laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Wto 23 Kwi 2024, 16:02



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 14 posty(ów) ] 
 pierwsze wrażenie - gwarancja 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41
Posty: 6
Post pierwsze wrażenie - gwarancja
notebook został zamówiony i przesłany kurierem
wrażenie:
-dodatkowa ilość pamieci została dodana po zerwaniu oryginalnej plomby acer, co w przypadku gdy x-kom nie jest autoryzowanym serwisem acera wiąże sie z ograniczeniem gwarancji, zgodnie z wymogami firmy acer
-brak danych jaka pamiec została dodana? , oraz kto jest gwarantem i na co
- notebook ma zainstalowany clone linuxa, bez nakładki graficznej, co w przypadku osób bez wiedzy komputerowej stawia ich przed problemem, przeinstalowania systemu
- wysłanie maila pozostalo bez odpowiedzi, próba dodzwonienie sie na wskazane numery telefoniczne jest skazana na niepowodzenie, oczekiwanie w kolejce zmniejsza w skuteczny sposób doładowanie, bez zwiększenia szansy na rozmowę
- polityka zwrotu w ciągu 10 dni jest w sprzeczności z - cytat
"Uruchomienie notebooka nie jest brane pod uwagę jako użytkowanie. Natomiast instalacja dodatkowego oprogramowania oraz korzystanie z niego, dyskwalifikuje możliwość jego zwrotu."
jeśli chcemy usunąć linux i zainstalować windows - według powyższych słów - pozbywamy sie możliwości zwrotu
próba usunięcia linux i instalacja windows nie zawsze jest tak prosta jak podano na stronce x-kom, a próba kontaktu z serwisem graniczy z szaleństwem (próbowłem 2 dni)

prosze o jasne określenie warunków gwarancji, w przypadku montażu dodatkowej pamieci (x-kom?), oraz ograniczeń w gwarancji producenta (acer) jakie wynikaja z dodania dodatkowej ilości pamieci

przed zakupem otrzymałem informacje, że notebook objęty jest 2-letnia gwarancją, w info.o gwrancji zawartej w pakiecie jest mowa o rocznej gwarancji, prosze więc o przysłanie pisemnego określenia warunków gwarancji na nabyty przeze mnie notebook


Śro 26 Gru 2012, 20:29
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
Uwielbiam tą roszczeniową postawę rodaków pod tytułem podaj mi wszystko na tacy bo inaczej jesteś niedobry ;) Ale, że są jeszcze święta to w części odpowiem za x-kom.
- wymiana RAM i dysków twardych nigdy nie narusza warunków gwarancji (owszem jakiś producent może chcieć, aby sprzęt został przywrócony do stanu fabrycznego, bo inaczej winę zrzuci na samodzielnie wymienione ww. elementy). Plomby, nawet jeśli są, nie mają na to wpływu bo nie są serwisowymi.
- zapewne to co jest pod ręką, ale też producenci nie podają takich informacji (choć faktycznie mogłaby być, a jeśli coś się pojawia dotyczy taktowania i rodzaju, a nie konkretnego producenta)
- równie dobrze mógłby być bez systemu. Rozumiem, że goły BIOS jest bardziej przyjazny graficznie?
- tu faktycznie wina sklepu, i ostatnio to u nich kuleje
- zainstalować ponownie ogólnodostępnego, darmowego, linuksa? W przypadku laptopa bez systemu, sformatować dysk i po sprawie (bo bez systemu cięzko cokolwiek sprawdzić)

warto doczytać, że roczna gwarancja jest dla firm, a dodatkowy rok uzyskuje się rejestrując produkt na stronie Acera
http://www.acer.pl/ac/pl/PL/content/standard-warranty (minuta szukania w google)

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Śro 26 Gru 2012, 22:45
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41
Posty: 6
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
zanim odpowiesz na post nie skierowny do Ciebie poczytaj go dokladnie
mnie zawsze raduje rodak który włazi tam gdzie go nie prosza i wszystko wie

