Autor |
Wiadomość |
smiti
nowicjusz
Rejestracja: Śro 19 Gru 2012, 20:48 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam, czy moge sie spodziewac jutro odbioru towaru? Zamowienie na nazisko: Kamil Gość. Zamowienie mialo byc na dzisiaj ale nie dostalem zadnej informacji. Sklep Katowice.
|
Śro 19 Gru 2012, 20:51 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
djasion napisał(a): Witam, mam podobny problem. Towar zakupiony na allegro w poniedziałek rano z opcją odbioru osobistego. Chwalicie się, że wysyłacie towar natychmiast i że na dostawę czeka się około jednego dnia. W dniu wczorajszym (o 06:40 rano) automatyczny mail, że mogę odebrać osobiście i że przyjdzie SMS jak sprzęt będzie w sklepie. Po prawie 30 godzinach od tej wiadomości cisza. Dodzwonić się nie da, na maile nikt nie odpisuje. Trochę nie ładnie. Wystarczyło napisać na allegro, że nie dajecie rady. Widzimy, że udało się w dniu wczorajszym odebrać zamówiony produkt. adriank6 napisał(a): @X-KOM.PL - dziękuję za pomoc i szybkie załatwienie sprawy Proszę bardzo, w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, służymy pomocą. smiti napisał(a): Witam, czy moge sie spodziewac jutro odbioru towaru? Zamowienie na nazisko: Kamil Gość. Zamowienie mialo byc na dzisiaj ale nie dostalem zadnej informacji. Sklep Katowice. W dniu dzisiejszym skontaktuje się z Tobą nasz handlowiec i wszystko dokładnie wyjaśni.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 20 Gru 2012, 11:12 |
|
|
crpgmaniak
nowicjusz
Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 14:28 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Przez 4 dni nie mogłem się połączyć telefonicznie z żadnym z numerów(sklep internetowy, oddział w Lublinie) Po prostu łączy się jeden krótki sygnał i koniec połączenia. Zróbcie coś z tym. Dzwoniłem z dwóch sieci Orange i Virgin. W przypadku tej pierwszej usłyszałem jeszcze "przepraszamy nie możemy zrealizować tego połączenia". W końcu udało mi się dodzwonić dziś, ale utknąłem w kolejce. Ten system kolejek jest do niczego, bo trzeba czekać i przez ten czas naciąga połączenie cały czas. Wyłączcie to, bo nikt nie będzie nic u was kupował skoro nie ma z wami kontaktu, albo kontakt z wami jest kosztowny. Na maile nie odpowiadacie, jedyne odpowiedzi są w przypadku gdy nie ma jakiegoś towaru który został zamówiony. Dostałem maila o treści: Cytuj: Przyjęcie zamówienia:
Miło nam poinformować, iż ustaliliśmy już termin realizacji Twojego zamówienia.
Jeśli według poniższej informacji zamówiony przez Ciebie towar dostępny jest natychmiast, oznacza to, że znajduje się on w naszym magazynie. Wtedy od razu przygotujemy go do wysyłki. W przeciwnym wypadku podajemy Ci najbliższy termin, kiedy realizacja zamówienia na ten produkt będzie możliwa.
Numer zamówienia: 155959
(w tabelce) dostępny od 2012-12-20 jak mam to zrozumieć, bo dla mnie jest to niezrozumiałe, czy zdanie jest generowane z automatu, a tabelka doklejana - określa kiedy towar będzie wysłany, czy oznacza to kiedy towar będzie do odbioru. Próbowałem się skontaktować z wami, ale nie jest to możliwe. Z drugiej strony nie macie czegoś takiego jak pomoc i "dostępne statusy zamówienia", nie wiem ile ich jest jakie są i co oznaczają. Takie coś absolutnie dla mnie jako kupującego jest niezbędne. Mam status przyjęte, ale też widzę tą tabelkę dostępny od 2012-12-20 i nie wiem czy mam iść do oddziału po odbiór czy jeszcze nie został wysłany. Poczekam jeszcze do 14:00 i jak nie otrzymam odpowiedzi to udam się do oddziału osobiście. Powoli tracę cierpliwość. Popracujcie nad swoim wizerunkiem, bo puki co macie tylko dobre ceny niektórych towarów, ale dla mnie to nie wszystko. --edit-- chyba ktoś przeczytał moją wiadomość, bo natychmiast(około minuty po napisaniu tego posta) dostałem maila i smsa, że towar jest do odbioru. Nie zmienia to faktu, że powinniście poprawić kontakt telefoniczny oraz w FAQ (najlepiej ze skryptem z podpowiedzią po najechaniu na status: "Co oznaczają statusy" z linkiem do FAQ) wyjaśnić statusy (jakie są i co oznaczają). Poprawcie ten sposób informowania klienta w mailach, żeby klient wiedział - czy "dostępny od" oznacza, że produkt będzie do odbioru tego dnia, czy oznacza to, że produkt będzie wysłany z centrali tego dnia, bo tak sobie pomyślałem czytając to zdanie: Jeśli według poniższej informacji zamówiony przez Ciebie towar dostępny jest natychmiast, oznacza to, że znajduje się on w naszym magazynie. Wtedy od razu przygotujemy go do wysyłki. W przeciwnym wypadku podajemy Ci najbliższy termin, kiedy realizacja zamówienia na ten produkt będzie możliwa. szczególnie pogrubione fragmenty - realizacja zamówienia, czyli odbiór produktu czy może wysłanie produktu do sklepu z centrali, bo to jest niejednoznaczne Pozdrawiam.
