laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 26 Kwi 2024, 19:55



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Dział wsparcia technicznego a opieszałość 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 12 Maj 2012, 14:53
Posty: 5
Post Dział wsparcia technicznego a opieszałość
Witam. Początek współpracy z X-KOM był obiecujący.
Zakupiłem laptopa firmy Asus poprzez stronę internetową.
Kontakt z infolinią fachowy i pomocny (polecam). Szybka dostawa.

Po dostarczeniu laptopa okazało się jednak że touchpad jest niesprawny.
Odesłałem laptopa do Działu wsparcia technicznego. Dotarł 27.08.2012 rano. Dziś mamy 31.08.2012. Minęło 5 dni roboczych. Nie dostałem żadnej informacji w międzyczasie, poza lakonicznym mailem w odwiedzi na moje zapytanie o termin rozpatrzenia reklamacji.

przytaczam treść maila zwrotnego:
''Uprzejmie informujemy, że wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy w kolejności przysłania ich do nas - zawsze trafiają one do kolejki i czas ich realizacji zależy od realizacji wcześniejszych zgłoszeń. Zapewniamy Państwa, że wszystkie rozpatrujemy bezzwłocznie. Prosimy także pamiętać, że np. w okresach przedświątecznych, urlopowych itd. serwisy są mocno obciążone i rozpatrywanie zgłoszeń może się trochę przeciągnąć. Kiedy tylko rozpatrzymy Państwa sprawę, to na pewno otrzymają Państwo odpowiednie informacje. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.''

Chciałbym jeszcze nadmienić że w mojej subiektywnej opinii ta usterka była do 'wyłapania' przed wysyłką. Była ona widoczna.
Zastanawiam się ile czasu jeszcze przyjdzie mi czekać na rozpatrzenie reklamacji.
Może tydzień, może miesiąc...


Pią 31 Sie 2012, 23:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Nie 02 Wrz 2012, 16:49
Posty: 1
Post Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
U mnie sytuacja podobna :evil: Laptop dotarł do X-KOM 24.08.2012 i cisza :( Jedynie co otrzymałem to właśnie mail
"Witam serdecznie,
Uprzejmie informujemy, że wszystkie zgłoszenia rozpatrujemy w kolejności przysłania ich do nas - zawsze trafiają one do kolejki i czas ich realizacji zależy od realizacji wcześniejszych zgłoszeń. Zapewniamy Państwa, że wszystkie rozpatrujemy bezzwłocznie. Prosimy także pamiętać, że np. w okresach przedświątecznych, urlopowych itd. serwisy są mocno obciążone i rozpatrywanie zgłoszeń może się trochę przeciągnąć. Kiedy tylko rozpatrzymy Państwa sprawę, to na pewno otrzymają Państwo odpowiednie informacje - co zapewne nastąpi albo dziś po południu albo też w poniedziałek. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.
Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
Pozdrawiam,"


@lancet84.
Wydaje mi się że w naszym przypadku gdy kupiliśmy towar z defektem przez internet i zwróciliśmy do sklepu w mniej niż 10 dni to powinni od razu wymienić na nowy ?? Bo jak będzie próba naprawy to chyba sobie jeszcze poczekamy :(


Nie 02 Wrz 2012, 16:58
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
trzeba było oddać przed 10dniami bez informacji, że z laptopem jest coś nie tak. Do 10 dni macie prawo oddać bez podania przyczyny - może się komuś kolor nie podobac. Jesli sprzęt został zwrócony z informacja o usterce to tak to zostało rozpatrzone. Skorzystałem z takiej możliwości 3 razy i nigdy nie było problemów.

_________________
Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<
Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4
AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430
Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755M
Dell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB
Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740


Pon 03 Wrz 2012, 07:47
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
@lancet84, rcube prosimy o podanie na PW numeru RMA, sprawdzimy co jest powodem tak długiego czasu oczekiwania.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 03 Wrz 2012, 11:31
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Sob 12 Maj 2012, 14:53
Posty: 5
Post Re: Dział wsparcia technicznego a opieszałość
Temat do zamknięcia. Sprawa wyjaśniła się.
Laptop zgodnie ze standardami X-KOM został wymieniony na nowy.
Wciąż z czystym sumieniem będę mógł polecić X-KOM innym osobom.


Pią 07 Wrz 2012, 15:23
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 70 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.