-linux
w moim przypadku spowodowal duzy problem z partycjami, ktory udało sie usunać po 2 dniach, po kontakcie z jedna z osób biorących udział w tworzeniu tego systemu, nie pomógł grub, gparted i inne, dlaczego ? - nikt nie potrafi tego wyjasnić, na linuxie pracuje od lat i znam wiekszość wygibasów
majac tylko bios unikamy tego bałaganu
nie zawsze instalacja nowego darmowego linux jest taka prosta i po sprawie

instalacja innego sotware uniemożliwia zwrotu w ciagu 10 dni, a próby dodzwonienia i kontaktu email, w celu uzgodnienia tego z serwisemnadal bez powodzenia
poczytaj fragment o ograniczonej gwarancji
jesli dokłada sie cos do oryginalnego modelu, informuje sie o tym, jako nabywca chce wiedziec co i kto grzebał w produkcie i jakie niesie to konsekwencje odnosnie wydajności i gwarancji
ciągle oczekuje wyjaśnienia sprawy gwarancji


Czw 27 Gru 2012, 15:00
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
No pewnie sam Linus Torvalds był potrzebny by rozwiązać problem (ale gratuluje samozaparcia w kwestii wyjaśnienia sprawy, bo to rzadkość dzisiaj)
Znam ludzi pracujących na Windowsie naście lat, dla których ikona Internet Explorera i internet oznacza to samo ;) więc to nie wyznacznik.
Dla większości użytkowników sam BIOS to dopiero katorga, no ale przecież ogół trzeba dostosować do jednostek (co innego jeśli było w opisie "brak systemu", a dotarł z niechcianym Linuxem)

W kwestii grzebania to sklepy (praktycznie każdy bez wyjątku), w większości przypadków, kupują najtańsze wersje i dokładają takie komponenty jak RAM i drugi dysk (same mogą sobie negocjować hurtowe ceny) na własną rękę (choć faktycznie mogłaby być informacja o tym lub opcja dołączenia ich do zestawu, a kupujący montuje je sam - nawet tu na forum nieraz się ten motyw przewijał, z drugiej strony tylko tak mogą stwierdzić działanie tych komponentów z konkretnym egzemplarzem).

W sprawie gwarancji praktycznie mogłoby jej nie być bo to dobrowolne świadczenie producenta, ale są inne, nadrzędne, przepisy UE (podparte ustawami, skuteczniejsze możliwości dochodzenia swoich praw, o wiele pewniejsze niż gwarancja).

W każdym razie ja udzielał się nie będę, i pozostaje życzyć bezawaryjnego i bezproblemowego użytkowania laptopa.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Czw 27 Gru 2012, 15:34
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7674
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
Tak jak wspomniał kingpl, dołożenie pamięci RAM, czy też wymiana dysku twardego, nie powoduje utraty gwarancji oraz w żadnym stopniu jej nie ogranicza. Oczywiście dołożona pamięć RAM objęta jest gwarancją i w razie jakichkolwiek problemów z realizacją gwarancji przez firmę Acer należy skontaktować się z naszą firmą.
System Linux instalowany jest bezpośrednio przez producenta notebooka, przy czym nasza firma nie ma żadnego wpływu na jego wersję.
Przepraszamy za brak odpowiedzi na Pana wiadomość e-mail, lecz z uwagi na okres świąteczny nasi handlowcy mogą odpisywać z lekkim opóźnieniem. Z tego samego też względu kontakt z naszą infolinią może być utrudniony.
Zakupionego notebooka można rozpakować, sprawdzić jak wygląda, sfinalizować instalację systemu operacyjnego. Dopuszcza się również możliwość instalacji programu, przy pomocy którego Klient sprawdzi czy notebook spełnia jego wymagania. Instalacja większej liczby programów traktowana jest jako używanie towaru i wyłącza możliwość zwrotu.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 27 Gru 2012, 16:05
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41
Posty: 6
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
dziekuję za odpowiedż
oczekuję jednak jasnego określenia zasad gwarancyjnych
- jaką gwarancje posiada nabyty notebook : 12 czy 24 m-ce
- gwarancja sprzedawcy czy producenta , jesli obie to czego dotyczą i na jaki okres
- kto odpowiada za naprawę notebook'a gdy dołożone elementy będą przyczyną uszkodzenia oryginalnych elementów?

