laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Nie 28 Kwi 2024, 08:03



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 5 posty(ów) ] 
 Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 08 Kwi 2013, 18:10
Posty: 30
Post Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, co mogę, a czego nie, przy odbiorze zakupionego przez internet laptopa w siedzibie w Łodzi (w CH Port :))
1. Czy odbierając zakupiony przez internet towar w salonie przysługuje mi prawo zwrotu w przeciągu 10 dni?
2. Czy jeżeli otrzymam niesprawny/z wadami fabrycznymi/UŻYWANY/"bad pixel" laptop, to czy sklep wymieni go na nowy, lub - jeżeli nie będzie możliwe ponowne zamówienie u dystrybutora - zwróci pieniądze?
3. Czy mogę w salonie, przy świadkach, sprawdzić "w białych rękawiczkach" działanie laptopa, tj. czy nie posiada śladów użytkowania, bad pixeli, czy mogę uruchomić linuxa z płyty/usb, oczywiście bez jakiegokolwiek konfigurowania oraz ingerencji w sprzęt? (Jako, że mam ten okres 10 dniowy na zwrot towaru, gdy coś jest z nim nie tak).
4. Czy jeżeli wszystko będzie ok w sklepie (jeżeli będę mógł to sprawdzić przy obsłudze sklepu), lub jeżeli nie mogę tego zrobić - czy jeżeli w domu, w przeciągu tych 10 dni (prawdopodobnie już przy pierwszym uruchomieniu :)) odnajdę wadę fabryczną - jak wygląda postępowanie reklamacyjne? Czy laptop będzie serwisowany, czy też zostanie wymieniony na nowy, tak, jak ma to miejsce w profesjonalnych sklepach ze sprzętem elektronicznym?
5. Czy odnajdując wadę fabryczną w laptopa w domu, to czy muszę sam fatygować się do siedziby sklepu, czy też zostanie wysłany do mnie kurier?
6. Czy mam pewność, że zamówiony przez internet, z odbiorem w salonie notebook będzie nowy, bez śladów użytkowania, fabrycznie zapakowany, a nie powystawowy bubel, którego sklep chce się jak najszybciej pozbyć?
7. Czy warto zaufać usługom oraz obsłudze sklepu? (pytanie do klientów).
8. Czy jeżeli nie ma danego modelu laptopa w ofercie sklepu - a, dajmy na to, ów notebook jeszcze miesiąc - dwa miesiące temu był dostępny w sklepie - czy jest możliwość zamówienia go, oczywiście uprzednio informując BOK i prośbę o sprawdzenie u dystrybutora dostępności towaru (przede wszystkim mam na myśli notebook Lenovo B590, z procesorem Core i3-2348, który to posiadał 4GB Ram oraz dedykowaną kartę graficzną Geforce GT 610 lub 710M, nie pamiętam dokładnie :))

Dosyć dużo pytań, jednakże bardzo ważne nie tylko dla mnie, ale i zapewne dla innych osób, które chciałyby skorzystać z ofert X-komu.
Niestety, kupowałem już dwa laptopy w innych sklepach (nie znając jeszcze tak dobrze X-komu), które mimo, że posiadały dobre opinie m.in. na ceneo, opinieo i skąpcu - okazały się niezbyt przyjazne klientowi, a realizacje zamówienia zwykle kończyły się zwrotem pieniędzy i negatywnymi komentarzami dotyczącymi zakupów na wyżej wymienionych serwisach.
Proszę o zrozumienie - mimo, że dla niektórych nawet 1600zł to niezbyt wygórowana cena, dla mnie, jako pospolitego średniaka w zarobkach jest to duża kwota, odkładana miesiącami. Liczę na to, że spożytkuję te pieniądze w profesjonalnym, odpowiedzialnym sklepie, mając pewność, że wszystko pójdzie po dobrej myśli.
Czytałem wiele komentarzy dotyczących sklepu, i mimo, że niewielka ich ilość jest negatywna - jednak o czymś musi świadczyć. Oby to były wyjątki potwierdzające regułę.
Z góry dziękuję za odpowiedź :)


