forum.X-KOM.PL
https://forum.x-kom.pl/

Mondial assistance - kolejne problemy
https://forum.x-kom.pl/viewtopic.php?f=35&t=5858
Strona 1 z 2

Autor:  TheDamin [ Pią 15 Lis 2013, 16:45 ]
Temat postu:  Mondial assistance - kolejne problemy

Witam,

Zainspirowany tym postem --> viewtopic.php?f=35&t=4947 < -- piszę własny.

Otóż czas jakiś temu zepsuł mi się tablet, który zakupiłem w firmie X-KOM wraz z ubezpieczeniem mondial. Pozwolę sobie zaznaczyć, że jestem sceptyczną osobą jeśli chodzi o takie "ubezpieczenia", ale Pan tak zapewniał, że mogę zrobić co chcę, nawet rzucić sprzętem o ścianę i i tak mi naprawią. Super, pomyślałem. Otóż, nie. Dzisiejszy telefon z firmy mondial rozwiał moje nadzieje. Dokładnie nie wiem co się stało mojemu tabletowi, coś z ekranem.
Zgodnie z wymaganiem ubezpieczyciela musiałem napisać maila z opisem sytuacji, oto on:

Cytuj:
Tablet leżał w torbie na ziemi, podczas gdy przez przypadek jeden z moich znajomych przewrócił się u upadł wprost na moją torbę. Po wyjęciu sprzętu okazało się, że jest on uszkodzony.


Pani po "przeanalizowaniu" sytuacji oświadczyła, że sprzęt nie zostanie naprawiony, ponieważ szkoda podchodzi pod sławetny już podpunkt "Niedbalstwo". Kiedy zapytałem jak w takim razie powinienem przechowywać tablet na dworze, jak nie w torbie i pokrowcu to Pani odpowiedziała, że powinienem pilnować torby. Wraz z dziewczyną nie mogliśmy uwierzyć. Kiedy wspomniałem słowa Pana który sprzedał mi ubezpieczenie, to Pani konsultantka mało mnie nie wyśmiała.

Cóż, tak wygląda sytuacja, co robić?

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 18 Lis 2013, 17:41 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Wysłaliśmy wiadomość PW.

Autor:  Bzik [ Wto 19 Lis 2013, 16:01 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Jak dla mnie to położenie torby z tabletem na ziemi to jest niedbalstwo, więc nie dziwię się że odmówili naprawy. W tym wypadku to ja bym ścigał kolega za rozwalenie tabletu, a nie ubezpieczyciela, ale pewnie kolega też powiedział to po co kładłeś go na ziemi ;)

Autor:  TheDamin [ Wto 19 Lis 2013, 23:13 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Ok. W takim razie jak wyobrażasz sobie przebywanie z tabletem na świeżym powietrzu? Wydaje mi się, że to ewidentnie jest szukanie wymówki na siłę, bo równie dobrze mógł sobie leżeć na stole, a kolega mógł się potknąć o dywan.

Autor:  Bzik [ Pią 22 Lis 2013, 12:43 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

TheDamin przebywanie z tabletem na świeżym powietrzu nie oznacza, że możesz go zostawiać na ziemi. Ja Ciebie rozumiem bo po to wydaje się dodatkową kasę na ubezpieczenie żeby obowiązywało, a nie było tylko na papierku. Ale według mnie źle to rozegrałeś i nie przeczytałeś dokładnie regulaminu ubezpieczenia. Bo ja nadal twierdzę że zostawienie czegokolwiek wartościowego na ziemi jest po prostu niedbalstwem.

Autor:  kaijitsu [ Pią 22 Lis 2013, 13:25 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Niedbalstwo można podciągnąć pod wszystko. Jakby był w pomieszczeniu, zostawiłby tablet na stole i ktoś by go zrzucił to niedbalstwem jest zostawienie go na stole, trzeb było go położyć niżej. Jak by go położył niżej i ktoś by na niego usiadł/nadepnął to niedbalstwem jest, że trzymał go za nisko. Idąc np. na piknik chłopak miał schowany tablet w torbie więc zapewnił odpowiednie warunki aby urządzenie było zabezpieczone. Położył torbę z tabletem na ziemi bo niby gdzie ją miał dać? Powiesić na drzewo? Jak dla mnie obchodzenie umowy jak się da ze strony Mondi i to już nie pierwszy raz.