jednym słowem prosze o przysłanie informacji dotyczących gwarancji oraz zasad postępowania, ponieważ w tej chwili posiadam tylko warunki okreslajace gwarancje dotyczącą oryginalnego sprzętu , bez dodanych elementów


Czw 27 Gru 2012, 16:31
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7674
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
Notebook objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta w systemie door to door.
Gwarancja ta jest ograniczona jedynie dla firm i w takim wypadku wynosi zaledwie 12-miesięcy.
W przypadku dołożenia pamięci RAM bądź wymiany dysku, praktycznie nie zdarza się, iż spowodują one awarię notebooka. Jednak gdyby tak się stało, producent nie będzie w stanie nam tego udowodnić.
Dołożona pamięć RAM posiada gwarancję na okres 60-miesięcy i jest ona realizowana przez naszą firmę.

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości, służymy pomocą.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 27 Gru 2012, 17:29
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41
Posty: 6
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
pozostaje wyjasnienie jednej sprawy
jako nabywca sprzętu w Waszym sklepie, nie interesuje mnie z prawnego puntu widzenia czy producentowi uda sie czy nie udowodnić czy dodane elementy były powodem innych uszkodzeń
prosze określić kto ponosi koszty naprawy, gdy producent w oparciu o pkt.dotyczący ograniczenia gwarancji odmówi naprawy z uwagi na dodanie elementów przez X-kom

z uwagi na fakt, że posty na publicznym forum nie sa traktowane jako umowa prawna pomiędzy kupującym, a sprzedawca
chciałbym otrzymać od X-kom warunki gwarancji dotyczace zakupionego sprzętu, z określeniem w/w sytuacji
proszę okreslic w jaki sposób możemy to załatwić

dla zainteresowanych: X-kom rzeczywiście nie ma wpływu na instalacje wersji linux'a przez producenta
jest to sposób w jaki producent (Acer) wypełnia leżący na nim obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym

problem polega na tym, że w opisie w rubryce system, mamy słowo "brak", co jest niezgodne z faktem zainstalowanej wersji linux'a


Czw 27 Gru 2012, 18:57
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7674
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
@kartuz1 producent umożliwia każdemu Klientowi wymianę pamięci RAM oraz dysku twardego co nie wpływa na warunki gwarancji oraz jej nie ogranicza.
Jeżeli dany element został prawidłowo zainstalowany oraz jego instalacja nie spowodowała uszkodzeń mechanicznych, to producent nie może nikomu zarzucić, iż dołożony element spowodował usterkę komputera.
Przepraszamy za brak informacji o zainstalowanym systemie Linux. Zapewne zostało to przeoczone podczas weryfikacji notebooka bądź pominięte ze względu na fakt, iż nie wpływa to na funkcjonalność notebooka.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 28 Gru 2012, 16:50
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 26 Gru 2012, 19:41
Posty: 6
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
szanowni Państwo, ja oczekuję konkretnej odpowiedzi x-kom na poniższe pytanie

kto zapewnia serwis gwarancyjny i na jaki okres, na nabyty przeze mnie notebook, w przypadku gdy producent notebook'a odmówi wykonania tego serwisu z powodu zainstalowania dodatkowych elementów przez x-kom, lub z powodu uszkodzeń spowodowanych na wskutek zainstalowania elementów przez x-kom?

istnieje różnica pomiędzy , nabyciem sprzętu i dodanie lub zmiana elementów po fakcie nabycia, a nabyciem sprzętu, w którym dokonano zmian bez mojej wiedzy
w pierwszym przypadku jestem świadom mozliwości utraty lub ograniczenia serwisu gwarancyjnego
w drugim przypadku nie ponoszę odpowiedzialności za dokonane zmiany i zgodnie z prawem, musze otrzymać informacje o zmianach dotyczących usług serwisowych

oczekuje krótkiej i konkretnej odpowiedzi
z uwagi na poniższy text, dołaczonej przez Acer do nabytego notebook'a

It is the responsibility of the customers to refuse to accept delivery of any Acer product sold as new when the Acer security seal is broken and notify the seller accordingly.
By accepting an Acer product with broken seal, the customer acknowledges the warranty entitlement of such unit will be different (reduced) vs. the standard Terms and Conditions associated to a sale of a new Acer product.