|
Czw 20 Gru 2012, 14:46 |
|
|
inferus
nowicjusz
Rejestracja: Śro 19 Gru 2012, 13:40 Posty: 1
|
Re: kontakt ze sklepem
Jak wygląda sprawa dostawy Shiru Shogun 10 Power, jest jeszcze szansa na wysyłkę dzisiaj?
|
Czw 20 Gru 2012, 16:53 |
|
|
smiti
nowicjusz
Rejestracja: Śro 19 Gru 2012, 20:48 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Cytuj: W dniu dzisiejszym skontaktuje się z Tobą nasz handlowiec i wszystko dokładnie wyjaśni. Wszystko przebiegło ok, został mi zaproponowany inny sprzęt o podobnej wydajności za tą samą cenę. Dostałem sms o dostępności towaru i zaraz jadę go odebrać. Wesołych Świąt !
|
Czw 20 Gru 2012, 17:12 |
|
|
crpgmaniak
nowicjusz
Rejestracja: Czw 20 Gru 2012, 14:28 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Realizacja zamówienia jak najbardziej w porządku, tylko jak wspomniałem troszkę trzeba popracować nad opisami jak wyżej wspomniałem.
Pozdrawiam Wesołych Świąt
|
Pią 21 Gru 2012, 16:01 |
|
|
chodzkos
nowicjusz
Rejestracja: Sob 22 Gru 2012, 02:12 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Post nieaktualny. Sprawa załatwiona pozytywnie, należy się pochwała dla lubelskiego X-Komu.
Ostatnio edytowany przez chodzkos, Pią 28 Gru 2012, 19:22, edytowano w sumie 1 raz
|
Sob 22 Gru 2012, 02:49 |
|
|
kartuz1
nowicjusz
Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41 Posty: 6
|
Re: kontakt ze sklepem
potwierdzam próba połaczenia telefonicznego - 0 szans przez kilka dni mail - brak odpowiedzi
|
Śro 26 Gru 2012, 20:44 |
|
|
lambd
nowicjusz
Rejestracja: Czw 27 Gru 2012, 13:56 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam, dnia 14.12.2012 zakupiłem u was Probooka 4540s. Wg informacji w mailu, miał on być dostępny 18.12. Jednak kiedy się wybrałem do salonu w Katowicach, sprzedawca powiedział mi, że laptop dopiero będzie w wigilię. Znowu, kiedy wybrałem się w poniedziałek do salonu, termin dostawy zmienił się na dzisiaj/jutro. Mam czekać na sms'a w którym będzie potwierdzenie możliwości odbioru, jednak nie za bardzo ufam wam w kwestii kontaktu. Czy mogę dostać pewną datę możliwości odbioru? Numer zamówienia to 154621. Prawie 2 tygodnie od czasu zamówienia laptopa do jego odebrania to jest jednak sporo za długo.
|
Czw 27 Gru 2012, 14:02 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
@lambd w przeciągu godziny skontaktuje się z Tobą nasz handlowiec w celu złożenia wyjaśnień.
Jednocześnie przepraszamy wszystkich za utrudniony kontakt z naszą firmą, lecz spowodowane jest to bardzo dużym zainteresowaniem ze strony Klientów co przerosło nasze oczekiwania. Prosimy o wyrozumiałość.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 27 Gru 2012, 17:03 |
|
|
chodzkos
nowicjusz
Rejestracja: Sob 22 Gru 2012, 02:12 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Post nieaktualny. Sprawa załatwiona pozytywnie, należy się pochwała dla lubelskiego X-Komu.
Ostatnio edytowany przez chodzkos, Pią 28 Gru 2012, 19:23, edytowano w sumie 1 raz
|
Czw 27 Gru 2012, 20:56 |
|
|
lambd
nowicjusz
Rejestracja: Czw 27 Gru 2012, 13:56 Posty: 2
|
Re: kontakt ze sklepem
Laptopa już otrzymałem, dziękuję za kontakt wczoraj.
|
Pią 28 Gru 2012, 15:09 |
|
|
Shadowpl
nowicjusz
Rejestracja: Czw 27 Gru 2012, 17:22 Posty: 4
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam. 28 Grudnia zamówiłem tablet z odbiorem osobistym w Gdańsku. Numer zamówienia: 159696 W ciągu najbliższych 24 godzin otrzymasz od nas kolejną wiadomość z precyzyjnym terminem realizacji Twojego zamówienia
Do tej pory nie dostałem żadnej wiadomości Pozdrawiam
|
Śro 02 Sty 2013, 01:12 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
Zamówiony tablet oczekuje już na odbiór w oddziale w Gdańsku. Informacja ta, została też do Pana wysłana 28-12-2012 r. o godzinie 13:45. Prosimy sprawdzić czy e-mail ten nie znajduje się w skrzynce spam, ponieważ zapewne wiadomość została tam przekierowana przez Pana program pocztowy.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Śro 02 Sty 2013, 15:19 |
|
|
Shadowpl
nowicjusz
Rejestracja: Czw 27 Gru 2012, 17:22 Posty: 4
|
Re: kontakt ze sklepem
O tej godzinie zamówiłem tableta, dostałem też maila "Potwierdzenie zamówienia", ale drugi nie doszedł, ale nic nie szkodzi:) , Pozdrawiam
|
Śro 02 Sty 2013, 15:32 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 63 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|