laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Sob 27 Kwi 2024, 17:30



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance 
Autor Wiadomość
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Zawsze może naprawić to w autoryzowanym serwisie producenta i wtedy nie straci gwarancji. ;)

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Wto 21 Maj 2013, 15:41
Profil
Extremalny Komputerowiec
Extremalny Komputerowiec
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 28 Mar 2012, 13:39
Posty: 4878
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Z tym, że zapłaci tyle co za pól laptopa jak nie lepiej ;]

_________________
Szukasz pomocy z wyborem laptopa dla siebie? >> Napisz do mnie tutaj <<
Intel i5 @4.8GHz ~ 16GB DDR3 ~ GTX970 ~ Vertex4 128GB + Plextor M6S ~ Fractal Define R4
AMD PII X4 955@4.0GHz ~ 8GB DDR3 ~ GTX760 ~ Samsung F3 ~ Elite430
Lenovo Y510p i7-4700MQ ~ 8GB DDR3 ~ Plextor 128GB ~ GT755M
Dell Vostro 3560 i7-3612QM ~ 16GB DDR3 ~ M5M 128GB
Acer E1-570G i3-3217U ~ 4GB DDR3 ~ GT740


Wto 21 Maj 2013, 17:10
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
kaijitsu napisał(a):
Z tym, że zapłaci tyle co za pól laptopa jak nie lepiej ;]

Ale nie straci gwarancji. :D
X-KOM.PL napisał(a):
Otrzymaliśmy informację od firmy Mondial, iż dwukrotnie zgłaszał Pan usterkę matrycy, lecz za każdym razem podał Pan inną przyczynę jej powstania. Dodatkowo firma Mondial poinformowała nas, że w jednej z rozmów telefonicznych dopytywał Pan jak zostanie rozpatrzona reklamacja gdy zostanie zgłoszona z danej przyczyny, a jak jeżeli zostanie zgłoszona z innej przyczyny.

Moja znajoma pracowała kiedyś w podobnej firmie zajmującej się ubezpieczeniami i mniej więcej wiem jak to działa. Każda taka firma to nie jest instytucja charytatywna i też musi zarobić, dlatego starają się zawsze znaleźć coś co pozwoli im uniknąć wypłaty odszkodowania, z resztą tak jak każdy ubezpieczyciel.
Jeżeli tak jak wspomniał xkom dwukrotnie zgłaszałeś usterkę i za każdy razem podałeś inny powód jej powstania to nie dziw się, że ubezpieczyciel odrzucił Twoją reklamację. Na pewno mają Twoje maile i to jest ich zabezpieczenie w razie jakichkolwiek roszczeń z Twojej strony.
gen_marchewa napisał(a):
Szkoda tylko że sklep nie poczuwa sie do winy jako że sprzedał mi to ubezpieczenie. Pozdrawiam jeszcze raz sprzedających... I przestrzegam o nie kupowaniu ubezpieczenia jakie oferuje sklep :D

Nie zrozum mnie źle ale nie wiem dlaczego sklep miałby poczuwać się do winy, przecież to nie on Ci zepsuł lapka i to nie on zgłaszał reklamację. Jeżeli już to sam powinieneś mieć żal do siebie, że tak to rozegrałeś, a nie inaczej. Mogłeś na spokojnie zastanowić się jak zgłosić usterkę patrząc jednocześnie na regulamin ubezpieczyciela i wybrać taką przyczynę, której nie podciągną pod to ich niedbalstwo czy cokolwiek innego co mają tam zapisane.
Ja na Twoim miejscu to bym się odwoływał, nic nie stracisz, a możesz zyskać. No chyba, że dla Ciebie wydanie kasy na nową matrycę nie jest problemem.

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Wto 21 Maj 2013, 20:11
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Witam wszystkich po raz kolejny, jednak zebrałem sie na to aby napisać odwołanie do ubezpieczalni i o dziwo za waszą pomocą poskutkowało dostałem pozytywną odpowiedź. Oczywiście nie po przejściach :D Najpierw wysłałem odmowę do ich reklamacji , po dwóch tygodniach otrzymałem to samo pismo co na początku mojej przygody z tą ubezpieczalnią tylko że w innym formacie. Dlatego tego samego dnia w którym dostałem od nich tą tamą odpowiedź, napisałem im ze to już wiem i w dalszym ciągu czekam na odpowiedź w sprawie mojego aktualnego pisma reklamacyjnego w którym nie zgadzam sie z ich decyzją, na co odpowiedzieli mi w trzy dni ze jednak akceptują moje roszczenie.
I w tym momencie nasuwa się moje pytanie co dalej mam zrobić, bo dostałem od nich sms z informacją że: mam im zapakować laptopa i jeszcze zapłacić 40 zł za kuriera i zabiorą laptopa do serwisu, a nikt sie ze mną nie skontaktował w jaki sposób chce rozstrzygnąć te sprawę. Proszę o odpowiedz sklepu w tej sprawie, bo dlaczego ja mam jeszcze dopłacać do tego interesu ?
\ Pozdrawiam
Adrian