Sob 29 Gru 2012, 14:05
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7674
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
kartuz1 napisał(a):
szanowni Państwo, ja oczekuję konkretnej odpowiedzi x-kom na poniższe pytanie

kto zapewnia serwis gwarancyjny i na jaki okres, na nabyty przeze mnie notebook, w przypadku gdy producent notebook'a odmówi wykonania tego serwisu z powodu zainstalowania dodatkowych elementów przez x-kom, lub z powodu uszkodzeń spowodowanych na wskutek zainstalowania elementów przez x-kom?

Serwis oraz realizację gwarancji zapewnia tylko i wyłącznie producent sprzętu, w tym wypadku firma Acer.
Natomiast do naszej firmy może Pan zgłosić notebooka jako osoba prywatna na podstawie niezgodności towaru z umową bądź rękojmi w przypadku firmy.
kartuz1 napisał(a):
istnieje różnica pomiędzy , nabyciem sprzętu i dodanie lub zmiana elementów po fakcie nabycia, a nabyciem sprzętu, w którym dokonano zmian bez mojej wiedzy

Jeżeli w związku z dołożoną pamięcią RAM jest Pan niezadowolony z zakupu to istnieje możliwość zwrotu notebooka w przeciągu 10 dni od daty jego otrzymania. Warunkiem jest fakt, iż notebook nie może nosić śladów użytkowania.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 03 Sty 2013, 12:02
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 24 Gru 2013, 11:58
Posty: 1
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
Witam
Z racji tego ze tez pierwszy raz mam stycznosc z gwarancja w X-KOM to sie podpinam ;]
Jakis miesiac temu w salonie ( Bydgoszcz ) oddalem na gwarancje dysk SSD OCZ VORTEX 3. Po prawie miesiacu dostalem odpowiedz ze dysk ten zostal wymieniony na ADATA sx900, i ze mam sie po niego zglosic.
Ciesze sie, ze wkoncu dostane dysk spowrotem, ale... wchodze na gooogle, wpisuje adata sx900, sprawdzam parametry i okazuje sie ze dysk z 5 letnia gwarancja (VORTEX) zostal mi wymieniony na ADATE o 3 letniej gwarancji z czego nie jestem zadowolony. Wiec dzwonie do salonu, pytam sie dlaczego mi proponuja gorszy dysk, no ale konkretnej odpowiedzi nie otrzymalem, zostalem wyslany do serwisu...
Wiec dzwonie... Odbiera mila pani, streszczam sytuacje i pytam dlaczego dysk zostal wymieniony na inny o 3 letniej gwarancji. Odpowiedz mnie troche zszokowala, bo ta mila pani powiedziala mi ze gwarant wymienil mi dysk na taki i oni nic z tym zrobic nie moga.

Wiec... krotko mowiac jesli chcecie korzystac z gwarancji, to sie zastanowcie, bo zostanie wam wymieniony produkt na gorszy i X-KOM nic z tym zrobic nie bedzie mogl.

Pozdrawiam


Wto 24 Gru 2013, 12:13
Profil
początkujący użytkownik
początkujący użytkownik

Rejestracja: Pon 12 Lis 2012, 18:20
Posty: 52
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
kartuz1 napisał(a):
notebook został zamówiony i przesłany kurierem wrażenie:
-dodatkowa ilość pamieci została dodana po zerwaniu oryginalnej plomby acer, co w przypadku gdy x-kom nie jest autoryzowanym serwisem acera wiąże sie z ograniczeniem gwarancji, zgodnie z wymogami firmy acer (...)


