laptopy notebooki - komputerowy sklep internetowy
forum.X-KOM.PL
Forum sklepu komputerowego X-KOM
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: Śro 20 Mar 2019, 15:06



Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Mondial assistance - kolejne problemy 
Autor Wiadomość
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49
Posty: 7
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
A co można zrobić? Trzeba oddać sprawę do sądu. Dzisiaj wysyłam przedsądowe wezwanie do wypełnienia swojej części umowy.


Śro 10 Wrz 2014, 15:11
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
KrisKros, skontaktowaliśmy się z firmą Mondial w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy informację zwrotną, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie.

_________________
Image


Czw 11 Wrz 2014, 14:05
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 03 Wrz 2014, 14:50
Posty: 3
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Ja też już piszę odwołanie, mam nadzieje że to coś pomoże - jeśli nie to rzecznik ubezpieczonych pozostaje i dalsze działania.


Sob 13 Wrz 2014, 13:44
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
KrisKros, poprosiliśmy firmę Mondial o pomoc, przekazując wszelkie niezbędne numery i dokumenty dotyczące wymiany Twojego laptopa. Z informacji jakie uzyskaliśmy wynika, że Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Mamy nadzieję, że dalsza reklamacja przebiegnie zgodnie z Twoim życzeniem.

_________________
Image


Pon 15 Wrz 2014, 15:11
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49
Posty: 7
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Tak, zgadza się, dostałem sms od Mondiala że jednak zreperują laptopa. Napisali żebym dostarczył sprzęt do serwisu w Krakowie, będę informować na bieżąco o przebiegu i wyniku naprawy.
Na razie został w dniu dzisiejszym przesłany kurierem.


Wto 16 Wrz 2014, 17:30
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49
Posty: 7
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Właśnie mija dwa tygodnie od dostarczenia laptopa do serwisu i nadal nic.
Innymi słowy, już od półtora miesiąca nie mam laptopa. Fajne ubezpieczenie, nie ma co.

Kolejny raz odradzam zakup jakichkolwiek ubezpieczeń i "przedłużeń gwarancji". Wdałem 180 zł i żałuję, gdybym tego nie kupił to dokładając do tego 120 zł miałbym sprzęt zreperowany we własnym zakresie w ciągu 3 dni, bo oddałbym do normalnego serwisu a nie do jakichś patałachów.


Pon 29 Wrz 2014, 14:26
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
KrisKros, poprosiliśmy ubezpieczyciela o informację zwrotną w Twojej sprawie. Prosimy o cierpliwość.

_________________
Image


Śro 01 Paź 2014, 14:18
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Śro 17 Wrz 2014, 09:43
Posty: 1
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Szkoda, ze nie trafilam na forum przed wydaniem prawie 6 stów na ubezpieczenie. Juz 3 tydzień jestem pozbawiona laptopa gdyż za każdym razem opis zalania laptopa jest niezbyt jasny i szczegolowy...czekam dalej choc cierpliwość się kończy.
Nastepnym razem zostawię kase (w razie potrzeby )na dobry serwis a nie na jakas pozalsieboze polise ktora nic nie obejmuje a kontakt z ubezpieczycielem ogranicza sie do jednego maila tygodniowo z którego i tak sie dowiaduje ze to ja opozniam caly proces weryfikacji czy moja sytuacja podlega pod ubezpieczenie. Jak dostane info o 'razacym niedbalstwie'.......to sie chyba poswiece i przejde na Domaniewska.

Z chęcią poinformuję o wynikach całego zajścia (pewnie nie prędko).

PS obsluga w salonach x-kom nienaganna, kontakt również bezproblemowy - szkoda ze wybrali sobie takiego partnera (no chyba ze to standard wśród firm ubezpieczeniowych...)


Nie 05 Paź 2014, 22:40
Profil
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Pon 01 Wrz 2014, 20:49
Posty: 7
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
karolina130714 napisał(a):
Szkoda, ze nie trafilam na forum przed wydaniem prawie 6 stów na ubezpieczenie. Juz 3 tydzień jestem pozbawiona laptopa gdyż za każdym razem opis zalania laptopa jest niezbyt jasny i szczegolowy...czekam dalej choc cierpliwość się kończy.


Cóż, oni czekają aż wreszcie napiszesz "wzięłam szklankę wody i wylałam ją na laptopa", wtedy dopiero opis będzie jasny i szczegółowy i będzie można odmówić wywiązania się z umowy ubezpieczenia.

A u mnie bez zmian, dziś jubileusz, mija 50 dzień od awarii laptopa. Pięć dni temu, po trzech tygodniach(!) w serwisie, dowiedziałem się że laptopa nie da się naprawić. Mam oczekiwać na "kontakt z salonu w sprawie wymiany na nowy", nie napisali ani z jakiego salonu ani ile mam oczekiwać. Może na Gwiazdkę będzie.


