie reklamacji. Może tydzień, może miesiąc...
|
Pią 31 Sie 2012, 23:11 |
|
|
rcube
nowicjusz
Rejestracja: Nie 02 Wrz 2012, 16:49 Posty: 1
|
Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
U mnie sytuacja podobna Laptop dotarł do X-KOM 24.08.2012 i cisza Jedynie co otrzymałem to właśnie mail "Witam serdecznie, Uprzejmie informujemy, że wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy w kolejności przysłania ich do nas - zawsze trafiają one do kolejki i czas ich realizacji zależy od realizacji wcześniejszych zgłoszeń. Zapewniamy Państwa, że wszystkie rozpatrujemy bezzwłocznie. Prosimy także pamiętać, że np. w okresach przedświątecznych, urlopowych itd. serwisy są mocno obciążone i rozpatrywanie zgłoszeń może się trochę przeciągnąć. Kiedy tylko rozpatrzymy Państwa sprawę, to na pewno otrzymają Państwo odpowiednie informacje - co zapewne nastąpi albo dziś po południu albo też w poniedziałek. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji. Pozdrawiam," @lancet84. Wydaje mi się że w naszym przypadku gdy kupiliśmy towar z defektem przez internet i zwróciliśmy do sklepu w mniej niż 10 dni to powinni od razu wymienić na nowy ?? Bo jak będzie próba naprawy to chyba sobie jeszcze poczekamy
|
Nie 02 Wrz 2012, 16:58 |
|
|
kaijitsu
Extremalny Komputerowiec
Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39 Posty: 4878
|
Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
trzeba było oddać przed 10dniami bez informacji, że z laptopem jest coś nie tak. Do 10 dni macie prawo oddać bez podania przyczyny - może się komuś kolor nie podobac. Jesli sprzęt został zwrócony z informacja o usterce to tak to zostało rozpatrzone. Skorzystałem z takiej możliwości 3 razy i nigdy nie było problemów.
_________________Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755MDell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740
|
Pon 03 Wrz 2012, 07:47 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
@lancet84, rcube prosimy o podanie na PW numeru RMA, sprawdzimy co jest powodem tak długiego czasu oczekiwania.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pon 03 Wrz 2012, 11:31 |
|
|
lancet84
nowicjusz
Rejestracja: Sob 12 Maj 2012, 14:53 Posty: 5
|
Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
Temat do zamknięcia. Sprawa wyjaśniła się. Laptop zgodnie ze standardami X-KOM został wymieniony na nowy. Wciąż z czystym sumieniem będę mógł polecić X-KOM innym osobom.
|
Pią 07 Wrz 2012, 15:23 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|