Autor |
Wiadomość |
torus4d
nowicjusz
Rejestracja: Śro 02 Sty 2013, 16:30 Posty: 1
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam serdecznie... Widzę, że nie tylko ja mam problem z kontaktem telefonicznym. Kontakt strasznie utrudniony.
Może tu uzyskam pomoc. Potrzebuję fakturę za zakupiony u Państwa laptop. Dostałem w formie elektronicznej, ale potrzebuję oryginał. Muszę przedłożyć ją du Urzędu Pracy, aby rozliczyć środki z dotacji.
Z kim mogę to załatwić? Sprawa pilna, a faktury elektronicznej (drukowanej przeze mnie) nie uznaje UP.
Pozdrawiam
|
Śro 02 Sty 2013, 16:45 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
Urząd Pracy nie uzna wydrukowanej faktury elektronicznej, ponieważ jest to faktura elektroniczna. W tym wypadku należy dostarczyć do Urzędu fakturę w formie elektronicznej np. na płycie CD bądź pamięci typu pendrive, zapewne można też wysłać ją w wiadomości e-mail.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 03 Sty 2013, 12:16 |
|
|
Peteros
nowicjusz
Rejestracja: Pon 21 Sty 2013, 21:13 Posty: 1
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam.
Na wstępie chciałem powiedzieć, że jestem z wami praktycznie od początku czyli ładnych kilka lat, kupiłem u was naprawdę sporo komputerów. Ale nigdy nie miałem problemów takich jak teraz aby dodzwonić się do waszej firmy. Ja rozumiem, że może być to okres przejściowy i jakieś nasilenie klientów, tylko, że trwa to już kilka miesięcy. Przy próbie dodzwonienia się muszę wisieć pół godziny albo dłużej w celu połączenia się z konsultantem. Miejcie litość nad ludźmi i zatrudnijcie więcej osób na hotline, przecież nie można stracić całego abonamentu telefonicznego aby dodzwonić się do X-KOM. Stracicie sporo klientów przez takie zaniedbanie z waszej strony. Jest kryzys więc chętnych do pracy na pewno znajdziecie. Święta już dawno minęły a problem taki sam, czyli chyba coś kiepsko działacie aby to naprawić.
Dziękuje i pozdrawiam.
Stały klient firmy X-KOM
|
Pon 21 Sty 2013, 23:40 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
Najmocniej przepraszamy za utrudniony kontakt. Nasza firma na bieżąco zatrudnia nowych pracowników oraz stale poszukuje nowych, co jest widoczne po naszych ofertach pracy, znajdujących się na stronie http://www.x-kom.pl/kariera. Prosimy jednak mieć na uwadze, iż wdrożenie nowej osoby oraz odpowiednie przeszkolenie jej, wymaga trochę czasu. W razie problemów z dodzwonieniem się do naszej firmy, prosimy o kontakt poprzez wiadomość e-mail. Na wszystkie wiadomości staramy się odpisywać na bieżąco. @Peteros prosimy o wysłanie na PW aktualnego numeru telefonu, nasz handlowiec skontaktuje się z Tobą.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Wto 22 Sty 2013, 12:14 |
|
|
elkabel
nowicjusz
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 18:13 Posty: 14
|
Re: kontakt ze sklepem
Witam. OD kilku dni nie mogęs skontaktować się ze sklepem drogą mailową. Co jest tego przyczyna?
|
Czw 28 Mar 2013, 12:25 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
Najmocniej przepraszamy. Prosimy o informację na PW z jakiego adresu e-mail oraz na jaki adres została wysłana wiadomość.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Czw 28 Mar 2013, 12:59 |
|
|
Bzik
Zdolny Komputerowiec
Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59 Posty: 758 Miejscowość: Częstochowa
|
Re: kontakt ze sklepem
@elkabel ja w środę wysłałem maila i wczoraj wieczorem dostałem odpowiedź. Od razu zadałem kolejne pytanie i przed chwilą odpowiedzieli. Sprawdź na wszelki wypadek czy wysłałeś na dobry adres.
_________________
Intel E8400 Asus P5K-E OCZ Reaper PC-9600 EVGA 9800GTX+ Samsung 830 2x64GB RAID0 Asus Xonar D2/PM Corsair 620HXEU Lian Li PC-V1000B WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.
|
Pią 29 Mar 2013, 11:06 |
|
|
elkabel
nowicjusz
Rejestracja: Wto 30 Paź 2012, 18:13 Posty: 14
|
Re: kontakt ze sklepem
Wysłane na dobry bo: Dosłownie kilkanaście sekund po napisaniu tego postu odpowiedź się pojawiła i bezproblemu prowadziłęm konwersację po czym bez powodu się ona urwałą i nie uzyskałem odpowiedzi na moje ostatnie chyba naistotniejsze pytanie. OStatniąwiadomość otrzymałę o 13:27 po czym kontakt się urwał. Wiem iż jest okres przedświąteczny i niejestem jedynym klientem ale jak już wymiana mailowa zostałą rozpoczęta to wypadało by ją dokończyć.
|
Pią 29 Mar 2013, 14:12 |
|
|
X-KOM.PL
Administrator
Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00 Posty: 7675
|
Re: kontakt ze sklepem
Nasi handlowcy odpisują na wszystkie wiadomości w kolejności chronologicznej. Jeśli chciałbyś uzyskać szybką odpowiedź na wszystkie pytania to prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
_________________- Specjalne rabaty dla użytkowników forum - Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom- Kanał YouTube x-komOficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.
|
Pią 29 Mar 2013, 17:16 |
|
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 64 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|