Pon 17 Cze 2013, 00:03
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Cieszy nas fakt, iż wspomniana sytuacja zakończyła się pozytywnie. :)
Niestety koszty wysyłki są pokrywane przez klienta ( zgodnie z założeniami w OWU § 6, pkt. 2, ust. 8 i 9).
Naprawa sprzętu będzie zrealizowana za darmo, w związku z czym przesyłka stanowi znikomy wydatek w porównaniu do kosztów, które musiałby Pan ponieść za naprawę w przypadku braku polisy.
Zawsze informujemy naszych klientów o fakcie, iż w razie zaistnienia szkody wysyłka do serwisu jest płatna, o czym niestety Klienci bardzo często zapominają.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pon 17 Cze 2013, 16:47
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Mnie też cieszy ten fakt. Szkoda tylko że o swoją racje musiałem walczyć sam z pomocą forum, a wy jako sklep odbębniliście swoje procedury i na tym sie skończyło. Niech ten post będzie przestrogą dla tych którzy będą zawierać umowe o ubezpieczenie z firmą Mondial Assistance. W razie pytań w jaki sposób nakłonić ich do wypłaty odszkodowania, zapraszam do korespondencji na PW. Pozdrowienia dla wszystkich którzy przyczynili sie do wygrania tej sprawy , niestety nie dla sprzedawców.


Czw 20 Cze 2013, 12:14
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Zadzwoniłem jeszcze raz do ubezpieczalni i okazało sie że owszem naprawią mi sprzęt ale nie w autoryzowanym serwisie HP tylko w jakimś innym, a co za tym idzie tracę gwarancję HP. Po prostu cuda :D No ale nic na to juz chyba nie poradzę :D


Czw 20 Cze 2013, 12:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Kontaktowaliśmy się z firmą Mondial w celu wyjaśnienia, dlaczego Pana zgłoszenie zostało odrzucone. Po naszej interwencji firma Mondial poinformowała nas, iż jeżeli odwoła się Pan od ich decyzji i Pana odwołanie będzie zasadne to reklamacja zostanie uwzględniona o czym pisaliśmy do Pana w wiadomości prywatnej. Niestety nasza firma nie może wpłynąć na decyzję firmy Mondial, dlatego też mogliśmy jedynie dowiedzieć się co było przyczyną odrzucenia zgłoszenia oraz co w takim wypadku może jeszcze zrobić Klient. Przykro nam, iż Pana zdaniem nasza firma nie próbowała pomóc w rozwiązaniu problemu.
Jednak mimo wszystko cieszy nas fakt, iż reklamacja została uwzględniona.

gen_marchewa napisał(a):
Zadzwoniłem jeszcze raz do ubezpieczalni i okazało sie że owszem naprawią mi sprzęt ale nie w autoryzowanym serwisie HP tylko w jakimś innym, a co za tym idzie tracę gwarancję HP. Po prostu cuda :D No ale nic na to juz chyba nie poradzę :D

Jeżeli w notebooku zostanie wymieniona matryca przez nieautoryzowany serwis, to oczywiście gwarancja producenta będzie nadal obowiązywała na pozostałe podzespoły. Natomiast wymieniona matryca będzie objęta już gwarancją firmy Mondial.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 21 Cze 2013, 16:56
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Zapamiętam :D


Pią 21 Cze 2013, 23:23
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Robi sie coraz to lepiej kurier laptopa zabrał, po czym dostałem telefon że pomylili serwisy i dostałem do z powrotem :D Czekam na następnego kuriera który go zabierze we właściwe miejsce. Szkoda tylko że to tak długo trwa, no ale czekam cierpliwie :D


Sob 29 Cze 2013, 00:14
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Czekam w dalszym ciągu na kuriera.....


Wto 02 Lip 2013, 20:56
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Zadzwoniłem dziś do ubezpieczalni po raz kolejny (swoją drogą nie wiem kto mi zwróci pieniądze za te wszystkie połączenia) i dowiedziałem się że kurier owszem przyjedzie ale ma na to 4 dni od 9 do 19 i mam być w domu żeby mu laptopa wydać. Dlaczego nie może się umówić na daną godzinę i dzień? Kto mi zwróci pieniądze które mógłbym zarobić w tym czasie ?A tak siedzę w domu i czekając na niego. Mam jeszcze jedno pytanie, czy moja gwarancja zostanie cofnięta o ten czas przez który laptopa nie używałem(gdy był zepsuty ) to co wyprawia ten ubezpieczyciel przechodzi wszelkie pojęcie. Teraz na pewno nie zostawię tej sprawy. Jutro piszę skargę do rzecznika ubezpieczonych, aby zajęli sie tą sprawą w moim imieniu, bo wygląda na to że sam sobie nie dam rady...