Autor:  Prawda 19803680 [ Sob 25 Sty 2014, 10:38 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Powiem To Tak Zawsze Szanowałem Firmę Firmę" X-Com" Gdyż Szybko I Fachowo Otrzymywałem Kupiony Towar I Był Zgodny Z Zakupem W 100% Aż Do Czasu Kiedy Straciłem Reputacje Tzn: Przy Zakupie Telefonu Komórkowego Od Firmy X-Com Dosłownie Po Chwili Otrzymałem Od Miłej Pani Z Firmy X-Com Która Się Nazywa Anna Jończyk Ofertę Ubezpieczenia Telefon. W/W Pani Mówi Wręcz Pięknie, Iż Proponuje Ubezpieczenie Za 160 Zł Na 3 Lata Wręcz Od Wszystkiego Typu Zalania Kradzieży Itp. Zdziwiło Mnie To, Że Nie Otrzymując Regulaminu Z Firmy Ubezpieczeniowej O Nazwie "Mondial Assistance" Nakazuje Pani Anna Jończyk Zapłacić Za W/W Ubezpieczenie A Dopiero Później Po Zapłaceniu Otrzymamy Na Swój Adres E Mail Regulamin. Jak Już Zapłaciłem To Otrzymałem Regulamin I W Nim Wyczytałem Iż Od Zalania Cieczą Zakupionego Produktu To Ci Przypiszą Tak Zwane Niedbalstwo. Natomiast Kradzież I Zaginiecie Nie Jest Uwzględnione - A Przepraszam Kradzież To Jak Ci Sie Włamią Do Domu To Możne Ci Zapłacą Lecz Wątpię Bo Powiedzą Że To Było Twoje Niedbalstwo. A Tak Ap-Ropo Firma Czary-Mary Typu "Mondial Assistance" Która Oferuje Firma X-Com To Co To Jest ??? Nigdy Nawet Nie Było Jakiejkolwiek Reklamy Tej Że Firmy Bo Jej Chyba Na To Nawet Nie Stać !. A Co Dopiera Mieli By Ci Zapłacić Za Dany Produkt !. Ostrzegam Wałek !. Jak Przeczytamy Regulamin Ubezpieczenia Firmy "Mondial Assistance" I Chciałem Zrezygnować I Zażądałem Swoich Pieniądz Zaczynają Się Długie Schody - Nie Odbierają Telefonów Nie Odpisują Na Emile Itp. Ostrzegam I Nie Polecam Firmy X Jaka Jest "Mondial Assistance". Minęło Już 2 Tygodnie I Jeszcze Nie Otrzymałem Pieniędzy Gdyż Jak Twierdzą Maja Na To 2 Tygodnie - Dni Pracujące. Chamy - Straciłem Reputacje Dla Firmy X-Com Gdyż Wcisnęli Mi Ubezpieczenie Nieznanej Firmy O Nazwie Mondial Assistance I Teraz Czekam Jak Pies Na Swoje Pieniądze - Pod Tym Katem Dla Firmy X-Com Wielki Negatyw !!!. Jeszcze Raz Ostrzegam Przed Ubezpieczycielem Typu "Mondial Assistance"

Autor:  MofA [ Sob 25 Sty 2014, 22:57 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Google nie boli: http://bit.ly/1mXM7ha. Aby zachować kulturę wypowiedzi, nie nazwę Cię analfabetą.

Autor:  X-KOM.PL [ Pon 03 Lut 2014, 10:16 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.

Użytkowniku "Prawda 19803680" - prosimy o przesłanie w prywatnej wiadomości szczegółów dotyczących zamówienia (imię, nazwisko, data i miejsce zamówienia lub numer zamówienia albo numer polisy). Postaramy się pomóc.

Autor:  KrisKros [ Pon 01 Wrz 2014, 21:09 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Dzisiaj okazało się że muszę zrewidować swoje dobre zdanie o firmie x-kom.

Dwa lata temu kupiłem laptopa z ubezpieczeniem "przedłużona gwarancja". Po sprawdzeniu w domu laptopa okazało się że ma wadę fabryczną i został następnego dnia po zakupie wymieniony na nowy. Podczas wymiany zapytałem się wyraźnie sprzedawcy co z tym ubezpieczeniem, na co otrzymałem odpowiedź że ubezpieczyciel dokona niezbędnych zmian i umowa będzie obowiązywała na wymieniony sprzęt. Minęło dwa lata, laptop oczywiście zepsuł się a Mondial odmówił naprawy, twierdząc że nic nie wie o tym żeby sprzęt był wymieniany.

W taki oto sposób zostałem elegancko wydymany przez x-kom do spółki z Mondial Assistance. Nie zwykłem zostawiać takich spraw, na pewno pociągnę to dalej poprzez prawników.
Na pewno również nie kupię już nic więcej w x-komie.

