Witam.
W listopadzie 2012 zakupiłem w salonie w Krakowie laptopa asus
http://www.x-kom.pl/p/102925-notebook-l ... vd-rw.html Jakiś miesiąc temu zaczęły nękać mnie bluescreeny, ale z uwagi na sesje nie miałem czasy się tym zając. W ubiegły czwartek zadzwoniłem na waszą infolinie zapytać o to co muszę przygotować do odesłania komputera na gwarancję ( mam wykupione dodatkowe assistance). Po przedstawieniu problemu w infolinii technicznej Pan powiedział że to najprawdopodobniej RAMY, poradził ściągnąć memtesta i przetestować każdą kość z osobna
a potem udać się do salonu celem wymiany. Pamięci przeskanowałem na 1 wystąpiło ~35 tyś błędów, na 2 nie było żadnego.
Zadzwoniłem dziś celem połączenia ze sklepem w Krakowie aby zapytać czy mają na stanie takie kości jak mam w laptopie. Dowiedziałem się że nie mogę zostać połączony ze sklepem, i że to mało prawdopodobne żeby mi sklep wymienił uszkodzoną kość, ponieważ oni się tym nie zajmują.
No i teraz nie wiem na czym stoję. Wziąłem już dzień wolnego w pracy, ale jak jutro zmarnuje 4 h żeby przejechać się do Krakowa i z powrotem i nikt mi nie pomoże to bardzo się zawiodę na sklepie który wszystkim polecałem dotychczas.
Liczę na pomoc i poradę
Góras