Postępowanie X-Kom które opisałeś, wcale mnie nie dziwi... np. znam sytuację dotyczącą tabletu Ainol Flame który X-Kom sprzedawał z wgranym nieoryginalnym systemem a dokładnie z modowanym(sic!) firmware, pana "Feyiu" wersja "20120918.tm" robili tak, w czasie kiedy producent Ainol miał w ofercie ten tablet, tylko z firmowym oprogramowaniem (wtedy) 0907 z 26.09.2012

I teraz najciekawsze...

Po wgraniu przez użytkownika (po zachętach ze strony pracowników X-Kom które miały miejsce, też na tym forum http://www.forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=47&t=3843
Tak... sami zachęcali ludzi do zmian firmware!) I kiedy użytkownik zamiast nieoryginalnego firmware z którym sprzedał tablet X-Kom zainstalował, ten od producenta Ainol czyli "0907"
X-Kom oryginalny firmware nazwał NIEORYGINALNYM! i uznał, że (znany i występujący we wszystkich tabletach błąd, polegający na nagłym wyłączaniu się urządzenia przy wskazaniu naładowania akumulatora na poziomie 40%) jest spowodowany przez firmware od Ainol-a (dodam, że ten błąd występował przy każdej wersji sytemu dla tego tabletu, czy to firmowych... czy modowanych...)

Dlatego moim zdaniem, należy mieć dużą uwagę, na działania tej firmy, na to co robią ze sprzętem... jak go przerabiają... jakie plomby... i dlaczego zrywają... Po później może to zostać wykorzystane przeciw nabywcy.


Pią 27 Gru 2013, 11:09
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7674
Post Re: pierwsze wrażenie - gwarancja
dragonisko napisał(a):
Witam
Z racji tego ze tez pierwszy raz mam stycznosc z gwarancja w X-KOM to sie podpinam ;]
Jakis miesiac temu w salonie ( Bydgoszcz ) oddalem na gwarancje dysk SSD OCZ VORTEX 3. Po prawie miesiacu dostalem odpowiedz ze dysk ten zostal wymieniony na ADATA sx900, i ze mam sie po niego zglosic.
Ciesze sie, ze wkoncu dostane dysk spowrotem, ale... wchodze na gooogle, wpisuje adata sx900, sprawdzam parametry i okazuje sie ze dysk z 5 letnia gwarancja (VORTEX) zostal mi wymieniony na ADATE o 3 letniej gwarancji z czego nie jestem zadowolony. Wiec dzwonie do salonu, pytam sie dlaczego mi proponuja gorszy dysk, no ale konkretnej odpowiedzi nie otrzymalem, zostalem wyslany do serwisu...
Wiec dzwonie... Odbiera mila pani, streszczam sytuacje i pytam dlaczego dysk zostal wymieniony na inny o 3 letniej gwarancji. Odpowiedz mnie troche zszokowala, bo ta mila pani powiedziala mi ze gwarant wymienil mi dysk na taki i oni nic z tym zrobic nie moga.

Wiec... krotko mowiac jesli chcecie korzystac z gwarancji, to sie zastanowcie, bo zostanie wam wymieniony produkt na gorszy i X-KOM nic z tym zrobic nie bedzie mogl.

Pozdrawiam


Witamy,

Z naszych informacji wynika, że po kontakcie z Działem Serwisu udało się wypracować satysfakcjonujące rozwiązanie, dzięki któremu samodzielnie wybrał Pan dysk odpowiadający Pana potrzebom.

---

W przypadku rozbudowy laptopa - prosimy zwrócić uwagę na fakt, że instalacja dodatkowej pamięci czy często także wymiana dysku twardego w laptopie nie powoduje utraty ani ograniczenia gwarancji producenta, o ile podczas operacji sprzęt nie został uszkodzony mechanicznie. Dodatkowo wymiana czy instalacja dodatkowej pamięci operacyjnej w laptopie to czynność, która nie wymaga specjalistycznej wiedzy czy zrywania plomb gwarancyjnych, dlatego może zostać wykonana we własnym zakresie przez Klienta.

Pozdrawiamy! :-)

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 10 Sty 2014, 13:54
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 14 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.