Autor:  X-KOM.PL [ Śro 03 Wrz 2014, 09:41 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

KrisKros, bardzo prosimy o przesłanie danych pozwalających na identyfikację Twojego zamówienia. Może być to jego numer, numer faktury lub dane osoby/firmy, na które zamówienie było realizowane. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację jak najszybciej.

Autor:  KrisKros [ Śro 03 Wrz 2014, 14:21 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Dane wysłane na PW.

Autor:  Ana7459 [ Śro 03 Wrz 2014, 15:12 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Mondial assistance ewidentnie psuje dobre imię X-kom, ponieważ o X-komie mam dobrą opinię ale to jak dobiera sobie kooperatorów to niepokojąca sprawa. :'|

- Zgłosiłam uszkodzenie matrycy w moim lapku (acer 11 cali + uzbezpieczenie 3lata w Mondial ! hura!), opisałam jak wygląda usterka że czytałam coś i w pewnym momencie przechyliłam ekran, z którym zadziało się coś niepokojącego i obraz zaczął się "łamać". Napisałam że przechowywałam do w pokoju w etui na biurku, ale nie podałam związku przyczynowo-skutkowego, tylko opisałam stan faktyczny tego uszkodzenia - nie napisałam że wcześniej laptop przypadkowo upadł i od tego to uszkodzenie wyszło. Mondial natychmiast mi odpisał że nie jest to "przypadkowe uszkodzenie" przez samo stwierdzenie faktu a opis wskazuje na awarię.
-Pytam się jakim prawem firma zakłada że jest to awaria z góry nie widząc nawet sprzętu?
-Dlaczego nie mam prawa uzupełnić opisu, byłoby mniej formalności - zamiast odwoływać się ?
Co mam zrobić? - to może być małe uszkodzenie, kupuje w X-kom, ale MONDIAL odradzam wszystkim, gdyż z tego co tu widzę należy ich podać do rzecznika ubezpieczonych za m. in. klauzulę generalną w przypadku "niedbalstwa" co w gruncie rzeczy jest nadużyciem na szkodę konsumentów. Pozdrawiam i nie kupujcie ubezpieczenia w Mondial! - Szczerze odradzam ! :)

Autor:  KrisKros [ Śro 03 Wrz 2014, 17:56 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

Ana7459 napisał(a):
Napisałam że przechowywałam do w pokoju w etui na biurku, ale nie podałam związku przyczynowo-skutkowego, tylko opisałam stan faktyczny tego uszkodzenia - nie napisałam że wcześniej laptop przypadkowo upadł i od tego to uszkodzenie wyszło.


Jakbyś napisała że laptop upadł, to by Ci odpowiedzieli że było to "rażące niedbalstwo" i również odmówili wywiązania się z umowy ubezpieczeniowej, bo taką odpowiedź uzyskuje większość poszkodowanych.

Mondial to złodziejska firma nastawiona tylko i wyłącznie na oszwabienie ludzi którzy wykupili u nich ubezpieczenie. Szukają wszystkich możliwych kruczków prawnych w OWU. Ewidentnie nadają się do zgłoszenia do rzecznika ubezpieczonych. Omijać należy szerokim łukiem nie tylko Mondial, ale również Aga International oraz Alianz - wszystkie to są spółki matki i córki, powiązane ze sobą.

Ja już się wyleczyłem z wykupywania jakichkolwiek badziewnych i nieuczciwych ubezpieczeń, jak będzie możliwość przedłużenia gwarancji PRODUCENTA, za sensowna kasę, wtedy skorzystam z takiej oferty.
W innych przypadkach biorę ryzyko na siebie.

Autor:  Ana7459 [ Śro 03 Wrz 2014, 18:54 ]
Temat postu:  Re: Mondial assistance - kolejne problemy

KrisKros dzięki za info i widzę, że dużo nas.. :\ :evil:

ktoś kiedyś napisał że należy im podać np. "trzymałam lapka i przypadkowo się poślizgnęłam, upadłam z nim"
żeby zbyt wiele nie wyjaśniać.
Na serio o co w tym wszystkim chodzi? Prawidłowo użytkowałam mojego ACERA, JUŻ NIGDY NIE KUPIĘ W TEJ FIRMIE, NA JAKIKOLWIEK NASTĘPNY SPRZĘT NIE BĘDĘ BRAŁA UBEZPIECZENIA, JW. ewentualnie coś od producenta, bo jako tako na niego jeszcze można liczyć.

Co robić?
Kto nam pomoże?
160zł w błoto?!
Ktoś to ogarnia w ogóle? :?:

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/