Wto 02 Lip 2013, 22:13
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie
1. Jeżeli produkt zostanie zamówiony przez Internet to oczywiście przysługuje Klientowi prawo do jego zwrotu w przeciągu 10 dni od daty odbioru.
2. W przypadku wady zakupionego urządzenia niewynikającej z winy Użytkownika, w przeciągu 10 dni od daty zakupu, towar jest zwykle wymieniany na nowy (jeżeli będzie on już niedostępny w sprzedaży to oczywiście Klient otrzyma zwrot gotówki).
3. Podczas odbioru w oddziale, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu fizycznego notebooka, jednak samo działanie komputera zalecamy sprawdzić na spokojnie w domu, co umożliwia 10-dniowy termin zwrotu.
4. Patrz punkt 3.
5. Jeśli wada powstanie w przeciągu 10 dni od zakupu i nie chcemy skorzystać z gwarancji producenta typu door to door, to komputer należy dostarczyć do oddziału, w którym został on zakupiony.
6. Nasza firma sprzedaje tylko nowe, nieużywane produkty. Jednak kwestia fabrycznie zapakowanego notebooka zależy od wybranej konfiguracji. Komputery posiadające większą pamięć RAM niż fabryczne modele, bądź dodatkowy dysk SSD to konfiguracje, które zostały rozbudowane przez naszą firmę, poprzez dołożenie dodatkowej pamięci bądź dysku SSD.
7. Oczywiście :)
8. Jeżeli dany produkt jest już nieodstępny w naszej ofercie to powodem jego wycofania jest brak dostępności u dystrybutorów, dlatego też niestety nie mamy możliwości jego ponownego zamówienia.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Śro 03 Lip 2013, 12:25
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 08 Kwi 2013, 18:10
Posty: 30
Post Re: Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Najbardziej intryguje mnie fakt tego, że często widzę negatywne opinie dotyczące sklepu, w którym to klienci otrzymują używany, bądź powystawowy sprzęt.
I że powstają problemy z obsługą klienta - acz rozumiem, że zależy to o salonu i ludzi w nim pracujących.
Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.


Śro 03 Lip 2013, 16:49
Profil
Moderator
Moderator

Rejestracja: Czw 02 Sie 2012, 18:29
Posty: 742
Post Re: Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie
Zawsze znajdą się ludzie wystawiający niepochlebne komentarze, zwłaszcza w przypadku dużych sieci (dopóki każdy jest anonimowy konkurencja też może to wykorzystywać).
Co irytuje w X-Kom najbardziej i często się powtarza, to problemy z dodzwonieniem do salonu/serwisu, bo niekiedy trzeba się długo naczekać.

_________________
Nie jestem pracownikiem X-Kom ---> oficjalne konto sklepu to X-KOM.PL

Dell Precision M6600 - i7-2720QM // FHD LG Philips // AMD FirePro M8900 // 20GB RAM Kingston HyperX // 128 GB SSD Ssmsung 830 + 750 HDD (7200 RPM) Seagate // WiFi 6300 + 375 BT // WWAN 5550
Dell Lattitude E6420 - i5-2520M // 1366 x 768 Multitouch screen // NVIDIA NVS 4200M // 4GB RAM // 320GB (7200 RPM) // 9cell // WiFi N 6300


Śro 03 Lip 2013, 19:26
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Kilka pytań odnośnie odbioru osobistego w sklepie
kingpl napisał(a):
Co irytuje w X-Kom najbardziej i często się powtarza, to problemy z dodzwonieniem do salonu/serwisu, bo niekiedy trzeba się długo naczekać.

Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego też cały czas poszukujemy nowych osób do takich działów jak sklep internetowy oraz serwis.
Sprawdź nasze aktualne oferty pracy!

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 04 Lip 2013, 14:41
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 5 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 58 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.