laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Pią 26 Kwi 2024, 14:12



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8 posty(ów) ] 
 Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Lip 2013, 23:01
Posty: 2
Post Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Cześć. Pewnie nie jestem pierwszym i ostatnim userem, ktory rejestruje sie tylko po to zeby napisac jednego posta i zniknac, Trudno.

Sprawa wyglada nastepujaco.

dnia 4 lipca oddalem na gwarancję płyte głowna, która wg mojej ekspertyzy została uszkodzona w blizej nieokreslony sposób. Podczas oddawania zostalem poinformowany, że procedura może trwać od 2 tygodni do nawet 1,5 miesiaca w przypadku wymiany płyty przy jednoczesnym braku pełnego wyposazenia płyty ( np panel , zaslepka na procesor itd) . dzis mijaja 3 tygodnie od zlozenia reklamacji, a sprawa wyglada tak samo jak tuz po oddaniu podzespolu.

rozumiem ze xkom jest tylko posrednikiem i nie ma wplywu na czas realizacji, jednak nie chce mi sie wierzyc, ze nie posiadaja zadnej informacji, ktora pomoze mi rozeznac sie w progresie gwarancyjny. np jakis numer serwisowy przyjetego podzespolu w serwisie asusa.


Numer przyjecia serwisowego CZ3781- ( niew iem co to za myslnik, czy literowka zamiast zera, czy tak sie koncza numery )

Pozdrawiam i liczę chociażby na wyjaśnienie dlaczego nie mogę sie niczego dowiedzieć :)


Czw 25 Lip 2013, 23:23
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Z informacji jakie udało nam się uzyskać od serwisu wynika, iż zgłoszona na reklamację płyta główna powinna zostać dostarczona do naszej firmy na początku przyszłego tygodnia.
Niestety podczas trwania zgłoszenia reklamacyjnego, serwis nie informuje na jakim etapie jest reklamacja. Serwis informuje jedynie, że reklamacja jest w trakcie realizacji, a jej zakończenie nastąpi najszybciej jak tylko będzie to możliwe.
Jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Pią 26 Lip 2013, 10:19
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Czw 25 Lip 2013, 23:01
Posty: 2
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
dziekuje. takiej informacji oczekiiwalem :)


Pią 26 Lip 2013, 11:10
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 07 Gru 2010, 20:46
Posty: 7
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Dołączę się do tematu ponad trzy tygodnie temu oddałem kartę graficzną na reklamacje.Do tej pory żadnej odpowiedzi nie dostałem,może ktoś mi sprawdzić


Ostatnio edytowany przez sebko8, Wto 29 Paź 2013, 21:39, edytowano w sumie 1 raz



Wto 29 Paź 2013, 10:16
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
W dniu wczorajszym próbowaliśmy skontaktować się z Panem telefonicznie, lecz niestety telefon nie odpowiadał. Zapraszamy po odbiór karty graficznej, która oczekuje już w oddziale.
Jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, niestety jednak nie jest to zależne od naszej firmy.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Wto 29 Paź 2013, 11:47
Profil WWW
Zdolny Komputerowiec
Zdolny Komputerowiec

Rejestracja: Pią 10 Lut 2006, 16:59
Posty: 758
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
sebko8, nie lepiej było zadzwonić do serwisu? Od razu otrzymałbyś odpowiedź.
Ps. sorka, dopiero teraz zobaczyłem że odpowiedź padła po półtorej godziny :)

_________________

Intel E8400
Asus P5K-E
OCZ Reaper PC-9600
EVGA 9800GTX+
Samsung 830 2x64GB RAID0
Asus Xonar D2/PM
Corsair 620HXEU
Lian Li PC-V1000B
WC: D-Tek FuZion v2.0, 2xSwiftech MCW30, EK Water Blocks EK-FC 9800 GTX Acetal, Swiftech MCP355 12V,Swiftech MCW220 Quiet Power, Tygon R3603.


Wto 29 Paź 2013, 12:34
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 07 Gru 2010, 20:46
Posty: 7
Miejscowość: Częstochowa
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
X-KOM.PL napisał(a):
W dniu wczorajszym próbowaliśmy skontaktować się z Panem telefonicznie, lecz niestety telefon nie odpowiadał. Zapraszamy po odbiór karty graficznej, która oczekuje już w oddziale.
Jednocześnie przepraszamy za długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, niestety jednak nie jest to zależne od naszej firmy.

W dniu wczorajszym nikt do mnie nie dzwonił tylko dzisiaj zadzwonili.Usterki nie stwierdzono karta graficzna sprawna,czyli karta nigdzie nie była wysyłana a ponad trzy tygodnie leżała w serwisie,jeśli nie była wysyłana to do 14 dni roboczych serwis powinien mi ją dać,tak mi się wydaje.Odnośnie mojego problemu może napisze tutaj.Komputer mi się zawiesza,wskaźnik myszki ma przedziwne postacie.Najpierw zmieniłem zasilanie bo myślałem że tu tkwi problem 550w to nie pomogło,format dysku nowy system-sterowniki też nic.Następnie zmieniłem kartę graficzną na tą starą co miałem GTS 8600 komputer chodzi na niej dobrze żadnych zawieszek.Nowszą kartę GTX550 co reklamowałem sprawdziłem u kolegi na dobrym sprzęcie,karta też tak samo się zawiesza,kolegi karta to GTX650 komp chodzi mu na niej dobrze na mojej nie.A serwis twierdzi że karta sprawna,proponuje żebym dał cały komputer do serwisu chętnie bym może oddał gdybym nie musiał prawie miesiąca lub ponad czekać.Ma ktoś jakiś pomysł (przepraszam za pisownie i że pisze w tym miejscu).


Wto 29 Paź 2013, 15:25
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 7675
Post Re: Gwarancja - 3 tygodnie i wciąż głucho
Nasz pracownik próbował skontaktować się z Panem telefonicznie w poniedziałek tj. 2013-10-28 o godzinie 16:06:32 oraz 16:07:06, lecz tak jak wspomnieliśmy, telefon niestety nie odpowiadał.
Reklamowana przez Pana karta graficzna została przesłana do centrum dystrybucyjnego, które następnie przekazało ją do serwisu producenta. Po przeprowadzeniu testów, serwis niestety nie stwierdził usterki, dlatego też karta została odesłana z informacją "sprawna".
Jeżeli komputer nadal się zawiesza to sugerujemy oddanie do serwisu całego zestawu co zapewne ułatwi zdiagnozowanie usterki. W przypadku diagnozy nie jest konieczne odsyłanie zestawu do zewnętrznego serwisu, stąd też czas realizacji reklamacji będzie znacznie krótszy.

_________________
- Specjalne rabaty dla użytkowników forum
- Promocje, konkursy, kody rabatowe x-kom
- Kanał YouTube x-kom

Oficjalne konto sklepu internetowego, wpisy mogą mieć charakter reklamowy.


Czw 31 Paź 2013, 10:24
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 82 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.