laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 20:37



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 2 posty(ów) ] 
 Uszkodzona pamięć RAM 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 11 Lut 2013, 20:34
Posty: 1
Post Uszkodzona pamięć RAM
Witam.
W listopadzie 2012 zakupiłem w salonie w Krakowie laptopa asus http://www.x-kom.pl/p/102925-notebook-l ... vd-rw.html Jakiś miesiąc temu zaczęły nękać mnie bluescreeny, ale z uwagi na sesje nie miałem czasy się tym zając. W ubiegły czwartek zadzwoniłem na waszą infolinie zapytać o to co muszę przygotować do odesłania komputera na gwarancję ( mam wykupione dodatkowe assistance). Po przedstawieniu problemu w infolinii technicznej Pan powiedział że to najprawdopodobniej RAMY, poradził ściągnąć memtesta i przetestować każdą kość z osobna a potem udać się do salonu celem wymiany. Pamięci przeskanowałem na 1 wystąpiło ~35 tyś błędów, na 2 nie było żadnego.
Zadzwoniłem dziś celem połączenia ze sklepem w Krakowie aby zapytać czy mają na stanie takie kości jak mam w laptopie. Dowiedziałem się że nie mogę zostać połączony ze sklepem, i że to mało prawdopodobne żeby mi sklep wymienił uszkodzoną kość, ponieważ oni się tym nie zajmują.
No i teraz nie wiem na czym stoję. Wziąłem już dzień wolnego w pracy, ale jak jutro zmarnuje 4 h żeby przejechać się do Krakowa i z powrotem i nikt mi nie pomoże to bardzo się zawiodę na sklepie który wszystkim polecałem dotychczas.

Liczę na pomoc i poradę
Góras


Pon 11 Lut 2013, 21:09
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Uszkodzona pamięć RAM
Przepraszamy za nieporozumienie.
Jeżeli notebook posiada fabrycznie zainstalowaną pamięć RAM, to jej wymianę w ramach gwarancji może wykonać tylko autoryzowany serwis producenta. W zakupionym przez Pana notebooku, pamięć RAM została zainstalowana przez naszą firmę, ponieważ producent nie oferuje notebooka z tak dużą pamięcią. Oczywiście w tym wypadku pamięć zostanie wymieniona w naszym oddziale, natomiast nieporozumienie wynikło zapewne z faktu, iż handlowiec, z którym rozmawiał Pan telefonicznie nie wiedział jaka pamięć została zainstalowana w notebooku.
Prosimy o przesłanie na PW numeru telefonu kontaktowego, a nasz handlowiec skontaktuje się z Panem w celu uzgodnienia wymiany pamięci.
Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 12 Lut 2013, 10:13
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 2 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.