Śro 03 Lip 2013, 14:16
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 15 Maj 2013, 13:36
Posty: 4
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Wiesz, troche się dziwie że odebrałeś nienaprawionego laptopa od kuriera. Skoro to ubezpieczyciel zamówił kuriera, i ubezpieczyciel powiedział mu gdzie ma dostarczyć przesyłkę, to już nie Twój problem że pomylili adresy. Przecież mogli przesłać komputer od rzekomo złego serwisu odrazu do prawidłowego. Na Twoim miejscu powiedziałbym że zgodnie z prośbą paczka została nadana, a więc dostarczona tam, gdzie sobie życzą, i zaczynasz liczyć dni naprawy.


Śro 03 Lip 2013, 14:32
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 30 Kwi 2013, 01:15
Posty: 19
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
Nie miałem innego wyjścia aby go nie odebrać, byłem na podwórku, kurier przyjechał i mi go po prostu oddał po paru dniach myślałem ze naprawiony :D ale nie .... i od razu zadzwoniłem do ubezpieczalni co jest grane ?


Śro 03 Lip 2013, 15:00
Profil
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja Ubezpieczenie x-kom mondial assistance
gen_marchewa napisał(a):
Zadzwoniłem dziś do ubezpieczalni po raz kolejny (swoją drogą nie wiem kto mi zwróci pieniądze za te wszystkie połączenia) i dowiedziałem się że kurier owszem przyjedzie ale ma na to 4 dni od 9 do 19 i mam być w domu żeby mu laptopa wydać. Dlaczego nie może się umówić na daną godzinę i dzień? Kto mi zwróci pieniądze które mógłbym zarobić w tym czasie ?A tak siedzę w domu i czekając na niego. Mam jeszcze jedno pytanie, czy moja gwarancja zostanie cofnięta o ten czas przez który laptopa nie używałem(gdy był zepsuty ) to co wyprawia ten ubezpieczyciel przechodzi wszelkie pojęcie. Teraz na pewno nie zostawię tej sprawy. Jutro piszę skargę do rzecznika ubezpieczonych, aby zajęli sie tą sprawą w moim imieniu, bo wygląda na to że sam sobie nie dam rady...

To kiedy kurier przyjedzie i o której godzinie zależy od firmy kurierskiej, a nie od ubezpieczyciela czy jak on tam się zwie. Nigdy nie korzystałeś z usług firm kurierskich? Co Ty myślisz, że po laptopa przyjeżdża koleś, który siedzi za biurkiem i sprzedaje ubezpieczenie, a w wolnej chwili wsiada na rower i dowozi lapki do serwisów?
I dlaczego ma zostać cofnięta gwarancja? Przecież to Ty zepsułeś tego lapka, a nie on się sam zepsuł i z tego co widzę to korzystasz z ubezpieczenia od szkody, a nie z gwarancji. Ludzie, nauczcie się, że gwarancja to tylko dobra wola producenta sprzętu, która nie jest obowiązkowa. Co innego odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Więc zanim zaczniecie dochodzić swoich praw to w pierwszej kolejności dowiedzcie się jakie nam szarym ludziom przysługują prawa bo niestety nasze prawo nie jest doskonałe bo tworzą je matoły, które nie mają o tym pojęcia i biorą za to grubą kasę.
A tak na marginesie to cała ta sytuacja jest dla mnie śmieszna. Z tego co wyczytałem to w pierwszym poście zadałeś tylko pytanie czy po zbiciu matrycy straciłeś gwarancję na inne podzespoły jednocześnie będąc pogodzonym z tym, że ubezpieczenie tego nie obejmuje bo coś tam mają zapisane w regulaminie. Sklep nawet nie odpowiedział na Twoje pytanie tylko chciał pomóc w realizacji tego ubezpieczenia. Później napisali, że nic nie zrobią bo podobno coś kombinowałeś i wtedy zaczęły się Twoje pretensje. Pisałem Ci przecież żebyś się odwoływał bo firmy, które ubezpieczają zawsze walą w ch... nawet sklep pisał Ci żebyś się odwołał ale Ty nie wiem czy wolałeś unieść się honorem czy po prostu stać Cię na wymianę matrycy ale to już jest nieważne.
Nagle olśnienie, odwołałeś się i co, uznali szkodę. Czyżby zmiękli? a może to sklep na nich wpłynął? Mniejsza z tym bo ważne że wyszło na Twoje ale nie, Ty nadal masz pretensje, już nie wspomnę o tym, że nawet nie powiedziałeś dziękuję. Gdyby nikt się nie odezwał na forum to teraz pewnie liczyłbyś ile kasy wydałeś na nową matrycę i co mógłbyś innego za to kupić.
Może tylko ja to tak widzę ale jak dla mnie to jednak trochę przeginasz.

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Pią 05 Lip 2013, 10:59
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 35 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 69 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.