Śro 08 Paź 2014, 12:05
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Poprosiliśmy ubezpieczyciela o przyspieszenie reakcji w wymienionych sprawach. Prosimy o cierpliwość.

karolina130714, prosimy o przesłanie Twojego numeru certyfikatu w wiadomości prywatnej. Postaramy się pomóc.

_________________
Image


Czw 09 Paź 2014, 14:02
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 13:05
Posty: 2
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Witam!
W ubiegłym roku zakupiłam tablet w firmie x-kom, wszystko było OK do czasu. Sprzedawca zaoferował mi przy zakupie sprzętu dodatkowe ubezpieczenia od: przypadkowego uszkodzenia. Słowo "przypadkowe" nie ma żadnego znaczenia ponieważ gdy w moim przypadku jak podczas podawania drugiej osobie tablet upadł na podłogę w wyniku czego obudowa została uszkodzona (nie jest dopasowana) przestał działać klawisz podgłaśniania oraz slot karty AERO 2 został uszkodzony ponieważ karta AERO 2 wpadła w głąb tabletu. Bezzwłocznie zadzwoniłam do ubezpieczyciela którym jest mondial assistance po czym dowiedziałam sie ze moje ubezpieczenie tego nie obejmuje. Serwis stwierdził że tablet który zakupiłam nie obsługuje kart mikrosim tylko karty sim. Z tym mogę się zgodzić jednak w przypadku karty AERO 2 do tabletu została użyta karta sim w slocie karty sim (bez problemy można ją było włożyć wyciągnąć i ponownie włożyć). To w wyniku upadku nastąpiło przesunięcie karty do wnętrza tabletu bowiem do tej pory tablet oraz internet z AERO2 działały bez zarzutów.
Tak więc sklep oferuje klientom ubezpieczenie od niczego bo w moim przypadku nie zadziałało, straciłam prawie 300,00 zł na coś co nie do działa . Moje Pytanie jest następujące , czy w przypadku gdy przez przypadek upuszczę tablet to nie jest przypadkowe uszkodzenie tylko ubezpieczający szuka wymówki za wszelką cenę w moim wypadku jest to użytkowanie tabletu niezgodnie z instrukcją (włożenie do tabletu karty mikrosim zamiast sim) . Dodatkowo serwis do którego wysłany został tablet ustalił, że nie wystąpiło niedopasowanie obudowy oraz serwis nie stwierdził uszkodzenia przycisku regulacji głośności ja natomiast nie mogłam przyciszyć tabletu ponieważ przycisk ten nie działał. Serwis do którego ubezpieczyciel kazał wysłać mi sprzęt wycenił koszt naprawy na 186,10zł brutto (naprawa tabletu 86.10 zł gniazdo sim 100.00 zł)
Mam pytanie czy ktoś również miał przyjemność współpracy z tym ubezpieczycielem polecanym przez wg mojej opinie dobry sklep X-kom jednak będę musiała zmienić zdanie co do sklepu i zastanowić się czy kiedykolwiek ubezpieczać sprzęt bowiem jest to na nic.
Pozdrawiam


Wto 18 Lis 2014, 13:43
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
miri21, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o przesłanie na adres kontakt[at]x-kom.pl pisma otrzymanego od firmy Mondial - postaramy się pomóc i wyjaśnić tę sprawę.

_________________
Image


Śro 19 Lis 2014, 13:26
Profil WWW
nowicjusz
nowicjusz

Rejestracja: Wto 18 Lis 2014, 13:05
Posty: 2
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
Witam w dniu 20.11.2014 wysłałam na podanego przez do X-kom e-maila z pismem odmownym od Mundial czy coś wyjaśniło się w tej sprawie.


Pią 28 Lis 2014, 10:21
Profil
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Wrz 2002, 11:00
Posty: 5894
Post Re: Mondial assistance - kolejne problemy
miri21, przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. Uzasadnienie w piśmie firmy Mondial Assistance jest jednak zasadne. Jedyne co można zrobić w tej sytuacji, to pisemne odwołanie od tej decyzji w terminie 30 dni.

_________________
Image


Pią 28 Lis 2014, 11:51
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Internetowy sklep komputerowy X-KOM posiada w ofercie komputery stacjonarne i notebooki renomowanych producentów. Sprzedajemy tanie laptopy, oprogramowanie oraz wysokiej jakości sprzęt elektroniczny. Jeśli chcesz kupić dobry laptop w atrakcyjnej cenie, to jesteś we właściwym miejscu. Potrzebny Ci laptop do gier? Zapoznaj się z naszym asortymentem. Znajdziesz u nas nie tylko laptop dla gracza, ale również laptop dla grafika, czy studenta. Oferujemy fachowe doradztwo w zakresie doboru notebooków odpowiadających oczekiwaniom Klientów. Gwarantujemy szeroki wachlarz produktów, profesjonalną obsługę i terminową realizację zamówień. Istnieje możliwość bezpośredniego odbioru towaru. Posiadamy sieć salonów zlokalizowanych w całej Polsce.