Re: Jak wygląda wymiana na nowy komputer w X-KOMie?
Jest różnica między "jest to
uważane za wadę fabryczną" a "przez okres 6 miesięcy od zakupu jest
domniemanie o występowaniu usterki od nowości". Tyle, że nie jest to przyjmowane za pewnik i producent/sprzedawca może dowodzić iż było inaczej (po tym okresie to leży w gestii kupującego), a tutaj na to wygląda.
Sam popieram dochodzenie swoich racji i nierzadko tak robię (choć niestety dalej mamy w kraju niewielu "świadomych" konsumentów, a może gdyby było inaczej nie bylibyśmy "rąbani" na każdym kroku).
Klient nie jest uważany jako wróg, ale są różne okoliczności i jeśli tak się zdarzy to sklep wymieni na towar wolny od wad lub zwróci gotówkę
Sam tak miałem w przypadku opisywanego Logitecha, a tutaj opisujemy tylko hipotetyczne możliwości rozwiązania sprawy więc pozostaje poczekać na reakcję ze strony sklepu